BrightLocal ընկերությունը վերջերս հրապարակել է տեղական սպառողների տարեկան հետազոտության արդյունքները: Այս տարի 1000 ամերիկյան սպառողներ պատմեցին, թե ինչպես են օգտագործում օնլայն կարծիքները:
Ահա թե ինչ հաջողվեց պարզել հետազոտողներին.
Արդյո ՞ք հարցվածները կարդում են օնլայն կարծքիները ընկերության մասին:
Ձեզ երբևէ խնդրե ՞լ են կարծիք թողնել ընկերության մասին։
Դուք ուշադրություն դարձնու ՞մ եք տեղական ընկերությունների մասին կարծքիներին։
Ի ՞նչ կարծիքների պետք է արձագանքեն ընկերությունները:
Տղամարդիկ և կանայք տարբեր կերպ են ընկալում և վերաբերվում կարծիքներին, սակայն երկուսն էլ գիտակցում են դրանց կարևորությունը և օգտակարությունը: Հետևաբար ընկերությունները չեն կարող անտեսել հետադարձ կապի այս ձևի հետ աշխատելը: