Մեր օրերում թվային արտադրանքի թողարկման ժամանակ օգտատիրոջ կարիքների բավարարումը դարձել է զարգացման հիմնական ասպեկտը: Այդ իսկ պատճառով UX և UI դիզայնը հատուկ տեղ է գրավում վեբկայքերի, հավելվածների և թվային այլ ապրանքների մշակման մեջ։ Շատերը UI-ը և UX-ը չեն դիտարկում որպես առանձին ուղղություններ և չեն պատկերացնում տարբերությունը։ Բրենդոնի այսօրվա բլոգում կներկայացնենք ամեն ուղղության մանրամասները։
UX դիզայն
UX դիզայնը (օգտագորտերի փորձի ձևավորում) կենտրոնանում է օգտատիրոջ և արտադրանքի միջև գոհացուցիչ, արդյունավետ և բովանդակալից փոխգործակցության ստեղծման վրա:
UX դիզայնի հիմնական նպատակն է օգտատիրոջ համար դրական փորձ և հարմարավետություն ստեղծել ապրանքն օգտագործելիս: Եվ այստեղ չպետք է մոռանալ, որ օգտատերը դառնում է ավելի պահանջկոտ, իսկ նրա փորձն առաջադիմում է։
UX դիզայնի սկզբունքներ
UI դիզայն
UI դիզայնը (օգտատիրոջ ինտերֆեյսի դիզայն) հանդիսանում է օգտատիրոջ հաջող փորձի հիմքը: Այն կենտրոնանում է արտադրանքի տեսողական կողմի վրա և հանգում է համատեղելի և էսթետիկ առումով հաճելի ինտերֆեյսի ստեղծմանը:
UI դիզայնի սկզբունքները.
UX և UI դիզայնի ընդհանուր ասպեկտները
1. Հաղորդակցություն. և՛ UX դիզայնը, և՛ UI դիզայնը նպատակ ունեն ապահովելու արդյունավետ հաղորդակցություն օգտատիրոջ և արտադրանքի միջև: Նրանք երկուսն էլ կենտրոնանում են օգտատիրոջ և արտադրանքի միջև փոխգործակցությունը հնարավորինս պարզ, արագ և հարմարավետ դարձնելու վրա:
2. Տեսողական տպավորություն. UX և UI դիզայնը միավորվում են՝ օգտատիրոջ համար հաճելի տեսողական փորձ ստեղծելու համար: Ֆունկցիոնալության և էսթետիկայի հաջող համադրությունը արտադրանքի հետ փոխգործակցության հատուկ մթնոլորտ է ստեղծում:
3. Կենտրոնացեք օգտատիրոջ վրա․ և՛ UX դիզայնը, և՛ UI դիզայնը ստեղծվել են՝ հաշվի առնելով օգտատերերի կարիքներն ու նախասիրությունները: Դիզայներների պարտականությունն է մշտապես ուսումնասիրել օգտատերերի փորձը ավելի լավ և հաճելի դարձնելու ուղիներ:
Կարելի է ասել, որ UX և UI դիզայնը թվային արտադրանքի մշակման անբաժանելի տարրեր են։ Նրանք ապահովում են, որ օգտատերերի կարիքները բավարարվեն, և որ արդյունավետ և օգտատիրոջ համար հարմար ինտերֆեյսեր ստեղծվեն փոխգործակցության համար: UX-ի և UI-ի դիզայնի սկզբունքների համադրությունը թույլ է տալիս ստեղծել այնպիսի ապրանք, որն աչքի է ընկնում մրցակիցների շրջանում և հաճույք է պատճառում օգտատիրոջը: Շարունակե՛ք հետևել Բրենդոնի բլոգին ավելին իմանալու համար, ինչպես նաև ընթերցեք «Google Translate-ով թարգմանության 5 ռիսկերը» բլոգը։