Coca-Cola-ի դիզայներական թիմը և Jones Knowles Ritchie-ի կրեատիվ գործակալությունը վերանայել են Fanta-ի լոգոտիպը՝ դրան զվարճալի ինքնություն հաղորդելու համար: Ռեբրենդինգի մասին ավելի մանրամասն ընթերցեք Բրենդոնի բլոգում։
Ռեբրենդինգը նպատակ ուներ բրենդին հաղորդելու նոր խաղային կերպար, որը գրավում էր բոլոր տարիքի մարդկանց:
«Fanta-ն ամենաուրախ բրենդերից մեկն է, որը մենք ունենք մեր պորտֆոլիոյում, այնուամենայնիվ, պարզ էր, որ ապրանքանիշին անհրաժեշտ է որոշակի թարմացում, քանի որ հին տարբերանշանը չափազանց զուսպ էր և չէր պատկերում զվարթ տրամադրությունը, որն ապրանքանիշը խոստանում», - ասում է The Coca-Cola ընկերության դիզայնի գլոբալ փոխնախագահ Ռաֆա Աբրեուն:
«Միևնույն ժամանակ, այն ուղղված էր ավելի երիտասարդ սպառողին, սակայն մեր արտադրանքի սպառողը յուրաքանչյուրն է, ով սրտով երիտասարդ և խաղասեր է, և կարևոր էր, որ զվարճանքի և խաղալու գաղափարը հասցվեր նաև տարեց հանդիսատեսին», - շարունակեց նա:
Ռեբրենդինգի արդյունքում պարզեցվեց նախորդ բրենդինգը՝ քերթված հարթ պատկերանշան ստեղծելու համար: Տառերը մաքրվել են և ստվերները հանվել են ժպիտի տեսքով պատկերակի հետ միասին երկրորդ A տառից: Հաստ ստվերի համար օգտագործվել է կապույտի ավելի բաց երանգ, որը ձգվել է դեպի ներքև՝ կետ կազմելու համար։
Քանի որ տարբերանշանը կօգտագործվի Fanta-ի համային տեսականուն համապատասխան, ինչպես նաև նրա նարնջի բազմազանությամբ, դիզայներական թիմը լոգոտիպից հանեց նարնջագույն կլոր շերտը և տերևը: Ռեբրենդինգը պայմանավորված էր նաև համային բազմազանությամբ, քանի որ ընկերությունն ընդլայնել է արտադրությունն ու համային տեսականին։ Հին տարբերանշանը պարունակում էր նարնջի պատկեր և շատ հաճախ շփոթեցնում էր մարդկանց ու չէր համապատասխանում պիտակի գույներին։
Դե ինչ, այսքանն էր Բրենդոնի այսօրվա բլոգում, շարունակեք հետևել մեր նորություններին, ինչպես նաև ընթերցեք «Հայտնի ապրանքանիշերի լոգոների էվոլյուցիան» բլոգը։