Դուք երբևէ լսե՞լ եք հաճախորդներից հետևյալ արտահայտությունները՝ «Ես ընտրել եմ հենց այս բանկը, քանի որ նրա կայքում կան հիանալի վահանակներ» կամ «Ես միշտ գնում եմ այս ընկերության արտադրանքները, քանի որ դրա կորպորատիվ կայքը անիրական գեղեցիկ դիզայն ունի»: Կարծում եմ՝ ոչ:
Հաճախորդները գերադասում են որոշ ընկերություններ ոչ իրենց կայքերի գրավչության համար: Առավել կարևոր է ոչ թե դիզայնը, այլ այն ինչ ներսում է: Հիմա մենք կքննարկենք 5 տհաճ փաստեր, որոնք չեն կարող թաքցնել նույնիսկ ամենագրավիչ դիզայն ունեցող կայքերը:
1. Կայքը ունի որոնման արդյունքների ցածր դիրքեր:
Որոնման համակարգերում ձեր կայքի տեսանելիությունը շատ ավելի կարևոր է, քան նրա դիզայնը: Փորձեք Google-ում գրել ձեր հաճախորդներին առաջարկվող ապրանքների կամ ծառայությունների անունները: Եթե դուք արդեն 10 էջ դիտել եք, բայց չեք գտել ձեր կայքը որոնման արդյունքներում, դա նշանակում է, որ ամեն ինչ վատ է: Լինում է նաև հակառակ իրավիճակը: Այցելում ես ոչ այդքան գեղեցիկ դիզայնով կայք և մտածում ես՝. ինչպիսի անճաշակություն: Հետո պարզվում է, որ այդ կայքը որոնման համակարգերում բավականին լավ դիրքում է:
Առաջարկներ՝
2. Կայքը պարունակում է սարսափելի կոնտենտ:
Արդեն վաղուց հայտնի է, որ յուրահատուկ, օգտակար և համապատասխան կոնտենտը նպաստում է հաճախորդների ներգրավմանը: Եթե դուք չեք զբաղվում կոնտենտ-մարքեթինգով ինքնաբերաբար զիջում եք ձեր դիրքերը մրցակիցներին: Ուշադրություն դարձրեք հետևյալ վիճակագրությանը՝
Առաջարկներ՝
3. Կայքը չունի ճիշտ ազդեցություն նպատակային լսարանի վրա:
Նախքան դուք կսկսեք տարածել ձեր կոնտենտը, համոզվեք, որ դուք ընտրել եք համապատասխան լսարան և ունեք պատկերացում այն մասին թե ինչպե՞ս է այն վաճառք իրականացնում և ինչպե՞ս կարող եք ազդել նրա վրա: Դուք պետք է հասկանաք ձեր հաճախորդների պահանջները, բացահայտեք իրենց խնդիրները, կռահեք բանալի բառերը, որոնք նրանք կօգտագործեն ինտերնետում որոնման համար, սովորեք հաղթահարել իրենց առարկությունները և նրանց առաջարկել լուծում իրենց նախընտրած եղանակով: Ձեր կոնտենտը կլինի լիովին անօգուտ, եթե դուք չիմանաք, թե ում համար է այն նախատեսված:
Առաջարկներ՝
4. Կայքը հնացել է:
Եթե դուք անընդհատ չթարմացնեք ձեր վեբ-կայքը, ապա այն մի օր ամբողջովին անօգուտ կդառնա: Սա չի նշանակում, որ դուք մեկ օրում պետք է այն հիմնովին փոխեք: Սկսեք փոքրիկ փոփոխություններից:
Առաջարկներ՝
5. Ձեր կայքը ինտեգրված չէ սոցիալական կայքերում:
Ձեր կայքի այցելուներից շատերը պատահական չէ, որ մտնում են ձեր կայք: Դարձեք ընկերություն, որը հրապարակում է կոնտենտ՝ հետաքրքիր իր լսարանին:
Առաջարկներ՝
Հաճելի տեսքը կայքի արդյունավետության հիմնական չափանիշը չէ: Անշուշտ. որակյալ և գրավիչ դիզայնի կարևորությունը չպետք է հերքվի, բայց հարկ է նշել, որ կան ավելի կարևոր գործոններ, առանց որոնց ձեր կայքը կլինի միայն գեղեցիկ պատկեր, որը ոչ մի օգուտ չի բերում: Եթե դուք հասկանում եք, որ ձեր կայքը նույնպես ունի վերը նշված բացթողումներից, ապա մի ակընկալեք, որ իրենք իրենց կվերանան: Պետք է շտապ միջոցներ ձեռնարկել դրանք վերացնելու համար, քանի դրանք լուրջ վնաս չեն հասցրել ձեր բիզնեսին: