Ուսումնասիրություն. Արդյո ՞ք տղամարդիկ և կանայք հավասարապես են արձագանքում ընկերության մասին կարծիքներին:

BrightLocal ընկերությունը վերջերս հրապարակել է տեղական սպառողների տարեկան հետազոտության արդյունքները: Այս տարի 1000 ամերիկյան սպառողներ պատմեցին, թե ինչպես են օգտագործում օնլայն կարծիքները:

Ահա թե ինչ հաջողվեց պարզել հետազոտողներին.

  • Հարցված տղամարդկանց 37%-ը  համարում է, որ անհրաժեշտ է միշտ ստուգել օնլայն կարծքիները գնելուց առաջ:

Читают ли респонденты онлайн-отзывы о компаниях?

Արդյո ՞ք հարցվածները կարդում են օնլայն կարծքիները ընկերության մասին:

  • Տղամարդկանց ավելի շատ են խնդրում գրել կարծիք, քան կանանց։
  • Կանանց 44%-ին երբեք չեն դիմել ընկերության մասին կարծիք թողնելու համար։

Вас когда-нибудь просили оставить отзыв?

Ձեզ երբևէ խնդրե ՞լ են կարծիք թողնել ընկերության մասին։

  • Կանանց 20% -ը և տղամարդկանց 37% -ը պարբերաբար նայում են տեղական ընկերությունների կարծիքները:

Вы обращаете внимание на отзывы о местных компаниях?

Դուք ուշադրություն դարձնու ՞մ եք տեղական ընկերությունների մասին կարծքիներին։

  • Կանանց 63% -ը և տղամարդկանց 45% -ը կարծում են, որ ընկերությունները պետք է արձագանքեն բացասական կարծիքներին:
  • Տղամարդկանց 58% -ը եւ կանանց 41% -ը կարծում են, որ անհրաժեշտ է արձագանքել նաև դրական կարծիքներին:

На какие отзывы должны отвечать компании?

Ի ՞նչ կարծիքների պետք է արձագանքեն ընկերությունները:

Տղամարդիկ և կանայք տարբեր կերպ են ընկալում և վերաբերվում կարծիքներին, սակայն երկուսն էլ գիտակցում են դրանց կարևորությունը և օգտակարությունը: Հետևաբար ընկերությունները չեն կարող անտեսել հետադարձ կապի այս ձևի հետ աշխատելը: