«Cannes Lions» գովազդի միջազգային փառատոնի հաղթողներին հայտարարելու համար YouTube-ը ներկայացրեց կրեատիվ գովազդների իր տարբերակը: Լավագույն տասնյակում հայտնվեցին ամենապոպուլյար տեսանյութերը հրապարակված 2017-ի ապրիլից մինչև 2018-ի ապրիլ: Միևնույն ժամանակ բրենդները ցուցակում չեն կրկնվում:
Միասին բոլոր 10 տեսահոլովակները հավաքել էին 465,4 միլիոն դիտում 563,5 միլիոն րոպե տևողությամբ:
YouTube-ի վարկանիշային աղյուսակում հաշվի են առել բազմաթիվ գործոններ, այդ թվում դիտելու ժամանակը, դիտումների քանակը և վճարովի ու օրգանական դիտումների հարաբերակցությունը:
Ահա այսպիսի տեսք ունեն YouTube-ի տարբերակով թոփ 10 կրեատիվ գովազդները: