Magazine և Workspace ընկերությունների մասնագետնետը 2019թ. մայիս- հունիս ամիսներին հարցում են իրականացրել 446 մարդկանց շրջանում՝ ընտրելով հիմնականում գործնական որոշումների կայացման լիազորություններ ունեցող digital ոլորտի ներկայացուցիչների՝ պարզելու համար, թե որոնք են այն հիմնական գործոնները, որոնք նյարդայնացնում են օնլայն զրուցակիցներին:
Ստացված արդյունքների հիման վրա ձևավորվել է կանոնների համախումբ, ինչը թույլ կտա բարձրացնել առցանց հաղորդակցության որակը ու կնվազեցնեն բացասական իրավիճակների ռիսկը: Այս ցուցակը հատկապես օգտակար կլինի նախագծերի կառավարիչների, PR և վաճառքի մենեջերների ու բոլոր նրանց համար, որոնց գործունեության բնույթը ենթադրում է հաճախորդների ու գործընկերների հետ ակտիվ շփում:
Ահա այն առանցքային եզրահանգումները, որոնք ստացվել են հետազոտության արդյունքում՝
Այսօրվա համար այսքանն էինք նախատեսել, իսկ նյութի մասին ավելին իմանալու համար կարող եք անցնել այս հղմամբ ու ծանոթանալ «Շփման նոր կանոնները սոցիալական կայքերում» նյութին: