Ինչպե՞ս կառուցել երկարատև հարաբերություններ հաճախորդների հետ

 

Հաճախորդների հետ հարաբերությունները և հաճախորդների սպասարկումը  բիզնեսի տարբեր կողմերում են։ 

Հաճախորդների սպասարկումը բիզնես վարելու կարճաժամկետ մասն է: Հաճախորդների հետ հարաբերությունները, մյուս կողմից, երկարաժամկետ ռազմավարություն են, որտեղ դուք ձևավորում եք հաճախորդների վստահությունն ու հավատարմությունը՝ խթանելու բիզնեսի ապագա աճը:

Հաճախորդների հետ տևական և, միևնույն ժամանակ, դրական հարաբերություններ ստեղծելու ուղիների միջև ընդհանրություններից մեկն այն է, որ հաղորդակցությունը բաց լինի և խոսակցությունը շարունակվի: Ձեր հաճախորդները պետք է իմանան, որ դուք միշտ հասանելի եք, երբ անհրաժեշտ է:

Հաճախորդների պահպանումը պետք է լինի ձեր բիզնեսի մարքեթինգային պլանի ուշադրության կենտրոնում

Երբ դուք ձեռք եք բերում հաճախորդներ, ամենակարևորը, որ պետք է անեք, նրանց պահպանման վրա աշխատելն է. հաճախորդների պահպանումը պետք է լինի ձեր հիմնական առաջնահերթություններից մեկը մշտական հաճախորդների հետ լավ  հարաբերություններ կառուցելու համար:  Քանի որ ավելի հեշտ է պահպանել մշտական հաճախորդին, քան գտնել նորին։ Բացի այդ, ներկայիս հաճախորդներին ավելի հեշտ է խրախուսել  նորից վերադառնալ,  գումար ծախսել կամ  ավելի մեծ գնումներ կատարել։  

Հետևեք վերադարձող հաճախորդներին, նրանց նախասիրություններին և գնումների սովորություններին: Օգտագործեք այս տվյալները՝ առաջարկելու նոր ապրանքներ կամ ծառայություններ, կամ ընդլայնելու հարաբերությունները ավելի մեծ գործարքներով։

Հետևողականորեն և արդյունավետ հաղորդակցվեք նախագծերի ընթացքում

Հաճախորդների հետ ժամանակին և արդյունավետ շփումը դարձրեք առաջնահերթություն: Հենց ամենասկզբում հասկացրեք, որ դուք հետևողականորեն շփվելու եք՝ հաճախորդին տեղյակ պահելով  յուրաքանչյուր առաջընթացի մասին: Այնուհետև հետևեք այդ խոստմանը և պահեք դրանք:

Հաղորդակցությունը հեշտությամբ կխափանվի, երբ դուք կենտրոնացած եք միայն աշխատանքը և նախագծերն ավարտին հասցնելու վրա: 

Հարցրեք հաճախորդների կարծիքը

Բոլորն են ցանկանում, որ հաճախորդները թողնեն դրական մեկնաբանություններ և կարծիքներ։ Սակայն, դրանից շատ ավելի կարևոր է բացել հաղորդակցությունը և ստանալ անկեղծ արձագանք ձեր ծառայության(ների) վերաբերյալ: Սա թույլ է տալիս հաճախորդին առաջարկություններ անել այն մասին, թե ինչպես կարող եք կատարելագործվել կամ որտեղ կարող եք փոփոխություններ կատարել՝ բարելավելու հաճախորդների գոհունակությունը:

Ստեղծեք վստահության մթնոլորտ ձեր և հաճախորդների միջև

Այս դեպքում վստահությունը կարևոր է ցանկացած հաջող աշխատանքային հարաբերությունների և հաճախորդների հետ մշտական հարաբերությունների համար:

Հաճախորդներն ակնկալում են որոշակի մակարդակի որակ, հետևողականություն և օպերատիվություն: Համոզվեք, որ դուք քրտնաջան աշխատում եք նրանց ակնկալիքները բավարարելու համար: Սակայն, եթե ինչ-ինչ պատճառներով դուք թերանում եք, պարզապես ներողություն խնդրեք, անկեղծորեն բացատրեք, թե ինչ է տեղի ունեցել և նկարագրեք, թե ինչ եք փոխելու, որպեսզի դա չկրկնվի:

Ամփոփելով բլոգը՝ նշենք, որ  հաճախորդների հետ մշտական հարաբերությունների ստեղծումը բիզնեսի հաջողության անկյունաքարն է այսօրվա մրցակցային դաշտում:

Ձեռնարկատերերը, ովքեր ընդունում են հաճախորդակենտրոն մարքեթինգը, հասկանում են իրենց հաճախորդների կարիքները, ստեղծում են անհատականացված փորձառություններ, իրականացնում են արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարություններ և պատրաստ են երկարաժամկետ աճի և բարգավաճման:

Սա ճամփորդություն է, որը պահանջում է նվիրվածություն, կարեկցանք և հաճախորդին յուրաքանչյուր որոշման ժամանակ առաջնահերթություն տալու պարտավորություն։ Այն անհրաժեշտ է այնպիսի հարաբերություններ կառուցելու համար, որոնք դիմանում են ժամանակի փորձությանը: