Facebook-ի թարմացումները վիճակագրության բաժնում և Messenger-ում

Facebook-ի թարմացումները վիճակագրության բաժնում և Messenger-ում

Facebook-ը պարբերաբար թարմացնում է իր գործիքակազմը, որպեսզի օգնի բիզնեսի սեփականատերերին լիարժեք վստահել այս հարթակին՝ որպես առաջխաղացման էական գործիքի: Հիմա SMM ծառայություններին անհամեմատ ավելի մեծ դեր է տրվում, քան, օրինակ, 5 տարի առաջ, ուստի Ֆեյսբուքն էլ իր հերթին պարտավորվում է անընդհատ առաջարկել այնպիսի թարմացումներ, որոնք բիզնեսին առնչվող գործընթացները, վերլուծոություններն ու առաջխաղացումը կդարձնեն ավելի պարզ և արդյունավետ: Այս թեմայի շուրջ Բրենդոնի բլոգում այսօր կա միանգամից 2 ֆեյսբուքյան թարմցում. մեկը վերաբերում է մեկնաբանությունների՝  հրապարակման տարածման վրա ունեցած ազդեցությանը, իսկ մյուսը Messenger-ով բիզնես էջի նամակներին ունեցած հասանելությանը:

Facebook-ը սկսել է ցույց տալ վիճակագրական տվյալներ, որոնց հիման վրա օգտատերերը կկարողանան հասկանալ, թե ինչպես են ազդում հրապարակման տակ արված մեկնաբանությունները հրապարակման ծածկույթի մեծացման վրա: Ինչպես երևում է սքրինշոթում, որը հրապարակել է սոցկայքերի փորձագետ Մեթ Նավարրան, որոշ էջերի ադմինիստրատորներին արդեն իսկ ցուցադրվում է մեկնաբանությունների ազդեցությունը հրապարակումների վրա:
Հավելյալ տեղեկատվության ստացման համար նախատեսված «Получить больше информации» կոճակին սեղմելով՝ ադմինիստրատորները կկարողանան տեսնել, թե ինչ ազդեցություն են թողել վերջին 28 օրվա  ընթացքում արված մեկնաբանությունները արձագանքների և ցուցադրությունների վրա:
 

Դեռևս 2017 թվականին Facebook-ը նշում էր, մարդկանց լրահոսում հրապարակումների դասակագման մեջ ամենաէական դերը մեկնաբանություններինն ունեն: Նորամուծությունը թույլ կտա էջերի սեփականատերերին ավելի լավ հասկանալ, թե ինչ ներդրում են ունենում քոմենթները կոնտենտի տարածման գործում և ինչպես ըստ դրա կազմել ավելի արդյունավետ ռազմավարություն:

Դե ինչ, անցնենք երկար սպասված երկրորդ թարմացմանը. Facebook Messenger-ի օգտատերերը կկարողանան փոխել ոչ միայն անձնական էջերը, այլև անցնել բիզնես էջի: Սա անհրաժեշտ թարմացում է, քանի որ բիզնես էջերի սեփականատերերը հիմա կկարողանան ավելի արագ պատասխանել օգտատերերի նամակներին: Հիշեցնենք, որ նախկինում նման դեպքերում օգտագործվում էր Page Manager հավելվածը: 

Դե ինչ, անցնենք երկար սպասված երկրորդ թարմացմանը. Facebook Messenger-ի օգտատերերը կկարողանան փոխել ոչ միայն անձնական էջերը, այլև անցնել բիզնես էջի: Սա անհրաժեշտ թարմացում է, քանի որ բիզնես էջերի սեփականատերերը հիմա կկարողանան ավելի արագ պատասխանել օգտատերերի նամակներին: Հիշեցնենք, որ նախկինում նման դեպքերում օգտագործվում էր Page Manager հավելվածը: 


Քանի որ կորոնավիրուսի համաճարակի հետևանքով ամեն ինչ տեղափոխվեց օնլայն հարթակ, շատ ընկերությունների մոտ նկատվեց նամակագրության աճ, ուստի Ֆեյսբուքն անհրաժեշտ համարեց բոլոր նամակներին մեկ հարթակի միջոցով պատասխանելու հնարավորությունը դարձնել իրական:
Նոր ֆունկցիան հասանելի է iOS-ի Messenger թարմացված տարբերակով մուտք գործող օգտատերերի համար, իսկ Android-ի օգտատերերի համար թարմացումը շուտով հասանելի կլինի: 
Ցանկանու՞մ եք իմանալ Ֆեյսբուքի առաջատար գործիքներից մեկի՝ պիքսելի մասին, անպայման ընթերցեք մեր պատրաստած «Ինչ է Facebook pixel-ը և ինչպե՞ս այն միացնել» նյութը, որը Ձեզ կծանոթացնի հարթակի այս հատվածի հետ և կներկայացնի դրանից օգտվելու քայլերը:
Իսկ եթե ցանկանում եք, որ Ձեր բիզնես էջի առաջխաղացմամբ զբաղվեն պրոֆեսիոնալ մասնագետները, առաջարկում ենք ծանոթանալ Բրենդոնի SMM փաթեթներին՝ նախապես կապ հաստատելով մեզ հետ 055 999 015 կամ 012 25 00 85 հեռախոսահամարներով: