Icon-ները ձեր պորտֆոլիոյում կարող են լինել դիզայնի ամենակարևոր օրինակներից մեկը: Եկեք նայենք, թե ինչպես կլինեն Icon-ների դիզայնը կլինի 2019 թվականին, ինչպես նաև ոգեշնչող Icon-ների և դիզայներական աշխատանքների մի քանի ոգեշնչող օրինակներ: Այնպիսի տարրը, ինչպես Icon-ն է, կարելի է գտնել գրեթե ամենուր, սակայն երբեմն դրանց մասին մտածում են վերջին պահին: Այդպես չպետք է լինի. լավ մշակված Icon-ները կարող են ճանաչելի լինել, ինչպես նաև ձեր պրոեկտին տալ հատուկ ոճ:
Stenographic icons
Եթե դուք նայում եք որեւէ հավելվածի խանութ, կտեսնեք շատ ընդհանուր icon-ներ, էլ-փոստի համար նախատեսված icon, կատարողական ծրագրերի համար նշան, անվտանգության հավելվածների փական:
Նման նշանները տալիս են արագ վիզուալ հաղորդագրություն, որը օգտվողներին ասում է, թե ինչ է անում ծրագիրը: Նույն կրճատ տարբերակը գրեթե ամենուր կիրառվում է icon-ների դիզայնի վրա: Մինչդեռ դիզայներները փորձարկում են icon-ներ իրենց սեփական ոճով, կա կախվածություն օգտագործել որոշակի նշանակություն ունեցող icon-ներ:
Եվ դա հիանալի է: Icon-ը պետք է հեշտությամբ տեսանելի և հասկանալի լինի առաջին հայացքից: Այն պետք է օգնի օգտվողներին իմանալ, թե ինչ պետք է անի և ինչպես պետք է փոխազդի դիզայնի հետ:
Վառ գույնի ընտրությունը մեծ նշանակություն ունի դիզայնի բոլոր բնագավառներում: Icon-ները բացառություն չեն: Պայծառ գույնը աշխատող տարբերակ է ուշադրություն գրավելու համար:
Գույնը օգտագործվում է տարբեր կերպ, երբ խոսքը վերաբերում է Icon-ների դիզայնի թրենդներին.
Պոպուլյար գույներն են դեղինը, կապույտը, կանաչը և մոխրագույնը:
Icon-ը գործում է գույնով և առանց դրա` ուժեղ Icon-ի բանալին․ կարող է օգտագործվել ինչպես առանձին, այնպես էլ մակագրությամբ: Այս բազմակողմանիությունը թույլ է տալիս հեշտ հասկանալ, թե ինչու են Icon-ները հանդիսանում լոգոների դիզայնի ամենատարածված տարրը:
Գծային ոճի Icon-ները թվում է տենդենց է, որը երբեք չի հնանա։
Պատճառի մի մասը այն է, որ Icon-ի այս ոճը կարող է գրեթե ցանկացած վայրում օգտագործվել ցանկացած ֆոնի վրա: Այս բազմֆունկցիոնալության շնորհիվ, շատ հայտնի բեռնվող Icon-ների փաթեթները հաճախ ներառում են գծային ոճ:
Պարզ տարրեր եւ պատկերներ
Գրադիենտային գույնի տենդենցը, որը դարձել է 2018-ի գերիշխող թեմաներից մեկը, նույնպես հանդիսանում է կարևոր գործոն icon-ների դիզայնի մեջ: Այս գունային գրաֆիկը հայտնի է, պարզ գրադիենտներից տողերի շտրիխներում (օրինակ, վերևում բերված օրինակով) դեպի գրադիենտ գույնի և գրաֆիկական ֆոնի վրա սպիտակ icon-ները:
Icon- ի դիզայներները նաև օգտագործում են հակասական գույներ և այդ փոքրիկ դիզայնի տարրերի համար պարզ, ավելի սահմանափակ, ավելի հիմնական գունային պալիտրաներ:
Սահմանափակ պալիտրա օգտագործելը , հիանալի գաղափար է: Նման փոքր դիզայնին չափազանց շատ գույն կամ մանրուք կարող է ծանրաբեռնել:
Ինչպես 2018 թ-ի այլ դիզայնի տենդենցների, պարզությունը նաև icon-ի դիզայնի մի մասն է: Պարզ ձևավորումները և աշխարհագրությունը համատեղվում են ավելի պարզեցված icon-ների ստեղծման համար:
Հավելվածի ոճով
Պատճառներից մեկն այն է, որ icon-ները այնքան հայտնի են, որ մենք դրանք զարգացնում ենք գրեթե ամեն ինչի համար: Այս ոճը կարելի է գտնել գրեթե ցանկացած վայրում :
Հավելվածի icon-ը ունի իր սեփական ոճը։ Այն ներառում է.