SMM կոնտենտի 4 ամենաարդյունավետ ֆորմատները

SMM կոնտենտի ձևաչափերը շարունակ շատանում և բարելավվում են։ Որոշները կորցնում են իրենց ակտուալությունը, որոշները ձեռք են բերում մեծ համբավ և շատ արագ տարածվում են։ Բրենդոնի այսօրվա բլոգում կքննարկենք ամենաակտուալ ֆորմատների մասին։

1. Տեսանյութը SMM ձևաչափերի արքան է
Հարցման մասնակիցների մինչև 87%-ը նշել է, որ իրենք ակտիվորեն աշխատում են սոցիալական ցանցերի հետ վիդեո ֆորմատով։ Տեսանյութը և տեքստը ճանաչվել են կոնտենտի ամենաարդյունավետ ալիքներ՝ դրանք նշել են հարցվածների համապատասխանաբար 84 և 57%-ը: Հետևում են շարժական տեսանյութերը (40%) և ստատիկ պատկերները (33%): Ամենաքիչ տարածված ձևաչափը աուդիոն է. միայն 16%-ն է դա նշել:

2. SMM գործիքների շարքում առաջատարներն են գրառումներն ու պատմությունները
Մարքեթոլոգների հետաքրքրությունը SMM գործիքների նկատմամբ հավասարակշռված է. գրառումները (66%) և պատմությունները (63%) համարվում են ամենաարդյունավետը, իսկ ռիլերը դրանց հետևում են մի փոքր ուշացումով. դրանք արդյունավետ են համարել հարցվածների 53%-ը:

3. Օրենսդրության փոփոխություններն ազդել են բլոգերների գների և հաղորդակցման տոնի վրա
Գովազդի մասին օրենքում փոփոխությունների ընդունումը ազդեց SMM հաղորդակցության տարբեր ասպեկտների վրա, ներառյալ բլոգերների ինտեգրումը: Փորձագետները խոսում են կարծիքի առաջատարների մոտ տեղաբաշխման գների աճի մասին (42%), նման գովազդի բնօրինակի նվազման (21%) և դրա արդյունավետության անկման (17%): 

4. SMM մենեջերների կեսը չի օգտվում նեյրոնային ցանցերից
Չնայած նեյրոնային ցանցերի աճող ժողովրդականությանը, հարցվածների մինչև 50%-ը SMM-ի հետ աշխատելիս չի օգտվում նեյրոնային ցանցերից: Մասնագետների մեծ մասը, ովքեր օգտագործում են ալգորիթմներ, դա անում են հազվադեպ (27%) կամ շատ հազվադեպ (9%): Իսկ հարցվածների միայն 14%-ն է հաճախակի օգտվում նեյրոնային ցանցերից։ Աշխատանքի տեսակներից, որոնց համար օգտագործվում են նեյրոնային ցանցեր, գերակշռում է տեքստերի ստեղծումը (56%), ստատիկ պատկերների (40%) և տեսանյութերի (36%) ստեղծումը։

Դե ինչ, հուսով ենք՝ վիճակագրական տվյալները օգնեն Ձեզ ճիշտ կողմնորոշվել կոնտենտ ֆորմատի ընտրության հարցում։ Շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին հետաքրքիր և օգտակար մասնագիտական նյութերի համար, ինչպես նաև ընթերցեք <<6 քայլ դեպի որակյալ կոնտենտ պլան>> բլոգը։