
Բրենդդ առաջին հերթին խոսում է «լռությամբ»՝ իր տեսքով։ Նախքան մեկ բառ կասես, քո լոգոն արդեն ներկայացրել է արժեքներդ, մոտեցումդ ու վերաբերմունքդ։ 2025-ին այս լուռ խոսակցությունը նոր մակարդակի է հասնում։ Դիզայնը դառնում է ոչ թե պարզապես արտաքին տեսք, այլ՝ փորձառություն, որը փոխանցում է էմոցիա, շարժում և ապրում։
Ի՞նչ են անում առաջատար բրենդները այս իրականության մեջ։ Եկե՛ք BrandOn-ի հերթական բլոգում բացահայտենք՝ ինչպես է լոգոն դառնում կենդանի, անհատական և ռազմավարական գործիք։
1. Լոգոն՝ որպես կենդանի էակ․ մի կողմ դնենք ստատիկ, «անհոգի» լոգոները։ 2025-ին լոգոները «շնչում» են։ Դրանք կենդանի դիզայնի մաս են՝ անիմացիայով, արձագանքող ձևով և տարբեր պլատֆորմներին հարմարվող տեսքով։ Օրինակ, Slack-ի լոգոն հարթակից հարթակ փոխվելիս փոխում է իր դինամիկան։ Սմարթֆոնում՝ մեկ տեսք ունի, դեսքթոփում՝ այլ։ Netflix-ը թեստավորում է տարբեր անիմացիաներ՝ հարթակից կախված։ Այս միտումը կոչվում է adaptable branding՝ փոխակերպվող բրենդավորում։ Մտածի՛ր ոչ թե «մեկ լոգո՝ բոլորի համար», այլ՝ «մեկ բրենդ՝ հազար տեսքով»։ Բրենդդ սկսում է վարքագիծ ունենալ՝ ինչպես մարդը, որ տարբեր միջավայրերում տարբեր կերպ է արտահայտվում։
2. Տեքստուրան՝ նորից բեմում է․ 2025-ին լոգոները կրկին ստանում են ձև և զգացողություն՝ թվային աշխարհում հաղորդելով շոշափելի փորձառություն։ Կաշվե, մետաղյա, թավշյա, կամ նույնիսկ թաց ներկի էֆեկտ ունեցող լոգոներ՝ դրանք դառնում են զգայական սենսացիաներ։ Օրինակ, Gucci-ն իր լոգոն տեղադրում է թավշե մակերևույթների վրա, իսկ Nike-ը գործարկում է 3D լոգոներ՝ WebGL տեխնոլոգիայով։ Այս մոտեցումը տպավորություն է թողնում նույնիսկ այն ժամանակ, երբ չես կարող իրականում շոշափել։ Դա է 21-րդ դարի շքեղությունը։
3. Վառ ու համարձակ գույներ․ լավ լոգոն հիմա միայն «տեսանելի» չէ։ Այն պետք է լինի զգացվող։ 2025-ին գույները խաղում են ռիսկային, երբեմն խենթ, բայց հիշվող կերպարներով։ Օրինակ, մի տեխնոլոգիական ստարտափ համադրում է կոբալտ կապույտն ու արևածագի նարնջագույնը՝ իր AI համակարգի լոգոյում։ Ֆրանսիական մարքեթինգային գործակալությունը իր լոգոյում զուգորդել է ինտենսիվ վարդագույնը և զմրուխտ կանաչը՝ մի համադրություն, որ ոչ մեկ չի մոռանա։ «Safe» դիզայնը այլևս ապահով չէ։ Քեզ պետք է զգացական ռիսկ՝ եթե ուզում ես առանձնանալ։
4. Անձնականացված դիզայն՝ ըստ լսարանի․ երբ Spotify-ը առաջարկում է քո սիրած երգերը, իսկ Amazon-ը՝ համապատասխան ապրանքներ, ինչո՞ւ քո լոգոն չպետք է արձագանքի հանդիսատեսի կարիքներին։ 2025-ին դիզայնը դառնում է քվանտային՝ փոխվող ըստ լսարանի, օգտագործողի, անգամ՝ օրվա ժամի։ Երիտասարդ լսարանի համար՝ «playful» ու գունեղ տարբերակ, բիզնես լսարանի համար՝ ավելի «հավասարակշռված» և մինիմալիստ։ Դիզայնը պետք է խոսի՝ ոչ բոլորի, այլ կոնկրետ քո հաճախորդի լեզվով։
5. AI-ն դառնում է քո դիզայները (և ռազմավարը)․ լոգոներ այլևս չեն ստեղծվում միայն «հնարավորությունների սահմաններում», այլ՝ տվյալների հիման վրա։ AI գործիքները 2025-ին հասկանում են քո բրենդի արժեքները, վերլուծում մրցակիցներին, ընկալում լսարանի էմոցիաները և առաջարկում դիզայն, որը ավելի շատ ռազմավարություն է, քան արվեստ։
Ընկերություններն օգտագործում են AI-ն՝ A/B թեստավորման հիման վրա լոգոների տարբերակներ ստեղծելու համար։
Հնարավոր է ստեղծել կոնկրետ մարդուն ուղղված լոգո՝ ըստ նրա վարքի տվյալների։ Սա ստեղծում է ոչ միայն գեղեցիկ, այլև արդյունավետ դիզայն։
Նոր միտում․ բրենդը որպես շարժում, ոչ թե ապրանքանիշ․ 2025-ին առաջատար բրենդները պարզապես ընկերություններ չեն։ Դրանք դառնում են համայնքներ, շարժումներ, արժեհամակարգեր։ Օրինակ, Patagonia-ի լոգոն հիշեցնում է բնության ուժը, Dove-ի լոգոն՝ ինքնավստահության և իրական գեղեցկության արժեքները։ Դիզայնը հիմա ոչ թե լոգո է պատկերում, այլ իմաստ, որ մարդիկ ուզում են կրել, հետևել ու կիսվել։
2025-ի դիզայնի միտումները խզում են ավանդական բրենդավորման սահմանները։ Լոգոն պետք է լինի՝
Եվ որ ամենակարևորն է՝ այն պետք է խոսի սրտից։ Պատրա՞ստ ես նոր տեսքի բրենդ ստեղծել Եթե ուզում ես, որ քո բրենդը ոչ միայն տեսնեն, այլ նաև զգան, հիշեն և կիսվեն, մենք կարող ենք դառնալ քո դիզայնի ու բրենդի ստեղծողը։ Ուշադիր լսում ենք։ Հստակ պատկերացնում ենք։ Մշակում ենք ռազմավարություն։
Բարի գալուստ ապագայի դիզայն։