Գրքեր, որ պետք է կարդա մարքեթոլոգը

Մարքեթոլոգի կյանքն անդադար զարգացող թրենդներին հետևելու գործընթաց է, և դրանցից հետ մնալը  հաճախ այլևս չհասցելու վտանգի է բերում: Ուստի մշտական մասնագիտական զարգացումը և աճը առաջնային խնդիր է ժամանակի ցանկացած պահի: Իսկ ի՞նչ գրքեր կան, որոնք կօգնեն մասնագետին անընդհատ լինել մրցունակ, զարգանալ և մնալ թեմայի կենտրոնում. Բրենդոնի այսօրվա բլոգում կքննարկենք հենց այդպիսի գրքերի շարք, որոնք, կարելի է ասել, բազային են մարքեթոլոգի համար:

 

PR և մարքեթինգ

• Philip Kotler, Kevin Lane Keller – Marketing management

• Carl Sewell – Clients for life

• Михаил Умаров - PR в реальном времени

• Андрей Гавриков, Владимир Давыдов - Digital-маркетинг

• Илья Балахнин - Маршрут построен!

• Игорь Манн - Точки контакта

• Jeff Walker – Launch

 

Կրեատիվ մտածողության զարգացում

• Генрих Альтшуллер - Найти идею

• Mario Pricken – Creative advertising

• Edward de Bono - Thinking Hats

• Майкл Микалко - Рисовый штурм и еще 21 способ мыслить нестандартно

 

SMM

• Михаил Христосенко - Правило трёх секунд

• Кристина Вазовски - Подкаст за две недели

•  Анна Денисова - Яндекс.Дзен. Как создать свой блог и сделать его популярным

 

Copywriting

• Максим Ильяхов - Пиши, сокращай

• Максим Ильяхов - Ясно, понятно

• Денис Каплунов - Контент, маркетинг и рок-н-ролл

• Дмитрий Кот - Копирайтинг. Как не съесть собаку

 

Storytelling

• Christopher Wogler – The writer’s journey

• Blake Snyder - Save the cat  

• Robert McKee - Story

• William Indick - Psychology for Screenwriters

 

Ահա այն գրքերի պաշարը, որոնցով մոտակա ամիսներին կլցվի մարքեթոլոգի օրը. հիշեցնենք, որ գրքերի մի մասը հասանելի է նույնիսկ հայերենով: Եթե կան այլ առաջարկներ, սիրով  կսպասենք դրանց մեր էջում: Իսկ մեր հետևորդներին խորհուրդ ենք տալիս ընթերցել նաև «Ի՞նչ է պահանջվում SMM մասնագետից» բլոգը, եթե ցանկանում եք պատկերացում կազմել ամենաժամանակակից մասնագիտություններից մեկի մասին: