Բջջային հավելվածները խթանող գովազդատուները հնարավորություն են ստացել գնահատելու իրենց գովազդային արշավները post-view փոխակերպման միջոցով:
Նոր չափանիշը ցուցադրում է տվյալներ օգտվողների թիրախային գործողությունների մասին (հայտի տեղադրումը, ինչպես նաև հավելվածներում ներկառուցված գնումները և այլն): Փոխարկումը հաշվվում է գովազդի հետ փոխազդեցությունից հետո 7 օրվա ընթացքում:
Ցուցադրման միջոցով փոխակերպումը հնարավորություն է տալիս օբյեկտիվորեն գնահատել գովազդային ալիքի և դրա տեղակայման կարևորությունը որոշման կայացման գործընթացում այն օգտվողին, ով կարող է տեսնել գովազդը, այլ ոչ թե սեղմել այն և տեղադրել որոշ ժամանակ հետո, օրինակ, հավելվածի խանութից:
Բջջային ծրագրերի մշակողները և հրատարակիչները կկարողանան ճիշտ գնահատել, թե ինչպես է MyTarget- ում արդյունավետ առաջխաղացումը համեմատվում այլ ալիքների հետ և, անհրաժեշտության դեպքում, օպտիմալացնել գովազդային արշավը:
Փոխարկումների վերափոխման մասին տեղեկությունները գտնվում են բաներների, արշավների վրա և «վիճակագրությունն» բաժնում: Այն ստանալու համար անհրաժեշտ է կարգավորել պարամետրերի տվյալները այլ ալիքներից և in-app-միջոցառումներ բջջային հավելվածում:
Ցուցասարքերում ցուցադրումների վերաբերյալ վիճակագրությունը դիտելու համար այցելեք «Արշավներ - աղյուսակ», «Կարգավորումներ»: Հաջորդը, ընտրեք գովազդային արշավի նպատակը, օրինակ `դիմումը տեղադրելը: Դուք կտեսնեք փոխարկման նշանակությունը ըստ ցուցադրության:
«Վիճակագրության» բաժնում post-view փոխակերպումների հետ գրաֆիկ կառուցելու համար ընտրեք նպատակն ու համապատասխան չափանիշը: Աղյուսակում արժեքների դրսևորումը նույնն է, ինչ նախորդում է «Քարոզարշավների» բաժնում բաներների համար: