« Քիչ խոսքեր, շատ կրեատիվություն» - մի կարգախոսում պարտիզանական մարքեթինգի ողջ էությունը:Նրա խնդիրն է հնարավորինս մոտենալ սպառողին և գովազդի միջոցով "կրակել" ուղիղ նրա ուղեղին, այն ժամանակ, երբ նա դրան պատրաստ չէ: Հարձակման անկանխատեսելիությունն ու հանկարծակիությունը խախտում են սովորական ռեժիմը: Պարտիզանական գովազդը զվարճացնում, զարմացնում և հիշվում է:
Մենք գտել ենք պարտիզանական մարքեթինգի ոգեշնչող օրինակներ: Նրանք վառ կերպով ցույց են տալիս, թե ինչպես են երեկայությունը և սրամտությունը հաղթում մեծ բյուջեով գովազդնեևին:
Ոչ ստանդարտ լուծումներ ստանդարտ վայրերում:
Երբ գովազդը հանկարծակի գրավում է սպառողներին, թողնում է անբացատրելի տպավորություն, և նրանք այն տեսնում են այնպիսի վայրերում, որտեղ չէին ակնկալում. դա հենց պարտիզանական մարքեթինգն է:
1.Sprite: Դժվար գործ է հյութ պատրաստող սարքավորման տեսքով լողափնյա ցնցուղ ստանալը: Բայց արդյունքը արժե այդ: Ի՞նչ ըմպելիքի մասին կմտածեն հանգստացողները՝ տեսնելով այն:
2. Siemens: Մի քիչ երևակայություն և պտտվող դռները վերածվում են Siemens-ի հսկայական հարիչի:
3. Denwer Water: - «Օգտագործիր այնքան, ինչքան պետք է,- կամ - խնայեք ջուրը»:
4. Dental Implant Insuarance: Համարձակորեն ջարդեք ատամները, բայց միայն այն դեպքում, եթե դրանք ապահովագրված են:
5. Jobsintown.de: «Կյանքը շատ կարճ է ոչ ճիշտ աշխատանքի համար»: Միշտ տպավորություն է ստեղծվել, որ սուրճ պատրաստող մեքենաների մեջ նստած են իրական մարդիկ: Որտեղից այդ արկղը գիտի, թե ինչպես պատրաստել 30 տարբեր տեսակի սուրճեր:
6. Colgate: Պաղպաղա՞կ ես կերել: Մի մոռացիր լվանալ ատամներդ:
7.Nivea: Կրեմի հնարավորությունների հստակ ցուցադրությունը:
8. Lays: Մեր կարտոֆիլները աճում են ավելի մոտ, քան դուք մտածում եք:
9. Apple Store: Ինչ-որ մեկը այնքան էր շտապում գնել նոր IPhone, որ ապակին խոչընդոտ չհանդիսացավ: Սա ուղղակի տիպ է:
10. Follibderm: Խմիր Follibderm հաբերը, և քո մազերը կսկսեն աճել:
11. Golds Gym: Հաճախիր Golds Gym ֆիտնես ակումբ և կկարողանաս բացել վերելակի դռները ձեռքերով:
12. Tetley Tea: Ով խմում է թեյ Tetley, նիհարում է հենց մեր աչքի առաջ:
13. Bic: Ավելորդ ոչ մի բան, և ամբողջ ուշադրությունը սևեռվում է դեպի ածելին:
14. FitnessFirst: Իմացիր քո քաշը՝ նստելով կանգառի նստարանին: Վախեցա՞ր: Դու գիտես՝ ուր վազել:
15. Hanlow Web Design: Եթե նույնիսկ այցեքարտի վրա մեծ տառերով գրված չէ, թո ինչով է զբաղվում ընկերությունը, նրա տեսքը ասում է ամեն ինչ:
16. Tyrone Menezes: Լուսանկարիչ Թայրոն Մենզեսը իր համար ստեղծել է նմանատիպ այցեքարտ:
17. Zoo Safari:
18. Whiskas: Ամանօրյա գովազդային ընկերությունը հիշեցնում է, որ ձեր կատուները նույնպես սպասում են նվերի:
19. Vodafone: Նայիր օնլայն վիդեոներ ամենուր քո հեռախոսի ինտերնետով:
20. CK KOO: Դիզայների այցեքարտը, որը ուղիղ և փոխաբերական իմաստով հագցնում է տարբեր զգեստներ կանանց: Ընտրիր ցանկացածը:
Իսկ եթե ցանկանում եք ծանոթանալ պարտիզանական մարքեթինգի 10 գործնական հնարքների, անպայման խորհուրդ ենք տալիս սեղմել այս հղմանն ու ընթերցել մեր պատրաստած նյութն այդ մասին:
Պրոֆեսիոնալ չե՞ք այս ասպարեզում. վստահե՛ք Բրենդոնին, ու մենք կստանանք լավագույն լուծումները Ձեր բրենդի առաջխաղացման համար: Սեղմելով այստեղ՝ կծաթոթանաք մեր արդեն իսկ հաջողությամբ պսակված աշխատանքներին, իսկ այս հղմամբ անցնելով՝ կծանոթանաք մեր ծառայություններին: