Ռեբրենդինգը ընկերության կամ որոշակի ապրանքի բրենդավորման մասնակի կամ ամբողջական փոփոխման գործընթացն է: Մասնակի ռեբրենդինգը կարող է վերաբերել ընկերության լոգոտիպին, անվանմանը, գաղափարախոսությանը:
Ներկայիս մրցակցային պայմաններում անհրաժեշտ է ձեռքը զարկերակին պահել, հասցնել հետևել շուկայում կատարվող փոփոխություններին, որպեսզի կարողանաք պահել ձեր դիրքերն ու հասնել նոր արդյունքների:
Ռեբրենդինգի պատճառները յուրաքանչյուր ընկերությունում կարող են անհատական լինել: Կարելի է թվարկել ռեբրենդինգի համար մի քանի հիմնական նախադրյալներ`
1. շուկայում մասնաբաժնի նվազում և ընկերության կարևորության զգալի թուլացում,
2. որպես միջոց` այլ թիրախային լսարանի և մարքեթինգային ռազմավարության ընտրություն,
3. շուկայում բրենդի` սկզբնապես ոչ ճիշտ դիրքավորման դեպքում,
4. երբ ձևավորված շուկայական պայմաններում գոյություն ունեցող բրենդը կորցրել է արդիականությունը:
Ինչպես և ցանկացած մարքեթինգային գործիք, ռեբրենդինգը կիրառվում է հստակ սահմանված նպատակներին հասնելու համար: Դրանք կարող են տարբեր մեծության ընկերությունների համար տարբեր լինել: