Հայտնի ապրանքանիշերի լոգոների էվոլյուցիան


Ժամանակի ընթացքում նույնիսկ ամենասիրված, լավ մշակված և հայտնի տարբերանշանները հնանում են և կորցնում իրենց ակտուալությունը։ Եթե ​​դուք պլանավորում եք լոգոյի վերանախագծում կամ պարզապես ուզում եք ինքներդ տեսնել, թե որքան ծիծաղելի էին շատ ապրանքանիշերի բնօրինակ տարբերանշանները, Բրենդոնի այսօրվա բլոգում ներկայացված են հայտնի ապրանքանիշի տարբերանշանների էվոլյուցիայի հայտնի օրինակներ:

1. Shell
Վաղուց անցել են բառացի լոգոների ժամանակները, երբ Shell կոչվող ընկերությունը պարզապես կարող էր օգտագործել ծովային խեցու երկիմաստ նկարազարդումը, և դա բավարար կլիներ սպառողներին գոհացնելու համար: Բրենդի սկզբնական տարբերանշանը հայտնվել է 1900 թվականին՝ սև ու սպիտակ գունավորմամբ պարզ խեցի՝ ոչ շատ տեսանելի և հասկանալի:
1948-ին Shell-ը ներկայացրեց իր խորհրդանշական դեղին և կարմիր գունային սխեման, որը խորը իմաստ ունի՝ հաշվի առնելով դարաշրջանի գունային հոգեբանությունը և տեխնոլոգիան՝ գունավոր տպագրությունը հեշտացնելու համար: Հետաքրքիր ընտրություն է դեղինն ու կարմիրը․ այս գունային համադրությունը սովորաբար օգտագործվում է սննդի արդյունաբերության մեջ (McDonalds, Denny's և այլն): Որպես տաք գույներ՝ դեղինը և կարմիրը էներգիա և ուժ են հաղորդում դիտողին, ինչը լրացնում է վերը քննարկված հիմնական գծերի դինամիկ օգտագործումը:
Գույնի ներմուծմամբ Shell-ի լոգոն դարձավ ավելի մինիմալիստական՝ ավելի հարթ եզրեր, ավելի քիչ դետալներ և ավելի համարձակ ուրվագիծ: Եվ իրենց ապրանքանիշի ճանաչմամբ նրանք կարող են ապահով կերպով հեռացնել իրենց անունը տարբերանշանից:
 

 Shell logo evolution from 1900 to today

2. Baskin-Robbins
Ի սկզբանե, Բասկին-Ռոբինսի հիմնական առավելությունը պաղպաղակի մրցակից մատակարարների նկատմամբ նրանց համային տարբերակների բազմազանությունն էր։ Ներկայացված համերի թիվը լոգոյի մեջ ներառելը միշտ էլ խելացի քայլ է եղել՝ ապահովելու համար, որ պաղպաղակի սիրահարները Բասկին-Ռոբինս անունը կապեն տարբեր համերի հետ: 2006 թվականին նրանք վերաձևավորեցին իրենց պատկերանշանը ներկայիս տարբերակի մեջ՝ վիզուալ բառախաղ, որը համատեղում է «31»-ը «BR» սկզբնատառերի հետ։ Սա հիմնված է այն ռազմավարության վրա, որը նրանք օգտագործել են ի սկզբանե՝ իրենց ապրանքանիշի անվանումը կապելով իրենց ամենավաճառվող համերի բազմազանության հետ, և այն տեղափոխում է հաջորդ մակարդակ՝ դիտողների մտքերում մնալու միտում ունեցող պատկերով:
 

Baskin-Robbins logo evolution from 1945 to today

3. Levi's
Ի տարբերություն այս ցանկի այլ լոգոների էվոլյուցիայի, Levi's-ն օգտագործում է իրենց բնօրինակ դետալները, այլ ոչ թե թաքցնում դրանք: Դուք դեռ կարող եք տեսնել նրանց առաջին լոգոյի պարզեցված տարբերակը, որը ներառված է նրանց ջինսերի մեջ: Ի վերջո, երկու ձի, որոնք չեն կարողանում պատռել ջինսերը, դեռ ցույց են տալիս արտադրանքի որակը, ինչպես դա արեց 1890 թվականին:
Նրանց ներկայիս պատկերանշանը բավականաչափ փոքր է և պարզ, որպեսզի հստակ տպագրվի մի քանի սանտիմետր պիտակի վրա: Կարմիրի ընտրությունը՝ ամենագրավիչ գույներից մեկը, նույնպես հեշտացնում է աչքի ընկնելը: 
 

