Մարքեթոլոգի կյանքն անդադար զարգացող թրենդներին հետևելու գործընթաց է, և դրանցից հետ մնալը հաճախ այլևս չհասցելու վտանգի է բերում: Ուստի մշտական մասնագիտական զարգացումը և աճը առաջնային խնդիր է ժամանակի ցանկացած պահի: Իսկ ի՞նչ գրքեր կան, որոնք կօգնեն մասնագետին անընդհատ լինել մրցունակ, զարգանալ և մնալ թեմայի կենտրոնում. Բրենդոնի այսօրվա բլոգում կքննարկենք հենց այդպիսի գրքերի շարք, որոնք, կարելի է ասել, բազային են մարքեթոլոգի համար:
PR և մարքեթինգ
• Philip Kotler, Kevin Lane Keller – Marketing management
• Carl Sewell – Clients for life
• Михаил Умаров - PR в реальном времени
• Андрей Гавриков, Владимир Давыдов - Digital-маркетинг
• Илья Балахнин - Маршрут построен!
• Игорь Манн - Точки контакта
• Jeff Walker – Launch
Կրեատիվ մտածողության զարգացում
• Генрих Альтшуллер - Найти идею
• Mario Pricken – Creative advertising
• Edward de Bono - Thinking Hats
• Майкл Микалко - Рисовый штурм и еще 21 способ мыслить нестандартно
SMM
• Михаил Христосенко - Правило трёх секунд
• Кристина Вазовски - Подкаст за две недели
• Анна Денисова - Яндекс.Дзен. Как создать свой блог и сделать его популярным
Copywriting
• Максим Ильяхов - Пиши, сокращай
• Максим Ильяхов - Ясно, понятно
• Денис Каплунов - Контент, маркетинг и рок-н-ролл
• Дмитрий Кот - Копирайтинг. Как не съесть собаку
Storytelling
• Christopher Wogler – The writer’s journey
• Blake Snyder - Save the cat
• Robert McKee - Story
• William Indick - Psychology for Screenwriters
Ահա այն գրքերի պաշարը, որոնցով մոտակա ամիսներին կլցվի մարքեթոլոգի օրը. հիշեցնենք, որ գրքերի մի մասը հասանելի է նույնիսկ հայերենով: Եթե կան այլ առաջարկներ, սիրով կսպասենք դրանց մեր էջում: Իսկ մեր հետևորդներին խորհուրդ ենք տալիս ընթերցել նաև «Ի՞նչ է պահանջվում SMM մասնագետից» բլոգը, եթե ցանկանում եք պատկերացում կազմել ամենաժամանակակից մասնագիտություններից մեկի մասին: