Չաթ-բոտերի լավագույն կիրառությունը բիզնեսում

Յուրաքանչյուր բիզնես՝ վարսավիրանոցից մինչև ինտերնետ ծառայություններ մատուցող, փորձում է հաճախորդներիի հետ շփումը վստահել չաթ-բոտերին: Սա խնայում է աշխատակիցների աշխատանքային ժամանակը և, հետևաբար, բիզնեսի ֆինանսները: Սակայն բոտերը օգտակար են ոչ միայն հաճախորդների հետ շփվելու համար, այլև հիանալի կերպով թիմի աշխատանքում ներգրավելու համար:

Այսօր մենք կխոսենք այն մասին, թե ինչպես և ինչու բիզնեսները պետք է ներդնեն չաթ-բոտեր կորպորատիվ հաղորդակցություններում և ներքին գործընթացներում: Մենք հայտնաբերել ենք 7 ոլորտ, որոնցում չաթ-բոթերը կարող են օպտիմիզացնել ներքին բիզնես գործընթացները՝ սկսած նորեկների մուտքից մինչև հանդիպումների սենյակներում ջերմաստիճանի կարգավորում:

Ինչպես օգտագործել չաթ-բոտերը ընկերության ներսում
Հիմնական բանը, որ դուք պետք է հասկանաք կորպորատիվ ակնթարթային մեսենջերների ներսում չաթ-բոտերի հնարավորությունների մասին, հետևյալն է. եթե ինչ-որ բան հնարավոր է ավտոմատացնել, ավտոմատացրեք այն՝ օգտագործելով բոտերը: Միացրեք բոլոր կորպորատիվ ծառայությունները մեսենջերին, որպեսզի աշխատակիցները կարողանան ազատել իրենց աշխատանքային ժամանակը՝ օգտագործելով բոտ:

1. Մշակել մուտքային հարցումները
Այո, CRM համակարգերն իրենք են կարողանում մուտքային հարցումները բաշխել մենեջերների միջև, սակայն չաթ-բոտերը դեռ օպտիմալացնում են այս գործընթացը։ Բոտը կարող է երկխոսություն սկսել և անմիջապես տալ առաջին առանցքային հարցերը՝ հաճախորդին սպասեցնել չտալով, և միևնույն ժամանակ խոսակցության մեջ ներառել անվճար մենեջերի։ Բոտը կարող է ավտոմատ կերպով վերսկսել հաճախորդի երկխոսությունը ցանկալի մենեջերի հետ, երբ CRM համակարգում հավելվածի կարգավիճակը փոխվի:

2. Ստեղծեք հաշվետվություններ
Պատկերացնենք, որ ինչ-ինչ պատճառներով մարքեթինգի բաժնի ղեկավարին շտապ անհրաժեշտ է հաշվետվություն նախորդ տարվա երկրորդ եռամսյակի սոցիալական ցանցերում գովազդային արշավների արդյունավետության մասին։ Նման հաշվետվություն կազմելը կարող է մեկ աշխատակցի ժամանակից մի քանի ժամ տևել:

Եթե ​​ընկերությունն ունի չաթ-բոտ, որը հասկանում է տեքստային հարցումները և կարող է հաշվետվություններ ստեղծել, դա կխնայի տարեկան տասնյակ կամ նույնիսկ հարյուրավոր ժամ աշխատաժամանակ: Դուք կարող եք ստեղծել բոտ, որը աշխատակիցներին կտեղեկացնի արտաժամյա ժամերի քանակի, գովազդի արդյունավետության, գրասենյակային պարագաների ծախսերի, կամավոր առողջության ապահովագրության ծախսերի և շատ ավելին:

3. Հիշեցրեք նշանակումների մասին
Եթե ​​կորպորատիվ մեսենջերում չաթբոտը միացնեք օրացույցին, այն կվերածվի գլխավոր քարտուղարի, ով ոչինչ չի մոռանում, բոլորին հիշեցնում է ամեն ինչի մասին և միշտ քաղաքավարի կերպով տեղեկացնում է առաջիկա հանդիպումների, բանակցությունների և զանգերի մասին։

 

4. Մարզել թիմին
Օգտագործելով չաթ-բոտ՝ դուք կարող եք կազմակերպել ինտերակտիվ գիտելիքների բազա, որը կվերապատրաստի աշխատակիցներին ըստ պահանջի: Մի տեսակ տեղական ChatGPT, որը սկսնակներին կսովորեցնի ճիշտ մշակել դիմումները, ստեղծել հայտարարություններ սոցիալական ցանցերի համար և լրացնել պահեստային հաշիվ-ապրանքագրեր: Եթե ​​ձեր թիմում ունեք նոր ծրագրավորող, ով չի սիրում անհանգստացնել թիմ լիդերին յուրաքանչյուր հարցով, կարող եք ստեղծել գիտելիքների բազա, որտեղ հավաքվում են բոլոր պատասխանները:

5. Օգնեք աջակցող թիմին
Աջակցման ծառայության մեջ չաթբոտի ամենաակնհայտ օգտագործումը աշխատակիցներին ազատելն է՝ բոտին փոխանցելով ամենապարզ հարցումների մշակումը, որոնք կարող են լուծվել բոտի խորհուրդներով: Այնուամենայնիվ, դուք կարող եք ավելի հեռուն գնալ և ստեղծել բոտ, որը կօգնի մասնագետներին աջակցել ոչ թե պարզ, այլ բարդ գործերով: Բոտը կարող է օգնել, եթե հաճախորդի հետ զրույցի ընթացքում աջակցության մասնագետը փակուղում է և չգիտի, թե ինչպես ճիշտ մշակել սցենարը: Եթե ​​դուք բավականաչափ լավ գիտելիքների բազա եք մշակում բնորոշ, բայց բարդ հարցերի պատասխաններով, ձեր աշխատակիցները միշտ կկարողանան օգնություն ստանալ ռոբոտից հենց հաճախորդի հետ զրույցի ժամանակ: 

6. Կառավարեք գրասենյակը
Չաթբոտը, իհարկե, չի օգնի այլմոլորակայինների դեմ պայքարում, բայց գրասենյակում օդորակիչների կառավարումը կամ անվճար կայանատեղի գտնելու հարցում օգնելը միանգամայն հնարավոր է: 
Դուք կարող եք զուգակցել չաթբոտը գրասենյակային փաստաթղթերի տպման սերվերի հետ, որպեսզի յուրաքանչյուր աշխատակից կարողանա փաստաթղթեր ուղարկել տպիչին՝ պարզապես ուղարկելով դրանք բոտին։ Դուք կարող եք բոտը միացնել գրասենյակային հեռախոսակապի սերվերին և հրահանգով սովորեցնել նրան միացնել զանգերի վերահասցեավորումը աշխատողների տարբեր աշխատանքային և անձնական համարների միջև կամ կարող եք բոտը վերածել դարպասապահի բոլոր հանդիպումների սենյակների համար միանգամից ցանկացած չափի գրասենյակային կենտրոնում: 

7. Փնտրեք նոր աշխատակիցներ
HR-ի աշխատանքը բարդ է և դժվար, եթե ընկերությունն ունի մշտական ​​անձնակազմի հոսունություն կամ մշտական ​​անձնակազմի աճ: Չաթբոտը կարող է ստանձնել թեկնածուների նախնական հարցազրույցը, ուղարկել թեստային առաջադրանքներ, ստանալ թեստային առաջադրանքների պատասխաններ և ուղարկել դրանք HR բաժնին, պլանավորել հարցազրույցներ և այլն:

Դե ինչ, օգտագործելով պարզ չաթ-բոտեր կորպորատիվ մեսենջերի ներսում՝ դուք կարող եք ստեղծել միկրոծառայությունների լայն ցանց, որը կօգնի անձնակազմին թե՛ գրասենյակում, թե՛ հեռավար: Չաթ-բոտերի ներդրումը կարող է ծախսատար թվալ, սակայն այն ժամանակի ընթացքում այնքան ռեսուրս կխնայի, որ հատուցումը կտեսնեք նույնիսկ կես տարում։ 

Շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին, իսկ թե ինչու պետք չէ վստահել Google թարգմանությանը, ընթերցեք <<Google Translate-ով թարգմանության 5 ռիսկերը>> բլոգում։