Facebook-ի 2024 թվականի վերջին թարմացումները

 

Facebook-ն աշխարհում ամենահայտնի սոցիալական ցանցն է, որի օգտատերերը գնալով ավելի ու ավելի են ավելանում: Հետևաբար, ցանկացած SMM մասնագետի համար չափազանց կարևոր է տեղյակ լինել Facebook-ի թարմացումներից և նոր միտումներից։

BrandOn-ի այս բլոգում մենք կուսումնասիրենք 2024 թվականին  ֆեյսբուքյան վերջին թարմացումները։

1. Meta AI 

Meta-ն վերջերս ներկայացրել է Meta AI-ն՝ հիմնված իր սեփական լեզվի՝ Meta Llama 3 մոդելի վրա: Այս թարմացումը հասանելի է ԱՄՆ-ում և 12 այլ երկրներում 2024 թվականի ապրիլից սկսած: Այն օգնում է օգտատերերին գտնել մոտակա ռեստորանները, որոնել հարցերի պատասխանները, տեղեկություններ ստանալ տեսարժան վայրերի մասին և նույնիսկ ստեղծել պատկերներ: Meta AI-ն ներկառուցված է Facebook բջջային հավելվածում:

2. Գովազդի պարզեցված ձևաչափ

Facebook-ի գովազդը շուկայական մասնաբաժնով և եկամուտով զիջում է միայն Google-ին, որը կազմում է համաշխարհային թվային գովազդից ստացված եկամտի 18%-ը: Շատ մասնագետներ այս սոցիալական հարթակը համարում են ներդրումների ամենաբարձր եկամտաբերություն ունեցող վայրը: Facebook Advantage+ գովազդային արշավների մեկնարկով և դրա օգտագործման պարզեցված ձևաչափով գովազդը դարձել է ավելի հեշտ, քան երբևէ: Meta-ն առաջարկում էր գովազդային 11 տարբեր նպատակներ, բայց 2024-ի հունվարին դրանք կիսով չափ կրճատվեցին։ Այս թարմացումը չի փոխում հին տարբերակի որևէ առանձնահատկություն, այլ ավելի շուտ համախմբում է համընկնող նպատակները։ 

3. AI միջոցով Facebook-ի գովազդի թիրախավորում

Ինչպես արդեն ասել ենք, Facebook-ն այժմ ունի Advantage+-ի միջոցով գովազդը թիրախավորելու հնարավորություն: Բացի հեշտ կարգավորումից, նեյրոնային ցանցը թույլ է տալիս գումար խնայել: 

4. «Մետատիեզերքի զարգացում»

Meta-ն շարունակում է ներդրումներ կատարել  Meta Quest-ի զարգացման մեջ՝ ավելացնելու հավելյալ և վիրտուալ իրականության տարրեր: Ընկերությունը նաև վերջերս հայտարարեց Meta Horizon OS-ի մասին, որը կարող է օգտագործվել խառը իրականության հավելվածներ ստեղծելու համար։

5. Facebook Marketplace 

Facebook Marketplace-ը դարձել է առքուվաճառքի առաջատար աղբյուրը, որն օգտագործվում է ամերիկացիների 55%-ի և աշխարհի յուրաքանչյուր երրորդ մարդու կողմից: Ինչպե՞ս կարելի է օգուտ քաղել դրանից: Նախ, Facebook Marketplace-ում ապրանքների ցուցակագրումն այժմ լիովին անվճար է: Կարող եք նաև օգտագործել Facebook Commerce-ը՝ ապրանքների կատալոգը ավտոմատ կերպով վերբեռնելու և դրանք Marketplace-ում ցուցադրելու համար: Դուք կարող եք նաև օգտագործել բիզնես էջ՝ առևտրային հարթակում գովազդ ցուցադրելու կամ աշխարհի ցանկացած կետից ապրանքներ և ծառայություններ վաճառելու համար: 

6. Տեքստային հրապարակումներ

Չնայած X-ը (Twitter) մնում է տեքստային կոնտենտ տեղադրելու ամենատարածված հարթակը, Facebook-ը նույնպես սկսել է ցույց տալ բարձր ներգրավվածության վիճակագրություն: Լավագույն տեքստային գրառումները ուշադրություն են գրավում երկու հիմնական պատճառով՝

  • Զվարճալի են
  • Կրթական են

Սա չի նշանակում, որ յուրաքանչյուր գրառում պետք է ունենա հումորային կամ կրթական ուղերձ։ Բայց միևնույն ժամանակ տեքստը պետք է օգտակար լինի և ուշադրություն գրավի։ Ի վերջո, սրանք հաջողության և բարձր ներգրավվածության հասնելու երկու ամենատարածված ուղիներն են: 

7. Facebook-ը տեղական բիզնեսներ գտնելու ամենահայտնի սոցիալական հարթակն է։

Գրեթե բոլորն օգտագործում են Google քարտեզները մոտակայքում ինչ-որ բան գտնելու համար, այնպես չէ՞: Իսկ դուք գիտե՞ք, որ կան մարդիկ, ովքեր օգտագործում են Facebook-ն այս նպատակների համար: Որպես վիճակագրություն՝ մարդկանց 51%-ն ընտրում է Google Maps-ը, իսկ 49%-ը՝ Facebook-ը։

Եզրափակելով բլոգը՝ նշենք, որ Facebook սոցիալական ցանցը շարունակում է զարգանալ ու փոփոխվել՝ պայմանավորված տեխնոլոգիական առաջընթացով և օգտատերերի վարքագծի փոփոխություններով: Գովազդի նոր ազդեցիկ ձևաչափերի ներդրումից մինչև արշավների օպտիմալացման համար արհեստական ​​ինտելեկտի օգտագործում, այս միտումները հարթակում ձևավորում են թվային մարքեթինգի ապագան: Շարունակելով հետևել այս միտումներին՝ մարքեթոլոգները կարող են օգտագործել Facebook-ի հսկայական ներուժը՝ իրենց լսարանի հետ ավելի բովանդակալից և արդյունավետ ձևերով շփվելու համար, ինչը, ի վերջո, կհանգեցնի ներգրավվածության ավելի բարձր տեմպերի: