Գովազդային հաշվետվություններ․ ինչպե՞ս մշակել

ՍՄՄ մասնագետները սովորաբար ներկայացնում են իրենց աշխատանքի արդյունքների հաշվետվություն։ Սա սովորաբար մասնագետների ամենաչսիրած պրոցեսն է, սակայն պետք է հասկանալ, որ հաշվետվությունները ոչ թե անվստահության հետևանք են, այլ հաճախորդի կամ ղեկավարի հետ համարժեք հաղորդակցման գործիք: Բրենդոնի այսօրվա բլոգում կներկայացնենք մի քանի խորհուրդ, որոնք կօգնեն ձեզ հաշվետվություն մշակելիս։

 Գովազդային հաշվետվությունը լուծում է մի քանի խնդիր.

  • Նկարագրում է աշխատանքային գործընթացը՝ ինչ եք արել որոշակի ժամանակահատվածում:
  • Արձանագրում է արդյունքները ժամանակի ընթացքում. կարող եք համեմատել տարբեր ժամանակաշրջաններ և տեսնել, թե ինչի եք հասել:
  • Օգնում է գնահատել ծախսված ռեսուրսների արդյունավետությունը:
  • Տրամադրում է տվյալներ, որոնք օգնում են բյուջեն պլանավորել ապագայի համար:
  • Օգնում է օպտիմալացնել աշխատանքը՝ հասնելու լավագույն կատարողականի:
  • Ներկայացնում է փաստարկներ, որոնք կօգնեն պլանավորել հետագա գործողությունները:

Խորհուրդ 1. Աշխատանքն սկսելուց առաջ համաձայնեցրեք հաշվետվության ձևաչափը
Այս դեպքում դուք ստիպված չեք լինի ժամանակ վատնել հաշվետվությունը մաս--մաս կազմելու վրա մինչև վերջնաժամկետը և վախենալ, որ հաճախորդը ինչ-որ բան չի հասկանա: Պարզեք՝ արդյոք հաճախորդը ներկայումս հաշվետվություն ունի և արդյոք դա հարմար է նրան: Որոշեք՝ թարմացնել առկա հաշվետվությունը, թե ստեղծել նորը: Համաձայնեցրեք հաշվետվության ծավալը՝ կրճատ կամ մանրամասն։ Պարզեք, թե հաճախորդին որքան հաճախ է անհրաժեշտ հաշվետվությունը՝ օրական, շաբաթական, ամսական և այլն: Ընտրեք այն չափումները, որոնք անհրաժեշտ են ձեր հաճախորդին և ձեզ, և բացառեք բոլոր մյուսները:

Ինչ չափումներ են պահանջվում գովազդային զեկույցում.

  • Ծախսեր․ որքան գումար եք ծախսել գովազդի վրա տվյալ ժամանակահատվածում:
  • CPA․թիրախային գործողության միջին արժեքն է:
  • CR․ փոխակերպում, մարդկանց որ մասնաբաժինը կատարեց թիրախային գործողությունը օգտատերերի ողջ զանգվածի նկատմամբ:
  • Սեղմումներ․ քանի մարդ է սեղմել ձեր գովազդի վրա:
  • Տպավորություններ․ քանի մարդ է տեսել ձեր գովազդը:
  • ROMI․ մարքեթինգային ներդրումների վերադարձ:
  • ROAS-ը գովազդում ներդրված յուրաքանչյուր դրամի շահույթն է:

Բնականաբար, կան շատ ավելի կարևոր և օգտակար չափումներ, վերջնական ցուցակը կախված է բիզնեսից և հաճախորդի ցանկություններից: Այս փուլի վերջնական արդյունքը պետք է լինի պատրաստի հաշվետվության ձևանմուշը, որին հաճախորդը կասի՝ միանշանակ այո: Բայց նույնիսկ այստեղ կարող են խնդիրներ առաջանալ, ուստի անդրադառնանք երկրորդ խորհուրդին։

Հուշում 2. Միշտ գրեք ուղեկցող նամակներ
Նույնիսկ եթե հաճախորդն ասել է, որ հաշվետվության ձևաչափը և չափորոշիչները նրա համար պարզ են, դա բավարար չէ: Միշտ անհրաժեշտ են ուղեկցող նամակներ և մեկնաբանություններ։ Սրանք տվյալների վերաբերյալ մեկնաբանություններ են և արդյունքների ամփոփում, որոնք օգնում են ձեզ արագ հասկանալ զեկույցը նույնիսկ ամիսներ անց, կամ եթե մոտակայքում մասնագետ չկա: Ըստ էության, սա զեկույցի ամփոփումն է՝ հաջողություններով, ծրագրերով, նպատակներով, խնդիրներով և առաջարկներով։

Դե ինչ, այսքանն էր այսօրվա բլոգը, շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին հետաքրքիր մասնագիտական նորությունների համար, ինչպես նաև ընթերցեք «Ի՞նչ է նեյրոմարքեթինգը» բլոգը։