Ինտերնետի զարգացումը ուղեկցվում է տեղեկատվության քանակի, կայքերի քանակի և նրանց միջև մրցակցության աճով: Ամեն անգամ, ինչ-որ բան որոնողը կանգնած է այն հարցի առջև, թե նման նկարագրությամբ բազմաթիվ կայքերից, որը ընտրել: Նման իրավիճակում կարող են օգնել կայքի հատկանիշների և օգտագործողների կողմից կայքի հատուկ պատկերների տեսքով ընկալման մասին տեղեկատվությունը : Նման նշանները լրացուցիչ տեղեկություններ են տալիս կայքերի մասին և օգնում են կողմնորոշվել որոնման արդյունքներում:
Հանրաճանաչ կայք
Կայքը ստանում է այս պիտակը, եթե այն ունի մեծ հաճախականություն և մշտական լսարան:
Օգտվողի ընտրություն
Պիտակը ստանում են այն կայքերը, որոնք Яндекс-ի տվյալներով ունեն բարձր աստիճանի ներգրավվածություն և հավատարմություն:
Նավիգացիոն պատասխան
Պիտակը ցուցադրվում է այն դեպքերում, երբ առկա է վստահության մեծ աստիճան, որ հենց այդ կայքն է անհրաժեշտ տվյալ հարցմամբ օգտվողին: Օրինակ, Վիքիպեդիայի կայքի հարցումով [վիքիպեդիա] կամ vk.com կայքի հարցումով [Վկոնտակտ]: Նման հարցումները կոչվում են նավիգացիա:
Ստուգված պրոֆիլ
Նշումը կարող է ցուցադրվել, եթե էջը համապատասխանում է տվյալ ցանցի տվյալներին համապատասխան սոցիալական ցանցերում անձի կամ կազմակերպության հաստատված պրոֆիլին:
Պաշտոնական կայք ըստ Яндекс- ի:
Կայքը ստանում է այս պիտակը, եթե համարվում է պաշտոնական կայք համաձայն Яндекс-ի տվյալների:
Պաշտոնական դիլեր ըստ Avto.ru- ի
Կայքը ստանում է այս նշանը, եթե կազմակերպությունը ունի Avto.ru- ի պաշտոնական դիլերի կարգավիճակ:
Яндекс ծառայություն
Կայքն ստանում է այս նշանը, եթե այն ներկայացնում է Яндекс ծառայություններից մեկը:
Պիտակները նշանակվում են օգտագործողի վարքագծի տվյալների հիման վրա և կարող են նշել իրենց գոհունակությունը և վստահությունը կայքում:
Կայքերի համար, որոնք ունեն առնվազն մեկը այս նիշերից, համապատասխան պիտակը կարող է ցուցադրվել որոնման արդյունքներում: Հատուկ ալգորիթմը որոշում է, թե արդյոք այն կցուցադրվի, ինչպես նաև եթե կայքը ունի մի քանի նիշ, ապա որ պիտակը կհայտնվի տվյալ հատվածում: