Яндекс-ում հայտնվելու են հատուկ պիտակներ կայքի համար

Ինտերնետի զարգացումը ուղեկցվում է տեղեկատվության քանակի, կայքերի քանակի և նրանց միջև մրցակցության աճով: Ամեն անգամ, ինչ-որ բան որոնողը կանգնած է այն հարցի առջև, թե նման նկարագրությամբ բազմաթիվ կայքերից, որը  ընտրել: Նման իրավիճակում կարող են օգնել կայքի հատկանիշների և օգտագործողների կողմից կայքի հատուկ պատկերների տեսքով ընկալման մասին տեղեկատվությունը : Նման նշանները լրացուցիչ տեղեկություններ են տալիս կայքերի մասին և օգնում են կողմնորոշվել որոնման արդյունքներում:

Հանրաճանաչ կայք

Կայքը ստանում է այս պիտակը, եթե այն ունի մեծ հաճախականություն և մշտական լսարան:

Օգտվողի ընտրություն

Պիտակը ստանում են այն կայքերը, որոնք Яндекс-ի տվյալներով ունեն բարձր աստիճանի ներգրավվածություն և հավատարմություն:

Նավիգացիոն պատասխան

Պիտակը ցուցադրվում է այն դեպքերում, երբ առկա է վստահության մեծ աստիճան, որ հենց այդ կայքն է անհրաժեշտ տվյալ հարցմամբ օգտվողին:  Օրինակ, Վիքիպեդիայի կայքի հարցումով [վիքիպեդիա] կամ vk.com կայքի հարցումով [Վկոնտակտ]: Նման հարցումները կոչվում են նավիգացիա:

Ստուգված պրոֆիլ
Նշումը կարող է ցուցադրվել, եթե էջը համապատասխանում է տվյալ ցանցի տվյալներին համապատասխան սոցիալական ցանցերում անձի կամ կազմակերպության հաստատված պրոֆիլին:

Պաշտոնական կայք ըստ Яндекс- ի:
Կայքը ստանում է այս պիտակը, եթե համարվում է պաշտոնական կայք համաձայն Яндекс-ի տվյալների:

Պաշտոնական դիլեր ըստ Avto.ru- ի

Կայքը ստանում է այս նշանը, եթե կազմակերպությունը ունի Avto.ru- ի պաշտոնական դիլերի կարգավիճակ:

Яндекс ծառայություն

Կայքն ստանում է այս նշանը, եթե այն ներկայացնում է Яндекс ծառայություններից մեկը:

Պիտակները նշանակվում են օգտագործողի վարքագծի տվյալների հիման վրա և կարող են նշել իրենց գոհունակությունը և վստահությունը կայքում:

Կայքերի համար, որոնք ունեն առնվազն մեկը այս նիշերից, համապատասխան պիտակը կարող է ցուցադրվել որոնման արդյունքներում: Հատուկ ալգորիթմը որոշում է, թե արդյոք այն կցուցադրվի, ինչպես նաև եթե կայքը ունի մի քանի նիշ, ապա որ պիտակը կհայտնվի տվյալ հատվածում: