Այսօր Երգիծանքի եւ ծիծաղի միջազգային օրն է, որը նշվում է ողջ աշխարհում ու ուղեկցվում մտերիմների շրջանում արվող կատակներով, իսկ թե մասնագիտական, տվյալ դեպքում՝ մարքեթինգի ոլորտում որքանով է նպատակահարմար կիրառել հումորը, կքննարկենք այս բլոգում:
Արտադրանքի առաջխաղացումը,իհարկե, շատ լուրջ գործ է, բայց շատերը սխալվում են՝ կարծելով, թե հումորն այստեղ անտեղին է: Եթե նախկինում հումոր այս ոլորտում շատ քիչ էր արվում՝ ասոցացվելով անլրջության հետ, ապա այժմ ոլորտի ինովացիաներից է գովազդային նյութերում, լոգոներում, կորպորատիվ ոճում հումորային տարրերի կիրառումը:
Հումորը հզոր ոչ դեղորայքային հակադեպրեսանտ է, և երբ գովազդի ժամանակ մարդիկ զվարճալի ինչ-որ բան են նկատում, միանգամից թուլանում է գովազդ դիտելիս առաջացող զգուշավորությունը, և նրանք ավելի քիչ են դիտածը որպես գովազդ ընկալում: Դա թույլ է տալիս տեղեկատվությունը ավելի հեշտ հասցնել մարդուն և ուղղորդել նրան գնում կատարելու:
Ծիծաղելի նկարները, դրվագները, նույնիսկ երաժշտությունը արագ հիշվում են, ու կարող են ժամանակ առ ժամանակ վերհիշվել անկախ մեր կամքից: Ահա մի քանի վիճակագրական տվյալ նրանց համար, ովքեր հավատում են միայն թվերին՝
Բացի սրանից, հումորն ունի մարդկանց միավորելու հատկություն. նույնիսկ երբ կինոթատրոնում անծանոթ մարդիկ զվարճալի ֆիլմ են դիտում, դահլիճում միասնականության զգացում է առաջանում: Իսկ մարքեթինգի դեպքում դա կհեշտացնի ֆան ակումբներ, արտադրանքի երկրպագուների խմբավորումներ առաջացնելու գործընթացը:
Վստահ կարող եք լինել, որ հումորի չափավոր օգտագործումը ավելի կօգնի արտադրանքի առաջմղմանը, քան դա կարող են անել խիստ ռացիոնալ ու լուրջ հրապարակումները: Որպես բոնուս՝ ահա 2019թ. մի քանի զվարճալի հոլովակ.
Իսկ եթե ցանկանում եք ծանոթանալ Ինստագրամում գործող մի քանի հետաքրքիր, հումորային ու յուրահատուկ էջերի, կարող եք անցնել հետևյալ հղմամբ: