Մարքեթոլոգը կրեատիվ մասնագիտություն է: Անընդհատ պետք է մտածել լսարանի ներգրավման նոր ուղիներ: Ի վերջո, հին ռազմավարությունները արագ ձանձրացնում են և կորցնում են իրենց արդյունավետությունը:
Որպեսզի ստեղծագործել, հասնել նոր նպատակների և դիմակայել մրցակիցներին, անհրաժեշտ է ոգեշնչում։ Որտեղից այն վերցնել։
Մենք հոգ ենք տարել այդ մասին: Ստորև բերված է ամբողջ աշխարհի բրենդներից հետաքրքրաշարժ նոր արշավներ: Առաջիկա ամսվա ձեր ռազմավարության համար առավել մրցունակ, համապատասխան և արդյունավետ լուծումներ:
Թվային մարքեթինգի նկատելի միտումը ընդլայնված իրականության օգտագործման տարբեր մոտեցումներն են: Ահա մի քանի օրինակ:
AR- ի արշավներում The Yorkshire Tea թեյի ապրանքանիշը երեխաներին պատմում է մարդու կյանքում ծառերի վճռական դերը:
Yorkshire Tea պաստառը
Cosmopolitan ամսագրի վերջին թողարկումը իր ընթերցողներին առաջարկել է ինտերակտիվ փորձ, հնարավորություն տալով փորձել իրենց դուր եկած կերպարը և ձեռք բերել անմիջապես Macy’s կոսմետիկան: Դա անելու համար անհրաժեշտ է ներբեռնել YouCam հավելվածը և լուսանկարվել:
Նոր iPhone XS- ի հաղթելու համար մասնակիցները ստիպված էին ընտրել երգ և գնալ հանգույցների որոնման (Pokemon Go-ի նման). Հավաքաելով չորս հատվածներ, նրանք կազմեցին իրենց յուրահատուկ երգերը և ուղարկեցին դրանք:
Ավելի բարդ և թանկ է AI օգտագործումը մարքեթինգային ոլորտում, սակայն այս միտումը ապացուցել է իր արդյունավետությունը մարքեթինգում առաջին ամիսների ընթացքում:
Օրինակ, Burger King-ը վստահեց իր գովազդի ստեղծումը արհեստական բանականությանը։ Այն ծիծաղելի և հետաքրքիր ստացվեց։
New Balance-ը Նյու-Յորքի փողոցներում տեսախցիկներ տեղադրեց, որոնք արհեստական բանականության օգնությամբ գտնում էին նորաոճ անցորդների, որոնց տեսքը տարբերվում էր մյուսներից, և նվիրում էին մի զույգ բոթազներ։
Люди любят развлечения и игры, поэтому бренды начинают все чаще предлагать интерактивный брендовый опыт. Вот, как это выглядит.Մարդիկ սիրում են զվարճանք և խաղեր, ուստի բրենդներն ավելի հաճախ են առաջարկում ինտերակտիվ բրենդի փորձառություն: Ահա ինչպիսի տեսք այն ունի:
Old Spice- ը թողարկել է խաղերի live-շոու, որը վերահսկվում էր հանդիսատեսի կողմից: Նոր բրենդային արտադրանքի խթանող հետաքրքրաշարժ ինտերակտիվ կոնտենտ:
NFL և Pizza Hut-ը թողարկել են յուրահատուկ տուփեր պիցցաների համար։ Սմարտֆոնի օգնությամբ այն սկանավորելու դեպքում, ֆուտբոլի երկրպագուները հնարավորություն կունենայն խաղալ AR խաղ։
Խաղ Pizza Hut-ից
OnePlus-ը առաջարկեց օգտվողներին Crackables փազլ խաղում անցնել որքան հնարավոր է շատ աշխարհներ՝ օնլայն և օֆլայն աշխարհները միավորող։ Միայն 1000 լավագույն խաղացողները ստացան միկրոպրոցեսորներ, որոնց շնորհիվ կարող էին անցնել վերջին փուլը և շահել գումարային մրցանակ։
Որքան ակտուալ լինի կոնկրետ անձի համար ձեր հաղորդագրությունը, այքան մեծ է հավանականությունը որ այն կմոտիվացնի նրան գործել։ Հետևաբար, ընկերություններն առավել ու ավելի արդյունավետ են դարձնում նորանոր քայլերը:
IKEA Ինդոնեզիան, օրինակ, իր գովազդներում տեղադրել է տեղեկատվություն, թե որքան ժամանակ է պահանջվում օգտվողներին հասնել մոտակա ցանցային խանութին: Միևնույն ժամանակ հաշվի առնելով գտնվելու վայրի տվյալները, ճանապարհների վիճակը և այլ տեղեկություններ, որոնք թույլ են տալիս կատարել ճշգրիտ հաշվարկ:
Իսկ նորաձև բրենդ Sergio Rossi- ն գործարկել է WeChat- ի ինտերակտիվ արշավը `առաջարկելով օգտվողներին ստեղծել իրենց երազանքների կոշիկները, ապա պատվիրել և գնել իրենց ստեղծագործությունը:
Աշխարհի բրենդերը հասկանում են, որ ժամանակակից թվային մարկետինգը անիմաստ է, առանց սոցիալական ցանցերում առաջընթացի: Ավելի շատ պոպուլյար են դառնում այն արշավները, որոնք ստեղծվում են մեծ հարթակներից մեկի համար:
Այսպիսով, հոկտեմբերին Renault Captur- ի սահմանափակ թվով մեքենաները կարող էին պատվիրվել միայն Chatbot- ի միջոցով Messenger- ում:
Իսկ Burberry- ն Լոնդոնի նորաձևության շաբաթվա ընթացքում հավաքածուի ցուցադրությունից 24 ժամ անց բացեց Instagram- ում և WeChat- ում բացառիկ պատկերների վաճառքը: Բրենդի համար սա եղավ այս ձեւաչափի առաջին smm փորձը:
Հումորն ու մարքեթինգն երկար ժամանակ է ինչ համատեղելի են: Ծիծաղը և ժպիտը վառ, դրական փորձ են: Լավ է, երբ այն ասոցացնում են բրենդի հետ:
Snickers-ը առաջարկեց օգտվողներին գնել երկուսը մեկի գնով։ Սեղմելով կասկածելի բաների վրա, օգտվողներին ցուցադրվում էր տեսանյութ, որում դերասանը հետաքրքրվում էր հանդիսատեսի վիճակով և առաջարկում էր ուտել,որպեսզի էլ չհայտնվեն նման իրավիճակում։
KFC- ն արձագանքեց Apple- ի նոր ապրանքատեսակների թողարկմանը և Twitter- ում զվարճալի տեսանյութ է տեղադրեց։
Կոնտենտը թագավոր է: Ապրանքանիշերը չեն մոռանում դրա մասին: Ահա ոգեշնչման արդյունավետ կոնտենտի որոշ վառ օրինակներ:
Budget Direct շշմեցնող gif- երում ցույց տվեց հայտնի երաժիշտների պատկերների էվոլյուցիան: Այն պարզ ու արդյունավետ էր:
Լեդի Գագայի կերպարի էվոլյուցիան
Magnet (խոհանոցային դիզայնով զբաղվող ընկերություն) «Food People» գործակալության հետ համատեղ ստեղծել է ինտերակտիվ գրառումներ `միջազգային ճաշատեսակների անունների ուղեցույց: Որը գլոբալիզացիայի համատեքստում շատ կարեւոր է: