Brandon - Թիրախավորման 12 տարածված սխալ

Թիրախավորման 12 տարածված սխալ

Дата: 20.11.2019

Սխալ ընտրված թիրախը սպառնում է ոչ միայն հաճախորդների կորստով, այլև բյուջեի աննպատակ մսխմամբ: Որպեսզի դա տեղի չունենա, հարկավոր է ճանաչել թիրախային լսարանին, նրան ճիշտ սեգմենտավորել, թեստավորել հայտարարություններըը, ընտրել ամենաարդյունավետը, և հավատացե՛ք, սա ճիշտ աշխաանքի մի փոքր մասն է միայն: Ահա՛ խորհուրդներ, որոնք կօգնեն խուսափել ամենատարածված սխալներից և անել ճիշտ թիրախավորում:

Կարդալ ավելին
Brandon - Մարքեթինգի դասեր Ձմեռ պապից: Սովորե՞նք

Մարքեթինգի դասեր Ձմեռ պապից: Սովորե՞նք

Дата: 18.11.2019

Բրենդը համարվում է հաջողված, երբ կարողանում է տալ մարդկանց դրական փորձ ու դրա շնորհիվ առաջացնում է նրանց մոտ պոզիտիվ էմոցիաներ: Այս տեսանկյունից բոլոր ժամանակների լավագույն բրենդը ո՛չ կծած խնձորն է, ո՛չ էլ Գուգլի գունավոր տառերը: Լավագույնը մորուքավոր տղամարդու կերպարն է, կարմիր շորերով, կարմրած քթով, ուսին պարկ գցած:  Ինչու՞ է Ձմեռ պապը այսքան հաջողված ու նրա ո՞ր հատկանիշները կարող են վերցնել մարքեթոլոգները ապրանքներ ու ծառայություններ առաջ մղելիս:  

Կարդալ ավելին
Brandon - Գլխավոր  4 կանոնները վեբ-դիզայնում

Գլխավոր 4 կանոնները վեբ-դիզայնում

Дата: 15.11.2019

Որքան էլ դիզայնի մեջ կան տարածված մոտեցումներ ու կանոններ, որոնց պետք է հետևել հեշտ ընկալելի ու հասանելի արդյունք ստանալու համար, սակայն կարծրատիպերը խախտելը երբեմն ավելի հետաքրքիր արդյունք կապահովի: Երբեմն հարկավոր է հիշել բազմազանության, կոնտրաստի, շեշտադրման մասին:

Կարդալ ավելին
Brandon - Instagram-ում ուղիղ եթեր անելու 14 գաղափար

Instagram-ում ուղիղ եթեր անելու 14 գաղափար

Дата: 15.11.2019

Սոցկայքերում ուղիղ եթերը հնարավորություն է տալիս անմիջականորեն շփվել լսարանի հետ, անց կացնել հարց ու պատասխան ու կիսվել գաղափարներով: Այստեղ էական է ոչ թե պարզապես ուղիղ եթեր մտնելը, այլ հետաքրքիր բովանդակություն ներկայացնելը, քանի որ եթե եթերը ձանձրալի է ու անօգուտ, ուշադրություն գրավելը լինելու է աննկարագրելի բարդ:

Կարդալ ավելին
Brandon - 12 հետաքրքիր փաստ Google Ads-ի մասին

12 հետաքրքիր փաստ Google Ads-ի մասին

Дата: 15.11.2019

Սոցկայքերում գովազդից բացի կայքի գովազդման հզոր հարթակ է Google Ads-ը, որի միջոցով կայքը հայտնվում է որոնման առաջին էջում կամ հազարավոր այլ կայքերում ու հավելվածներում:Այսօրվա բլոգում կներկայացնենք այս հզորագույն հարթակի մասին 12 փաստ:

Կարդալ ավելին
Brandon - Համբավ սոցցանցերում: Անձի կապիտալացում

Համբավ սոցցանցերում: Անձի կապիտալացում

Дата: 14.11.2019

«Անձի կապիտալիզացում» – սա ժամանակակից աշխարհի թրենդներից է, ու հավատացե՛ք, աշխարհում կան երկրներ, որտեղ մարդուն մերժել են վարկ տրամադրել՝ հիմնվելով այն բանի վրա, թե ինչպես է նա վարում իր Ինստագրամը: Կամ, օրինակ, աշխատանքի ընդունելիս արդեն տարածում է գտնում թեկնածուի էջերի ուսումնասիրությունը սոցկայքերում ու դրա հիման վրա որոշման կայացումը: Պատկերացնու՞մ եք՝ որքան են սոցկայքերը մտնում մեր կյանք ու որքան մեծ է դառնում դրանց ազդեցությունը:

Կարդալ ավելին
Brandon - Ճիշտ UX-տեքստ գրելու 9 կանոն

Ճիշտ UX-տեքստ գրելու 9 կանոն

Дата: 13.11.2019

UX-տեքստը հեռու է գեղարվեստական ու տպավորիչ տեքստերից: Այստեղ պետք է հստակ, կարճ ուղղորդում առանց որևէ ավելորդ բառի: Հաճախ այս տեքստերը գրում է հենց դիզայները՝ օգտվելով մի քանի տարածված խորհուրդներից, որոնք այսօր կներկայացնենք ձեր ուշադրությանը:

Կարդալ ավելին
Brandon - Ինչպե՞ս ընտրել բրենդի ձայնը

Ինչպե՞ս ընտրել բրենդի ձայնը

Дата: 12.11.2019

Այժմ սպառողներին տպավորելու համար միայն  վառ լոգոտիպ ու հիշվող կարգախոս ունենալը բավարար չէ, հարկավոր է մտնել ուղիղ մարդու սիրտ և ուղեղ: Իսկ ինչպե՞ս: Tone of Voice-ը կամ բրենդի ձայնը հաղորդակցման ռազմավարություն է, ճանաչելի բառակապակցությունների հավաքածու, որով մարդիկ ճանաչում են ընկերությունը:  Ձայնն արտահայտում է բրենդի արժեքները, որոնցով այն կտարբերվի մրցակիցներից: 

Կարդալ ավելին
Brandon - 6 մարքեթինգային գործիք բիզնեսի զարգացման համար

6 մարքեթինգային գործիք բիզնեսի զարգացման համար

Дата: 11.11.2019

Համացանցում հարյուրավոր հրապարակումներ կան մարքեթինգի մասնագետի աշխատանքը հեշտացնող գործիքների մասին, բայց թե որքանով են դրանք արդյունավետ, հնարավոր է պարզել միայն օգտվելուց հետո: Մարդիկ բլոգում կամ հրապարակման մեջ կարող են նշել այս կամ այն գործիքը պարզապես գովազդի համար, իսկ այսօրվա մեր բլոգում հավաքված են  կոնկրետ այն հարթակները, որոնք օգտագործվում են ամբողջ աշխարհի մարքեթոլոգների կողմից: 

Կարդալ ավելին
Brandon - Կատալոգներ WhatsApp-ում: Նոր հնարավորություն փոքր բիզնեսի համար

Կատալոգներ WhatsApp-ում: Նոր հնարավորություն փոքր բիզնեսի համար

Дата: 08.11.2019

Վաղուց մեր բլոգում չէինք խոսել WhatsApp-ի թարմացումների մասին, և այսօր հերթը հասավ հենց այս հավելվածին: WhatsApp-ն իր բիզնես տարբերակում ավելացրել է նոր հնարավորություն՝ կատալոգներ, որոնք թույլ կտան փոքր բիզնեսի սեփականատերերին հավելվածի միջոցով ցուցադրել իրենց ապրանքատեսականին: Նոր բաժնում հնարավոր կլինի ստեղծել ապրանքների  ցուցակ իրենց լուսանկարներով ու նկարագրություններով: Մեսինջերի բիզնես տարբերակը թույլ կտա նաև պրոֆիլում ավելացնել տեղեկատվություն ընկերության վերաբերյալ և շաբլոններ հաճախորդների հետ շփվելու համար:

Կարդալ ավելին