Ի՞նչ է CRM-ը և ինչո՞ւ է այն պետք ձեր բիզնեսին

 

Ժամանակակից բիզնեսի արագ զարգացող աշխարհում մրցակիցներից  միշտ մեկ քայլ առաջ մնալը նշանակում է հասկանալ և օգտագործել ձեր տրամադրության տակ եղած յուրաքանչյուր գործիք: Առկա ամենահզոր գործիքներից մեկը CRM-ն է՝ հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարումը։

Մեր այս բլոգում կմանրամասնենք, թե ինչ է CRM-ը, նրա առավելությունները և թե  ինչու է այն կարևոր ձեր բիզնեսի համար:

CRM-ը/Customer Relationship Management/ կամ հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարումը ռազմավարություն և տեխնոլոգիա է, որը կիրառվում է ընթացիկ և պոտենցիալ հաճախորդների հետ փոխգործակցությունը կառավարելու համար: Այն օգնում է կազմակերպել, ավտոմատացնել վաճառքները, մարքեթինգը, հաճախորդների սպասարկումը և տեխնիկական աջակցությունը:  Օգտագործելով CRM համակարգերը` ընկերությունները կարող են բարելավել իրենց մարքեթինգային ռազմավարությունները և արշավները՝ ի վերջո հասնելով հաճախորդների գոհունակության բարձրացման և եկամուտների աճին:

 CRM համակարգերը կենտրոնացված հարթակ են տրամադրում հաճախորդների տեղեկատվությունը պահելու, փոխազդեցություններին հետևելու և գործարար հարաբերությունները կառավարելու համար:

 

CRM համակարգերի տեսակներն են՝

 

1. Օպերատիվ CRM. կենտրոնանում է հաճախորդների հետ առնչվող գործընթացների ավտոմատացման և բարելավման վրա, ինչպիսիք են վաճառքը և հաճախորդների սպասարկումը:

2. Վերլուծական CRM. Վերլուծում է հաճախորդների տվյալները՝ պատկերացումներ ձեռք բերելու և որոշումների կայացումը բարելավելու համար:

3. Համագործակցային CRM. ընդլայնում է հաղորդակցությունը և համագործակցությունը կազմակերպության տարբեր ստորաբաժանումների միջև:

 

Ինչու՞ է ձեր բիզնեսին անհրաժեշտ CRM

 

  • Մարքեթինգային ռազմավարությունների ընդլայնում

CRM համակարգը թույլ է տալիս ավելի լավ հասկանալ ձեր հաճախորդների նախասիրությունները և վարքագիծը: Այս պատկերացումը ձեզ հնարավորություն է տալիս հարմարեցնել ձեր մարքեթինգային արշավները՝ արդյունավետորեն թիրախավորելու որոշակի հատվածներ: Վերլուծելով հաճախորդների տվյալները՝ դուք կարող եք կատարելագործել ձեր մարքեթինգային ռազմավարությունը և բարելավել մարքեթինգային արշավի արդյունավետությունը:

CRM համակարգերն օգնում են ավելի արդյունավետ կառավարել մարքեթինգային արշավները: Նրանք տրամադրում են գործիքներ՝ ձեր լսարանը բաժանելու, քարոզարշավի կատարմանը հետևելու և արդյունքները վերլուծելու համար: Սա օգնում է օպտիմալացնել ձեր արշավները և ապահովել, որ դրանք հասնեն ճիշտ լսարանին ճիշտ հաղորդագրությամբ:

  • Հաճախորդների հետ հարաբերությունների բարելավում

CRM-ի միջոցով դուք կարող եք հետևել հաճախորդների բոլոր փոխազդեցություններին, ինչը օգնում է անհատականացված ծառայություններ մատուցել: Հաճախորդների պատմության և նախասիրությունների ամբողջական պատկերացում ունենալով՝ ձեր թիմը կարող է ավելի արդյունավետ լուծել խնդիրները և կառուցել ավելի ամուր հարաբերություններ:

  • Վաճառքի արդյունավետության բարձրացում

CRM համակարգերը արժեքավոր պատկերացումներ են տալիս հաճախորդների վարքագծի վերաբերյալ՝ թույլ տալով ձեր վաճառքի թիմին կենտրոնանալ բարձր պոտենցիալ ունեցող հաճախորդների վրա: Ավտոմատացված հետևումները օգնում են ավելի արդյունավետ կառավարել վաճառքը։:

  • Հաճախորդների սպասարկման բարելավում

Արդյունավետ CRM համակարգերը հեշտացնում են հաճախորդների սպասարկման գործընթացները՝ նպաստելով հաճախորդների խնդիրներին  հետևելուն և դրանց լուծմանը: Հաճախորդների հետ փոխգործակցության մանրամասն պատմությունը ունենալով սպասարկման թիմերը կարող են ավելի արագ և ճշգրիտ պատասխաններ տրամադրել:

Այսպիսով՝ CRM համակարգը ձեր բիզնես ռազմավարության մեջ ներառելը կարող է զգալիորեն մեծացնել ձեր մարքեթինգային ջանքերը, պարզեցնել արշավները և բարելավել հաճախորդների հետ հարաբերությունները: Ներդրումներ կատարելով CRM տեխնոլոգիայի մեջ՝ դուք ոչ միայն բարելավում եք գործառնական արդյունավետությունը, այլև դիրքավորում եք ձեր բիզնեսը մրցակցային շուկայում աճի և հաջողության հասնելու համար: