Այսօր համացանցից օգտվելիս ավելի ու ավելի շատ մարդիկ կիրառում են բջջային սարքեր, ինչպիսիք են սմարթֆոնները և պլանշետները: Ըստ Statista-ի տվյալների՝ ԱՄՆ-ում որոնման համակարգերի այցելությունների մոտավորապես 60 տոկոսը տեղի է ունենում բջջային սարքերով: Սա նշանակում է, որ եթե դուք ունեք վեբ կայք, ապա պետք է մտածեք այն ինդեքսավորելու մասին՝ հարմարեցնելով բջջային սարքերով օգտագործմանը: Ճշմարտությունն այն է, որ բջջային օպտիմիզացումը չափազանց կարևոր է բիզնես կայքերի և անցկացվող մարքեթինգային արշավների համար։
BrandOn-ի հերթական բլոգում կուսումնասիրենք բջջային օպտիմիզացման կարևորությունը վեբ կայքերում։
Նախ պետք է հասկանալ բջջային սարքերի համար հարմար կայքի և բջջային օպտիմիզացված կայքի միջև եղած տարբերությունները: Շարժական սարքերի համար հարմար վեբ կայքը ճշգրիտ ցուցադրվում է փոքր էկրանների վրա: Այն սովորաբար հայտնվում է որպես ավելի փոքր տարբերակ, թեև միշտ չէ, որ այն կարող է կատարելապես աշխատել սենսորային էկրանով պլանշետների վրա: Այն, սակայն, դեռ պետք է գործունակ լինի: Շարժական սարքերի համար հարմար կայքերն ունեն նաև այնպիսի գործառույթներ, ինչպիսիք են տեքստային հեռախոսահամարները կամ էլփոստի հասցեները, որոնց վրա սեղմելով կարելի է նամակ գրել կամ զանգահարել։
Թեև շարժական սարքերի համար հարմար կայքը օգնում է ապահովել ձեր կայքի գործառույթները շարժական սարքերում, բջջային օպտիմիզացումը մի քայլ առաջ է գնում: Բջջային օպտիմիզացված կայքը վերափոխվում է շարժական սարքերի համար: Այն ոչ միայն ապահովում է պատշաճ կերպով ցուցադրումը փոքր էկրանների վրա, այլև շատ ավելի հեշտ է դարձնում կայքում նավարկելը: Այն վերափոխում է բովանդակությունը, ցուցադրում է ավելի մեծ նավիգացիոն կոճակներ և օպտիմիզացնում պատկերները՝ ըստ էկրանի չափի:
Ճկուն դիզայնը օգնում է ապահովել ձեր կայքի բջջային օպտիմիզացումը: Սա գուցե ավելի թանկ արժե, բայց այն ապահովում է կայքի բոլոր բաժինների բջջային օպտիմիզացումը: Սա զգալի օգուտներ կտա երկարաժամկետ հեռանկարում:
Օգտագործողի փորձը կարևոր է: Եթե դա չապահովվի, ապա այցելուները չեն վերադառնա կայք։ Նրանք պետք է կարողանան հեշտությամբ կարդալ վեբ կայքի բովանդակությունը, սեղմել հղումները՝ առանց խոշորացնելու։ Առանց բջջային օպտիմիզացման օգտատերերը հաճախ դժվարանում են կարդալ կամ շարժական սարքերով օգտվել կայքից։
Երբ օպտիմիզացնում եք կայքը բջջային ստանդարտներին համապատասխանելու համար, ապա այն ավելի արագ է բեռնվում: Կայքերը, որոնք պատշաճ կերպով օպտիմիզացված չեն շարժական սարքերի համար, հաճախ որոշ ժամանակ են պահանջում բեռնվելու համար, հատկապես, երբ դրանք օգտագործում են Flash տարրեր: Վստահ եղեք, այցելուները գնահատում են իրենց ժամանակը ու չեն պատրաստվում սպասել․ նրանք պարզապես կհեռանան՝ այլ կայքերում գտնելու այն, ինչ փնտրում են։
Բջջային օպտիմիզացված կայքը մեծացնում է այցելուներին ներգրավելու հավանականությունը: Դա պայմանավորված է նրանով, որ այցելուներն ավելի շատ ժամանակ են անցկացնում կայքում՝ նավարկելով բովանդակության միջով:
Մի քանի տարի առաջ բջջային SEO-ն չէր ազդի ձեր ընդհանուր SEO-ի վրա: Այնուամենայնիվ, քանի որ այժմ բջջային օգտատերերի թիվը շատ է, Google-ը սկսել է վեբ կայքի բջջային SEO-ն ներդնել սովորական SEO-ի մեջ: Սա նշանակում է, որ եթե դուք չունեք վեբ կայք, որը օպտիմիզացված է բջջային օգտագործման համար, կվնասի ընդհանուր SEO-ին։
Հաշվի առնելով, թե քանի մարդ է օգտագործում շարժական սարքեր՝ որոնման հարցումներ կատարելու և համացանցը ուսումնասիրելու համար, բջջային օպտիմիզացված կայքի կարևորությունը չի կարող գերագնահատվել: Եթե դուք չեք օպտիմիզացնում վեբ կայքի դիզայնը բջջային օգտագործման համար, դուք մեծացնում եք հավանականությունը՝ թիրախային լսարանի զգալի մասը կորցնելու:
Կարևորելով բջջային օպտիմիզացումը՝ BrandOn-ն օգնում է ընկերություններին ստեղծել հզոր թվային մարքեթինգային ռազմավարություններ՝ կայքերից մինչև արշավներ։ Կատարված աշխատանքներին կարող եք ծանոթանալ մեր կայքէջում։