Տեղային թիրախավորման ալգորիթմի թարմացումը թույլ է տալիս կրկնակի անգամ մեծացնել լսարանի տեսանելիությունը այն գովազդային արշավներում, որոնցում կարգավորված է տրված կարգավորումը, և բերում է գովազդի clickability-ի 10% աճին:
Տեղային թիրախավորմամբ գովազդային հայտարարությունները ցուցադրվում են այն օգտատերերին, որոնք տվյալ պահին գտնվում են կամ պարբերաբար լինում են գովազդատուի համար հետաքրքրություն առաջացնող վայրերում: Օրինակ, գովազդային արշավը կարելի է թիրախավորել այն մարդկանց վրա, ովքեր ապրում են առաջխաղացվող ապրանքի հարևանությամբ (առևտրի կենտրոն, պիցցերիա, դեղատուն, ավտոլվացման կետ և այլն): Հասանելի ռադիուս - 500մ-10կմ:
myTarget-ի թիմը թարմացրել է գովազդային արշավների թիրախային ալգորիթմը այն մարդկանց համար, ովքեր պարբերաբար այցելում են գովազդատուի կողմից նշված կետերը. օգտագործողների կոորդինատների վերաբերյալ տվյալների աղբյուրները ընդլայնվել են և բարելավվել է դրանց ճշգրտությունը, կատարելագործվել են կանխատեսելի մոդելները, և ՛ բջջային, և ՛ համակարգչային սարքավորումների կապը, ավելացվել է հետազոտվող պարամետրերի քանակը օգտվողների «սիրած կետերի» ավելի ճշգրիտ սահմանումները տալու համար: