Ապրանքանիշի ստեղծման արժեքը կախված է այն շուկայի զանգվածից, որը դուք մուտք եք գործում և վաճառքի քանակից, որը դուք ակնկալում եք: Հետևաբար, տեղի շուկայի համար օղու ապրանքանիշի ստեղծումը ավելի էժան է, քան արտահանման համար: Եթե դուք ստեղծում եք բիզնես և կենտրոնանում եք ավելի ցածր մրցակցային շուկայի վրա, ապա միանգամից մի ներդրեք բոլոր հայտնի մարքեթինգային ռազմավարությունները` ընտրեք միայն անհրաժեշտները: Որպեսզի ձեզ զերծ պահենք ավելնորդ ծախսերից և օգնենք ընտրության հետ, մենք կխոսենք 5 գործոնների մասին, որոնք ազդում են բրենդի արժեքի վրա:
Այն է, որտեղից սկսում է բրենդի զարգացումը: Մենք ուսումնասիրում ենք բաց աղբյուրները, թերթում ենք տնտեսական հրապարակումները: Երբ լրացվում է երկրորդական տեղեկատվության հավաքագրումը, հաշվետվությունները եւ գրաֆիկները կառուցված են, իրականացվում է շուկայի և թիրախային լսարանի վերլուծություն: Գրասենյակային հետազոտությունները ցույց կտան, թե ովքեր են ձեր մրցակիցները և ինչպես են ընթանում նրանց բիզնեսները , ինչ ռազմավարություններ են ընտրել և ինչ սխալներ են արել:
Դուք ստեղծել եք ապրանք կամ ծառայություն, այնպես որ գիտեք, թե ինչ եք առաջարկում: Դրա վրա ծախսել եք հարյուրավոր ժամեր, բայց բացատրել գնորդին, այն ինչ գիտեք, դրա համար ունեք առավելագույնը 2 րոպե:
Օրինակ, դուք ստեղծում եք էներգետիկ ըմպելիք: Ձեր լսարանը անտարբեր է «անհավատալի ճաշակին, մուլտիվիտամինների խմբին, երեխաների և ամբողջ ընտանիքի համար օգտակարությանը»: Էներգետիկ ըմպելիքի համար աշխատող դիրքավորում ստեղծելու համար պետք է պարզել, թե ինչպիսի էներգետիկ ըմպելիքներ են գնում` մետաղե կամ պլաստիկե շշով, թե որ հատկանիշների համար են երիտասարդները նախընտրում են ինչ-որ ապրանքանիշ:
Ցանկացած լոգոն կառանձնացնի ձեր բրենդը այն բրենդների ֆոնին որոնք չունեն լոգո: Լոգոն պարզ միջոց է հայտարարելու այն մասին, որ այս բրենդը, այս ապրանքատեսակները, այդ ծառայությունները առաջարկում եք դուք, այլ ոչ թե ուրիշները: Սա ուղերձ է, որով դիմում եք հաճախորդներին. «Ես գոյություն ունեմ, վաճառում եմ»:
Ֆիրմային ոճը պատմում է ձեր ընկերության մասին: Նա վիզուալեցնում է ապրանքանիշի գաղափարը, ապրանքներին տալիս է ձև, ծառայություններին` բնավորություն: Ընկերության այս խորը ինքնորոշումը շուկայում հիշվում է և հաճախորդներին դարձնում է մշտական:
Ֆիրմային ոճին համապատասխող տառատեսակը լրացնում է ձեր ընկերության վիզուալ հաղորդագրությունը: Լավ և յուրահատուկ տառատեսակը հեշտացնում է բրենդի վերին աստիճանի սեգմենտում արմատավորելը, հաճախորդներին տեղեկացնելով ձեր բյուջեի և գեղեցկության զգացողությունների մասին:
Գրեթե բոլոր ընկերությունները շուկա են մտնում պատրաստի տառատեսակներով `գնում ենք դրանք կամ բեռնում անվճար: Եվ դա ճիշտ է: Նոր բացված ընկերությունների համար ավելի լավ է ռազմավարություն կամ մասնագետներ ներդնել, քան տառատեսակ:
Ապրանքը հայտարարելու համար հարկավոր է տալ անվանում նրան, ինչ վաճառում եք: Սեղան վաճառելով, որը կոչվում է «սեղան», դուք տալիս եք գնորդին օբյեկտի նկարագրությունը, բայց այն չի կապվում ձեր ապրանքանիշի հետ: Դուք ստեղծում և վաճառում եք, ուստի պետք է ապրանքին տաք անվանում, որը հաճախորդները կհիշեն: