Landing page-ի ուժը. ինչպես դարձնել այն արդյունավետ

 

Երբ խոսում ենք վեբ կայքերի պատրաստման մասին, շատերը մոռանում են ամենակարևոր բաղադրիչներից մեկի մասին՝ landing page-ը։ Այն պարզապես գլխավոր էջ չէ․ դա ձեր բիզնեսի առաջին տպավորությունն է, վաճառքի ուժեղ գործիքը և հաճախորդին գործողության տանող ճանապարհի սկիզբը։

Լենդինգ էջերն առաջացել են առցանց գովազդի էվոլյուցիայի արդյունքում (PPC, PPA, լրատվամիջոցներ, էլ. հասցե) և  հանդիսանում են ցանկացած մարքեթինգային արշավի կարևոր մասը. դրանք փոխակերպում են մուտքային, սովորաբար վճարովի, տրաֆիկը: 

Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում արդյունավետ landing page-ը

Նախ՝ այն պետք է ունենա պարզ կառուցվածք։ Այցելողը պետք է անմիջապես հասկանա՝ ինչի մասին է խոսքը, ինչ խնդիր է լուծվում և ինչ գործողություն է իրենից ակնկալվում։ Ոչ մի շեղող տարր, միայն անհրաժեշտ տեղեկատվություն ու հստակ CTA (call-to-action)՝ օրինակ՝ «Պատվիրել կայք հիմա»։

 

Ինչու՞ պետք է օպտիմալացնել  լենդինգ էջերը

1. Լավ օպտիմիզացված լենդինգ էջը ուշադրություն է գրավում և վստահություն է ստեղծում այցելուների մոտ:

2. Նման էջը վերացնում է շեղումները և ապահովում է գործողությունների պարզ և հստակ կոչ (CTA)՝ առավելագույնի հասցնելով այցելուի փոխակերպումը հաճախորդի։

3. Օպտիմիզացված լենդինգ էջը կտրուկ մեծացնում է փոխակերպման տոկոսադրույքները և ROI-ը:

Վեբ դիզայնի դերը այստեղ վճռորոշ է։ Հստակ գունային լուծումներ, վստահություն ներշնչող տառատեսակներ, հարմարեցված տեսք բջջային տարբերակներում։ Երբ landing page-ը ճիշտ է դիզայնով ու UX-ով, այցելուն չի ուզում փակել էջը, նա ուզում է իմանալ ավելին։

Բացի այդ, լավ landing page-ը խոսում է հաճախորդի լեզվով։ Օգտագործեք պարզ և հասանելի բառեր՝ ցույց տալու համար ձեր արտադրանքի կամ ծառայության արժեքը։ Եթե, օրինակ, դուք առաջարկում եք վեբ կայքերի պատրաստում, ներկայացրեք՝ ինչպես է ձեր մոտեցումը տարբերվում, ինչ խնդիրներ եք լուծում և ինչ օգուտ կստանա հաճախորդը։

Մի մոռացեք վստահության գործոնների մասին՝ ակնարկներ, հաճախորդների կարծիքներ, տեսանելի կոնտակտային տվյալներ։ Դրանք փոքր տարրեր են, բայց մեծ ազդեցություն ունեն։

Եվ եթե Դուք փնտրում եք մասնագետների, ում կարող եք վստահել Ձեր landing page-ի կամ ամբողջական վեբ կայքի պատրաստումը՝ պատվիրել կայք այսօր, ընտրելով փորձառու թիմ՝ դա կլինի խելացի ներդրում Ձեր բիզնեսի զարգացման համար։

 

14 քայլ դեպի լենդինգ էջի օպտիմալացում

1. Ուսումնասիրեք ձեր թիրախային լսարանը, տվեք ձեր պոտենցիալ հաճախորդներին հենց այն, ինչ նրանք ցանկանում են (ձեր պոտենցիալ հաճախորդների մասին ավելի շատ տեղեկություններ ստանալու համար օգտագործեք այնպիսի ծառայություններ, ինչպիսիք են Google Analytics-ը կամ Yandex.Metrica-ն ձեր ընթացիկ կայքում):

2. Տեղադրեք հստակ նշված արժեքի առաջարկ (վերնագիր) ձեր լենդինգի էջում:

3. Պահպանեք ձեր էջի տեքստային բովանդակությունը հետաքրքիր և գրավիչ (էջի բովանդակությունը պետք է խստորեն համապատասխանի գովազդի բովանդակությանը, որի վրա սեղմել  է օգտատերը. մենք դա անվանում ենք «ճշգրիտ համընկնում»)։

4. Ձեր էջի բովանդակությունը պետք է կազմի մեկ պարզ և բովանդակալից նախադասություն՝ ուղղված պոտենցիալ հաճախորդին:

5. Ստեղծեք գործողությունների հստակ կոչ: Եվ մի մոռացեք վեբ մարքեթինգի «ոսկե կանոնը»՝ «Մեկ լենդինգ  էջ՝ գործողության մեկ կոչ»:

6. Հավասարակշռեք լենդինգի էջում տեղադրված տեքստի և պատկերների քանակը (ցույց տվեք լենդինգի էջը ընկերներին և ծանոթներին, հարցրեք նրանց կարծիքը):

7. Դասավորեք էջի տարրերն այնպես, որ օգտագործողի համար հնարավորինս հեշտ ընկալվի (փոխակերպման տոկոսադրույքը, որը ձգտում է 1%-ի, ցույց է տալիս, որ օգտվողները չեն հասկանում, թե ինչ եք առաջարկում իրենց):

8. Էջում օգտագործեք այսպես կոչված «էմոցիոնալ ազդակներ», օրինակ՝ ժպտացող մարդկանց լուսանկարներ։

9. Հեռացրեք ուշադրությունը շեղող բոլոր տարրերը՝ ակտիվ հղումներ, ցանկի ավելորդ տարրեր և այլն:

10. Մի ծանրաբեռնեք այցելուին ավելորդ տեղեկություններով (ավելի քիչ տեքստ, ընկերներ):

11. Փորձեք վստահության զգացում ստեղծել օգտատիրոջ մոտ՝ տեղեկացրեք նրան ձեր անվտանգության քաղաքականության մասին, տեղեկացրեք գումարի վերադարձի երաշխիքի, գնված ապրանքների առաքման ժամկետների մասին և այլն։

12. Էջում տեղադրեք գոհունակ հաճախորդների կարծիքները: Խնդրում ենք կեղծ ակնարկներ չհրապարակել:

13. Ձեր էջը ստեղծելիս ընտրեք պարզությունը. գրեք գործողությունների կոչեր, տեքստային բովանդակություն, արժեքային առաջարկներ պարզ և հասկանալի լեզվով: Մի ծանրաբեռնեք էջը ավելորդ տարրերով։

14. Մանրակրկիտ ստուգեք ձեր էջի յուրաքանչյուր տարրը: Այո, դա միանգամայն ճիշտ է. պառակտման փորձարկումից փախուստ չկա:

Վերջում՝ միշտ հիշեք․ landing page-ը ոչ միայն գեղեցիկ էջ է, այլ ռազմավարական գործիք։ Ճիշտ կառուցվածքի, ուժեղ բովանդակության և պրոֆեսիոնալ վեբ դիզայնի համադրությամբ Դուք կարող եք զգալիորեն բարձրացնել հետաքրքրվածությունը և ավելացնել վաճառքները։