Ի՞նչ է UI/UX դիզայնը

Մեր օրերում թվային արտադրանքի թողարկման ժամանակ օգտատիրոջ կարիքների բավարարումը դարձել է զարգացման հիմնական ասպեկտը: Այդ իսկ պատճառով UX և UI դիզայնը հատուկ տեղ է գրավում վեբկայքերի, հավելվածների և թվային այլ ապրանքների մշակման մեջ։ Շատերը UI-ը և UX-ը չեն դիտարկում որպես առանձին ուղղություններ և չեն պատկերացնում տարբերությունը։ Բրենդոնի այսօրվա բլոգում կներկայացնենք ամեն ուղղության մանրամասները։

UX դիզայն
UX դիզայնը (օգտագորտերի փորձի ձևավորում) կենտրոնանում է օգտատիրոջ և արտադրանքի միջև գոհացուցիչ, արդյունավետ և բովանդակալից փոխգործակցության ստեղծման վրա:

UX դիզայնի հիմնական նպատակն է օգտատիրոջ համար դրական փորձ և հարմարավետություն ստեղծել ապրանքն օգտագործելիս: Եվ այստեղ չպետք է մոռանալ, որ օգտատերը դառնում է ավելի պահանջկոտ, իսկ նրա փորձն առաջադիմում է։ 

UX դիզայնի սկզբունքներ

  • Օգտատիրոջ հետազոտություն. UX դիզայնը սկսվում է թիրախային լսարանի և նրանց կարիքների, նպատակների և ակնկալիքների մանրակրկիտ ուսումնասիրությամբ:
  • Պատվերով սկրիպտների ստեղծում․ UX դիզայները մշակում է սցենարներ, որոնք նկարագրում են, թե ինչպես է օգտատերը փոխազդում ապրանքի հետ: Սա թույլ է տալիս դիզայներին կանխատեսել բոլոր հնարավոր իրավիճակները և ստեղծել հարմար ինտերֆեյս:
  • Տեղեկատվական ճարտարապետություն. դիզայները մշակում է արտադրանքի կառուցվածքը, որոշում նավիգացիոն տրամաբանությունը և տեղեկատվության կազմակերպումը՝ հեշտ օգտագործման համար:
  • Նախատիպավորում և փորձարկում․ նախքան արտադրանքի ամբողջական մշակումը, UX դիզայները ստեղծում է նախատիպեր և փորձարկումներ անցկացնում օգտվողների հետ: Սա թույլ է տալիս բացահայտել և շտկել հնարավոր խնդիրները ապրանքի մշակման վաղ փուլում:
  • Շարունակական բարելավում. UX դիզայնը շարունակական գործընթաց է: Դիզայներները վերլուծում են տվյալներ այն մասին, թե ինչպես են օգտատերերը փոխազդում ապրանքի հետ և կատարելագործում են դրա արդյունավետությունն ու օգտագործելիությունը բարելավելու համար:

 

UI դիզայն
UI դիզայնը (օգտատիրոջ ինտերֆեյսի դիզայն) հանդիսանում է օգտատիրոջ հաջող փորձի հիմքը: Այն կենտրոնանում է արտադրանքի տեսողական կողմի վրա և հանգում է համատեղելի և էսթետիկ առումով հաճելի ինտերֆեյսի ստեղծմանը:

UI դիզայնի սկզբունքները.

  • Պարզություն և հասկանալիություն․ անհրաժեշտ է ստեղծել ինտերֆեյս, որը հեշտ հասկանալի է և օգտատիրոջ համար որևէ հարց չի առաջացնում: Բոլոր տարրերը պետք է դասավորված լինեն տրամաբանական հերթականությամբ և ունենան հստակ և հասկանալի հիերարխիա:
  • Հետևողականություն. ինտերֆեյսի տարրերի միասնական ոճն ու ձևավորումն իր բոլոր բաղադրիչներով (կոճակներ, մուտքագրման դաշտեր, տառատեսակներ և այլն) ստեղծում է ամբողջականության զգացում և բարելավում է օգտատիրոջ ընկալումը արտադրանքի մասին:
  • Ընթեռնելիություն. տառատեսակների և կոնտրաստային գույների ճիշտ օգտագործումը տեքստը դարձնում է ընթեռնելի և հեշտ հասկանալի տարբեր սարքերում:
  • Մինիմալիզմ. պարզեցված և մինիմալիստական ​​ինտերֆեյսի դիզայնը ստեղծում է անթերի օգտատիրոջ փորձ և թույլ է տալիս օգտատերերին կենտրոնանալ արտադրանքի էության վրա:
  • Հարմարվողականություն. ինտերֆեյսը պետք է հարմարեցված լինի տարբեր սարքերի (համակարգիչներ, պլանշետներ, բջջային հեռախոսներ) և հարմար լինի ցանկացած պայմաններում օգտագործելու համար։

UX և UI դիզայնի ընդհանուր ասպեկտները

1. Հաղորդակցություն. և՛ UX դիզայնը, և՛ UI դիզայնը նպատակ ունեն ապահովելու արդյունավետ հաղորդակցություն օգտատիրոջ և արտադրանքի միջև: Նրանք երկուսն էլ կենտրոնանում են օգտատիրոջ և արտադրանքի միջև փոխգործակցությունը հնարավորինս պարզ, արագ և հարմարավետ դարձնելու վրա:
2. Տեսողական տպավորություն. UX և UI դիզայնը միավորվում են՝ օգտատիրոջ համար հաճելի տեսողական փորձ ստեղծելու համար: Ֆունկցիոնալության և էսթետիկայի հաջող համադրությունը արտադրանքի հետ փոխգործակցության հատուկ մթնոլորտ է ստեղծում:
3. Կենտրոնացեք օգտատիրոջ վրա․ և՛ UX դիզայնը, և՛ UI դիզայնը ստեղծվել են՝ հաշվի առնելով օգտատերերի կարիքներն ու նախասիրությունները: Դիզայներների պարտականությունն է մշտապես ուսումնասիրել օգտատերերի փորձը ավելի լավ և հաճելի դարձնելու ուղիներ:

Կարելի է ասել, որ UX և UI դիզայնը թվային արտադրանքի մշակման անբաժանելի տարրեր են։ Նրանք ապահովում են, որ օգտատերերի կարիքները բավարարվեն, և որ արդյունավետ և օգտատիրոջ համար հարմար ինտերֆեյսեր ստեղծվեն փոխգործակցության համար: UX-ի և UI-ի դիզայնի սկզբունքների համադրությունը թույլ է տալիս ստեղծել այնպիսի ապրանք, որն աչքի է ընկնում մրցակիցների շրջանում և հաճույք է պատճառում օգտատիրոջը: Շարունակե՛ք հետևել Բրենդոնի բլոգին ավելին իմանալու համար, ինչպես նաև ընթերցեք «Google Translate-ով թարգմանության 5 ռիսկերը» բլոգը։