Փաթեթավորումը ապրանքի վաճառքի բարձրացման գործիքներից մեկն է: Եթե այն ունի հստակ գաղափար, հումոր, հաղորդակցական տարր կամ գործողության կոչ,ապա ավելացնում է ապրանքի գնման հնարավորությունները:
Հատկապես կարևոր է նոր բրենդների փաթեթավորումը, որոնք նոր են դուրս գալիս շուկա: Առաջին փուլում սպառողը ոչինչ չգիտի ձեր ապրանքի մասին, քանի որ այն հայտնի բրենդ չէ: Հենց փաթեթավորումն է, որ սպառողի համար պետք է դառնա որոշիչ գործոն նոր ապրանք ընտրելիս:
Հրուշակեղենի արտադրանքի գնումը միշտ էլ կապված է ներքին պայքարի և ինքնասպասարկման հետ: Սովորաբար արտադրողները չեն կենտրոնանում դրա վրա, բայց փորձում են ստեղծել հարմարավետ երեկոներ, տոնական մթնոլորտ, ռոմանտիկ թեմաներ և այլն: Bloomsberry & Co- ն համարձակ քայլ է ձեռնարկել: Նրանք փաթեթավորման մեջ դրել են այն բոլոր մտքերը, որոնցով մեզնից յուրաքանչյուրը հանգստացնում է իրեն վնասակար, բայց համեղ սնունդ գնելիս.