Ի՞նչ են ցանկանում Z սերնդի սպառողները բրենդներից

 

Թվային աշխարհում մեծացած սերունդ

 

Z սերնդի ներկայացուցիչները ծնվել են 1997-ից 2012 թվականներն ընկած ժամանակահատվածում։ 2021 թվականին Bloomberg-ը մեջբերեց Gen Z-ի տվյալները։ Ըստ այդ տվյալների՝ այս սերունդն ունի 360 միլիարդ դոլար գնող/ծախսող ուժ, ինչը, անշուշտ, այս ընթացքում աճել է, քանի որ ավելի ու ավելի շատ Z սերնդի ներկայացուցիչներ են միանում աշխատուժին:

Այս բլոգում մենք կուսումնասիրենք, թե ինչով են հետաքրքրվում Z սերնդի ներկայացուցիչները, որտեղ են նրանք անցկացնում իրենց ժամանակը առցանց և ինչպես են գնումներ կատարում, որպեսզի մարքեթոլոգները կարողանան հասնել Z սերնդի իրենց թիրախային լսարանին:

Z սերունդը մեծացել է թվային դարաշրջանում, որտեղ սոցիալական մեդիան, արագ տեղեկատվությունը և նորարարական տեխնոլոգիաներն ամենուր են։ Այս սպառողները տարբերվում են իրենց նախորդ սերունդներից՝ պահանջելով ավելին, քան պարզապես որակյալ ապրանքներ և ծառայություններ։ Այս հատկանիշը նրանց բաց է դարձնում նոր տեխնոլոգիան իրենց կյանքում ինտեգրելու համար:

 

AI-ը Gen Z-ի առօրյայում

 

Gen Z-ն արդեն օգտագործում է AI-ն իրենց առօրյա կյանքում: Մոտ 61%-ը դրական վերաբերմունք ունի սոցիալական մեդիայում AI-ի կողմից ստեղծված բովանդակության նկատմամբ։ Նրանք AI-ը տեսնում են որպես հարմար գործիք՝ հեշտացնելու առաջադրանքները, ինչպիսիք են էսսեների խմբագրումը, կոդը ստուգելը և ճանապարհորդության պլանավորումը։

 

 Սոցիալական պատասխանատվություն

 

Gen Z-ի ներկայացուցիչները հաստատուն կարծիքներ ունեն այն աշխարհի մասին, որտեղ ապրում են, և նրանք չեն վախենում դրանք բարձրաձայնել: Նրանք հայտնի են իրենց սոցիալական պատասխանատվությամբ, նվիրվածությամբ՝ սոցիալական և քաղաքական խնդիրներին և իսկականության պահանջով, երբ խոսքը վերաբերում է ապրանքանիշերին և գովազդին: Այս ամենը հաշվի առնելով՝ ահա, թե ինչ են նրանք ակնկալում բրենդներից․

  • Իրավիճակին համապատասխանող արժեքներ և սոցիալական պատասխանատվություն․

Z սերնդի ներկայացուցիչները ուշադրություն են դարձնում բրենդների արժեհամակարգին։ Նրանք նախընտրում են այն ընկերությունները, որոնք ունեն հստակ սոցիալական դիրքորոշում՝ կապված բնապահպանական խնդիրների, մարդու իրավունքների և հավասարության հետ։ Շատերն ընտրում են էթիկական բրենդներ, որոնք ունեն թափանցիկ բիզնես մոդել և ակտիվ մասնակցում են սոցիալական բարեփոխումներին։

  • Անկեղծություն և թափանցիկություն՝ վստահության հիմքը․

Այսօր սպառողները կարող են արագ հայտնաբերել կեղծ կամ չափազանցված մարքեթինգային հայտարարությունները։ Z սերունդը մեծապես գնահատում է բրենդների անկեղծությունը, բաց շփումը և պարզության քաղաքականությունը։ Նրանք ուզում են տեսնել իրական պատմություններ, իսկական հաճախորդների կարծիքներ և ճշմարիտ ներկայացված բովանդակություն։

  •  Անձնականացված և ինտերակտիվ փորձառություն․

Այս սերունդը մեծացել է անհատականացված թվային միջավայրում, և նրանք ակնկալում են նույնը բրենդներից։ Անձնականացված առաջարկները, AI-ի վրա հիմնված սպասարկումը, ինտերակտիվ կոնտենտը և մասնակցային արշավները մեծ ազդեցություն են ունենում նրանց սպառողական վարքագծի վրա։

  •  Որակյալ թվային ներկայություն․

Z սերունդն ակնկալում է բրենդների ակտիվ ներկայություն սոցիալական մեդիայում՝ TikTok, Instagram, YouTube և այլ հարթակներում։ Նրանք գնահատում են վիզուալ առումով գրավիչ, կրթական և զվարճալի բովանդակությունը։ Նույնիսկ հաճախորդների սպասարկումը պետք է հասանելի լինի սոցիալական հարթակներում՝ հնարավորինս արագ արձագանքելու համար։

  • Համագործակցություն ինֆլյուենսերների հետ․

Այս սերունդը վստահում է իրենց սիրելի ինֆլյուենսերներին և հաճախ որոշումներ է կայացնում նրանց առաջարկների հիման վրա։ Զգալիորեն կարևորվում է ոչ թե մեծ թվով հետևորդներ ունեցող աստղերի, այլ միկրո և նանո ինֆլյուենսերների համագործակցությունը, որոնք ավելի մոտ են իրենց լսարանին և ավելի հավաստի են։

 

 Սոցիալական մեդիան՝ վստահության մարտադաշտ

«Լռությունը ոսկի է» արտահայտությունն այլևս հաջողության բանալին չէ։ Բրենդերը կարող են պարզել, թե որ սոցիալական խնդիրների վրա պետք է գործեն՝ նախ սահմանելով իրենց ապրանքանիշի արժեքները և շահագրգիռ կողմերի արժեքները՝ այնուհետև դիտարկելով դրանք ավելի լայն քաղաքական և մշակութային համատեքստում:

Gen Z-ի համար սոցիալական մեդիան վստահության մարտադաշտ է: Բրենդի մասին ցանկացած վատ նորություն կտարածվի սոցիալական ցանցերում, այնպես որ ակտիվ եղեք լավը կիսելու և ընդլայնելու հարցում:

 Ինչպե՞ս բրենդները կարող են գրավել Z սերնդի ուշադրությունը

Բրենդերը կարող են նաև ազդել ինֆլյուենսերների վրա՝ ոչ միայն ցուցադրելու արտադրանքի գործառույթը, այլև ընդգծելու ապրանքանիշի աշխատանքը աշխարհում:

Որպես բիզնես և ապրանքանիշ, Gen Z սպառողների թիրախավորումը հիմնարար և անխուսափելի է մշակութային և առևտրային արդիականությունը պահպանելու համար:

 Z սերունդը՝ պահանջկոտ, բայց հավատարիմ

Ամփոփելով բլոգը՝ պետք է նշենք, որ Z սերունդը պահանջկոտ սպառող է, որը փնտրում է ոչ միայն որակյալ ապրանքներ, այլև բրենդների հետ իսկական կապ։ Նրանք ցանկանում են տեսնել սոցիալական պատասխանատվություն, անկեղծություն, անձնական մոտեցում և թվային ներգրավվածություն։ Բրենդները, որոնք կարող են հասկանալ և բավարարել այս պահանջները, կունենան ավելի հավատարիմ և նվիրված սպառողներ։