Эволюция логотипа Levi's с 1890 года по сегодняшний день

4. Apple
Apple Inc.-ը, որը մեզ տվեց MacBook, iPad, iPhone, iPod և այնքան շատ այլ սարքեր, թերևս աշխարհի ամենաճանաչված ապրանքանիշն է: Ճիշտ այնպես, ինչպես նրանց լոգոն: Թեև սկզբնական պատկերանշանը, որով ընկերությունը սկսեց իր ուղին 70-ականների կեսերին, մի փոքր տարօրինակ էր (այն պատկերում էր Իսահակ Նյուտոնին, որը նստած էր ծառի կողքին):
Եվ չնայած ընկերությունը փոփոխություններ է կատարել գույնի և դետալների մեջ, լոգոտիպը մնացել է անփոփոխ վերջին 30 և ավելի տարիների ընթացքում: Apple, Inc.-ի լոգոտիպը երբ տեսնում ես, անմիջապես մտածում ես Apple-ի արտադրանքի մասին: 
 

Эволюция логотипа Apple с 1976 года по сегодняшний день

5.Canon
Չնայած մեզանից շատերը կարծում են, որ Canon-ն իր անունը ստացել է անգլերեն «թնդանոթից», այն իրականում բուդդայական դիցաբանության չինական աստվածուհու ճապոնական ուղղագրությունն է («Kwannon»): Canon-ի նախորդը՝ Precision Optical Instruments Laboratory-ն, թողարկեց առաջին «Kwanon» տեսախցիկը 1934 թվականին։ Ըստ Canon-ի կայքի՝ նրանք ընտրել են ողորմության այս աստվածուհուն, քանի որ նա «մարմնավորում է աշխարհի լավագույն տեսախցիկները ստեղծելու ընկերության տեսլականը»։ 
Անունը, իր կրոնական պատկերներով հանդերձ, լավ չէր թարգմանվում ամերիկյան շուկաներում, ուստի ընկերությունը արագ վերանայեց այն և 1935 թվականին ապրանքային նշանը դրեց «Canon» անունը: Հենց այդ ժամանակ մենք տեսնում ենք նրանց ժամանակակից բառանշանի լոգոյի բնօրինակները՝ բնիկ անգլերեն խոսողների համար «ճիշտ» թվացող ուղղագրությամբ:
Վերջին հարյուրամյակի ընթացքում լոգոյի ձևաչափը հիմնականում մնացել է նույնը, բայց ավելի ու ավելի կատարելագործված տպագրությամբ: Տասնամյակների ընթացքում տառերը դառնում էին ավելի համարձակ, իսկ սերիֆներն ավելի ցայտուն, ինչպես նաև ավելացնում էին աչք շոյող կարմիր, որոնք սովորաբար օգտագործվում են բառանշանների լոգոների հետ՝ դրանք տեսողականորեն հետաքրքիր դարձնելու համար՝ առանց այլ պատկերների:

6. Starbucks
Եթե ​​կարծում էիք, որ ջրահարսները պետք է լինեն գեղեցկության մարմնացում, հավանաբար երբեք չեք տեսել 1970-ականների Starbucks-ի բնօրինակ պատկերանշանը: 1987 թվականի վերադիզայնը, որն առաջին անգամ ներկայացրեց իրենց խորհրդանշական կանաչ գույնը, զգալի բարելավում է բնօրինակի համեմատ:  2011 թվականին Starbucks-ը դարձել էր հայտնի անուն, և նրանց հստակ կանաչ պատկերանշանը հեշտությամբ ճանաչելի էր հաճախորդների համար: Նրանք այնքան հայտնի դարձան, որ ընկերությունը որոշեց մի փոքր նվազեցնել իր տարբերանշանի համարձակությունը։ Այստեղից է գալիս նրանց ժամանակակից լոգոն. նրանք հանել են իրենց ապրանքանիշի անվանումը և ամբողջ գունային սխեման վերածել մոնոխրոմ կանաչի: 

7. Pepsi
Pepsi-ի տարբերանշանի էվոլյուցիան հայտնի է բրենդինգի մասնագետների շրջանում՝ 122 տարվա ընթացքում 12 վերափոխումներով: 1898 թվականից մինչև 1940 թվականը ապրանքանիշը հավատարիմ մնաց իր բառանշանի պատկերանշանին, օգտագործելով կարմիր գույնը տեսողական ազդեցության համար: 
Քսաներորդ դարի երկրորդ կեսին Pepsi-ն պահպանեց իր յուրահատուկ տարբերանշանը, որը շատ արագ դարձավ ապրանքանիշի խորհրդանիշը։ Տարիների ընթացքում ամենամեծ փոփոխությունները եղել են Pepsi բառի հետ. երբեմն այն հայտնվում էր մեջտեղում, երբեմն ներքևում, երբեմն սև էր, երբեմն՝ կապույտ:
 

Այսքանն էր այսօվա բլոգը, շարունակեք հետևել Բրենդոնի նորություններին, իսկ աշխարհի ամենաթանկարժեք լոգոների մասին ընթերցեք «Աշխարհի ամենաթանկ լոգոները» բլոգում։