ԿՈՐՊՈՐԱՏԻՎ ԿԱՅՔ
Կորպորատիվ կայքն ինտերնետային պորտալ է, որն անհրաժեշտ է միջին և խոշոր բիզնեսի օպտիմացման համար:
Այն լուրջ քայլ է, որը քիչ ընկերություններ կարող են իրենց թույլ տալ: Այն այցեքարտ-կայքից տարբերվում է մեծ գործառնությամբ, ներքին հաղորդակցության կազմակերպման հնարավորությամբ և այլն: Կորպորատիվ կայքի գործառնական հնարավորություններն են`
- անսահմանափակ քանակությամբ ապրանքների տեղադրում
- գնացուցակի տեղադրման և խմբագրման հնարավորություն
- ընկերության գործունեության վերաբերյալ բոլոր տեղեկությունները
- աշխատակիցների միջև ներքին հաղորդակցություն
- տվյալների բազաները և հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման համակարգը (CRM)
- աշխատակցի անձնական աշխատասենյակը, հանձարարությունների նշանակման հնարավորությունը և դրանց իրականացման վերահսկողությունը
- ընկերության ներքին նորությունների, հրամանների, հանձնարարականների տեղադրման հնարավորությունը
Յուրաքանչյուր կայքի մշակում իրենից ներկայացնում է ինքնատիպ ստեղծագործական գործընթաց: Սակայն գոյություն ունեն որոշակի փուլեր, որոնք անհրաժեշտ են գրագետ կորպորատիվ կայքի մշակման համար: Դրանք են`
- նպատակների ձևավորում, թիրախային լսարանի վերլուծություն, մրցակցային վերուծություն, պատվիրատուի առավելության գնահատում, բյուջեի ձևավորում
- աշխատանքային պլանի կազմում, դիզայներական լուծումների հաստատում
- կառուցվածքի ստեղծում
- դիզայն
- էջատում
- ծրագրավորում
- կառավարման համակարգի ինտեգրում
- բովանդակության ստեղծում
- թեսթավորում
Կորպորատիվ կայքի ստեղծումը երկար գործընթաց է, որը մեծ ներդրումներ է պահանջում: Չի կարելի կորպորատիվ կայքը վաճառքի մեծացման հզոր գործիք անվանել, սակայն իմիջն ու տպավորությունը, որ առաջանում են կորպորատիվ կայքի միջոցով, կօգնեն ստեղծել ամուր վստահություն և ձեռք բերել հավատարիմ հաճախորդներ: