Կորպորատիվ կայքն ինտերնետային պորտալ է, որն անհրաժեշտ է միջին և խոշոր բիզնեսի օպտիմացման համար:
Այն լուրջ քայլ է, որը քիչ ընկերություններ կարող են իրենց թույլ տալ: Այն այցեքարտ-կայքից տարբերվում է մեծ գործառնությամբ, ներքին հաղորդակցության կազմակերպման հնարավորությամբ և այլն: Կորպորատիվ կայքի գործառնական հնարավորություններն են`
Յուրաքանչյուր կայքի մշակում իրենից ներկայացնում է ինքնատիպ ստեղծագործական գործընթաց: Սակայն գոյություն ունեն որոշակի փուլեր, որոնք անհրաժեշտ են գրագետ կորպորատիվ կայքի մշակման համար: Դրանք են`
Կորպորատիվ կայքի ստեղծումը երկար գործընթաց է, որը մեծ ներդրումներ է պահանջում: Չի կարելի կորպորատիվ կայքը վաճառքի մեծացման հզոր գործիք անվանել, սակայն իմիջն ու տպավորությունը, որ առաջանում են կորպորատիվ կայքի միջոցով, կօգնեն ստեղծել ամուր վստահություն և ձեռք բերել հավատարիմ հաճախորդներ: