5 պատճառ, թե ինչու հայկական ստարտափները չեն կարող հաջողել առանց բրենդինգի և մարքեթինգի

 

Հայաստանում ամեն օր ծնվում են տասնյակ գաղափարներ․ նոր հավելված, նոր ծառայություն, նոր տեխնոլոգիա։ Բայց եկեք ազնիվ լինենք․ միայն լավ գաղափարով շուկան գրավել չի կարելի։ Շատ startup-ներ տապալվում են ոչ թե այն պատճառով, որ իրենց արտադրանքը վատն է, այլ որովհետև չեն մտածել՝ ինչպե՞ս պատմել դրա մասին աշխարհին։ Հենց այստեղ էլ բեմ են բարձրանում բրենդինգի և մարքեթինգի ուժեղ գործիքները։ Եկեք անցնենք 5 կարևոր պատճառներին․

 

 1․ Առաջին տպավորությունը որոշում է ամեն ինչ․ Կարող եք ունենալ լավագույն տեխնոլոգիան, բայց եթե ձեր լոգոն հնացած է, կայքը՝ անհասկանալի, իսկ հաղորդագրությունը՝ ձանձրալի, հաճախորդը պարզապես կանցնի կողքով։ Հիշո՞ւմ եք Airbnb-ի պատմությունը․ սկզբում նրանք պարզապես վարձով տալիս էին օդային ներքնակներ։ Բայց երբ փոխեցին իրենց բրենդի ոճը ու ստեղծեցին “Belong Anywhere” գաղափարը, հենց այդ պահին էլ սկսվեց նրանց աճը։

Հետևություն․ լավ բրենդինգի ծառայություն նշանակում է առաջին հայացքից վստահություն ու հետաքրքրություն ստեղծել։

 

2․ Եթե չես խոսում, ուրիշներն են խոսում․  Շուկան նման է մեծ կոկտեյլ-փարթիի․ ով բարձր ու ճիշտ է խոսում, նրան էլ լսում են։ Եթե startup-ը չունի մարքեթինգային ռազմավարություն, ապա նրա մասին կարող են պատմել ուրիշները՝ հաճախ ոչ այն կերպ, ինչպես ինքը կուզեր։ Օրինակ, Tesla-ն․ Իլոն Մասքը գրեթե գումար չի ծախսում գովազդի վրա, բայց նրա PR քայլերը ու ակտիվ հաղորդակցությունը հենց այնպես չեն․ դրանք լավ մտածված մարքեթինգային ռազմավարություն են։

Հետևություն․ մարքեթինգային ընկերություն ունենալը նշանակում է վերահսկել քո պատմությունը, ոչ թե թողնել, որ ուրիշներն այն ձևավորեն։

 

3․ Բրենդը միայն անուն չէ, այլ նաև արժեքներ․ Երբ ասում ենք “Apple”, մեր մտքում հայտնվում է նորարարություն, պարզություն ու որակ։ Բայց պատկերացրեք, եթե Apple-ը չունենար այդ հետևողական բրենդինգը։ Ի վերջո, տեխնիկապես շատ ընկերություններ արտադրում են նույնքան որակյալ համակարգիչներ։ Հայկական startup-ների համար էլ բրենդը հենց այն է, ինչ քեզ տարբերում է մյուս տասը նմանատիպ հավելվածից։

Հետևություն․ բրենդինգի ծառայությունը օգնում է ոչ թե միայն անուն ստեղծել, այլև պատմություն, որի հետ հաճախորդը կապվում է։

 

4․ Առանց մարքեթինգի աճ չկա․ Ենթադրենք դուք ստեղծել եք հիանալի հավելված։ Բայց եթե այն չի հայտնվում օգտատիրոջ աչքի առաջ, արդյո՞ք նա երբևէ կիմանա դրա մասին։ Օրինակ, Slack-ը, որը հիմա համարվում է թիմային հաղորդակցության հսկա։ Սկզբում այն շատ քիչ էր տարբերվում մրցակիցներից։ Բայց թիմը ներդրեց ուժեղ մարքեթինգային ռազմավարություն՝ ընդգծելով օգտագործման հեշտությունն ու “workplace happiness”-ը։ Եվ դա աշխատեց։

 Հետևություն․ առանց մարքեթինգի նույնիսկ լավագույն ապրանքը մնում է ստվերում։

 

 5․ Ներդրողներն վստահում են ուժեղ բրենդերին․ Պատկերացրեք՝ դուք ներդրող եք և ձեր դիմաց երկու startup կա․ երկուսն էլ ունեն մոտավոր նույն գաղափարը։ Մեկը՝ խառը ոճով, առանց հստակ հաղորդագրության, մյուսը՝ գեղեցիկ բրենդով, կառուցված մարքեթինգային ռազմավարությամբ։ Ո՞վ կստանա գումարը։ Բնականաբար երկրորդը։ Dropbox-ը հենց այդպես գրավեց ներդրողներին․ նրանք վաճառեցին ոչ միայն cloud storage գաղափարը, այլև այն, թե ինչպես են մարդիկ իրենց կյանքում ավելի հեշտ ապրելու Dropbox-ի շնորհիվ։

 Հետևություն․ ուժեղ բրենդը մեծացնում է ոչ միայն հաճախորդների, այլև ներդրողների վստահությունը։

 

 Հայկական startup-ները մրցում են ոչ միայն տեղական, այլև միջազգային շուկայում։ Իսկ այնտեղ կան խաղացողներ, որոնք միլիարդավոր դոլարներ են ծախսում մարքեթինգային ռազմավարության վրա։ Այսօր բրենդինգը և մարքեթինգը շքեղություն չեն, այլ անհրաժեշտություն։ Եվ եթե ուզում եք, որ ձեր գաղափարը դառնա ոչ թե հերթական փորձ, այլ իրական հաջողություն, ապա ժամանակն է դիմելու փորձառու մարքեթինգային ընկերության․ ճիշտ ռազմավարությունը կարող է ձեր startup-ը հասցնել այն բարձրությանը, որի մասին հիմա միայն երազում եք։