7 պատճառ, թե ինչու է կայքը կարևոր բիզնեսի աճի համար

 

Դուք  ունեք բիզնես և դեռ չունե՞ք կայք: Համաշխարհային վիճակագրության համաձայն՝ նախքան գնման որոշում կայացնելը մարդկանց 97%-ը համացանցում ուսումնասիրում է տեղեկատվություն բիզնեսի, ապրանքի կամ ծառայության մասին: Հատկապես, եթե դա թանկարժեք ապրանքի, ծառայության կամ համալիր սպասարկման մասին է:

Մենք հասկանում ենք պատճառները, թե ինչու դուք կարող եք առարկել ձեր բիզնեսի համար կայքէջ ունենալուն․

«Ես տեխնիկապես գիտակ չեմ»,

«Կայքը չափազանց թանկ է»,

«Ժամանակ չունեմ»,

«Օֆլայն բիզնեսն ինձ բավական է» և այլն։

Սակայն, մենք նաև հասկանում ենք, թե ինչու է յուրաքանչյուր բիզնեսին անհրաժեշտ կայք: BrandOn մարքեթինգային և բրենդինգային ընկերության մասնագետները խոսում են այս անհրաժեշտությունը հիմնավորող 7 պատճառների մասին։

Պետք չէ լինել տեխնոլոգիապես  բանիմաց

Ձեր բիզնեսի համար վեբ կայք ստանալու համար աշխատանքը հանձնարարեք մասնագետներին և պրոֆեսիոնալներին։

 

Ժամանակակից շուկայի պահանջներ․

 

Ամեն օր մոտ 6,5 միլիարդ մարդ տեղեկատվություն է որոնում համացանցում՝ օրական կատարելով մոտ 7 միլիարդ որոնման հարցում:

Ամեն օր ստեղծվում են ավելի քան 1 միլիոն բիզնես կայքեր։

Այնուամենայնիվ, առաջատար առցանց մարքեթինգային գործակալությունների հարցման համաձայն՝  օֆլայն բիզնեսի սեփականատերերի 42%-ը կարծում է, որ իրենց բիզնեսը դեռևս կայքի կարիք չունի: Մենք վիճակագրություն չենք կազմում, բայց տեսնում ենք, որ այս թվերում կա իրավիճակի հստակ թերագնահատում այն ​​տնտեսվարողների կողմից, որոնք դեռ չեն օգտվել ժամանակակից տեխնոլոգիաներից։

Դեռ վստահ չե՞ք՝ արդյոք ձեր բիզնեսին անհրաժեշտ է վեբ կայք: Շարունակեք ընթերցելը։

Կայք ունենալը նոր հաճախորդներ է գրավում ձեր բիզնեսում և մեծացնում վաճառքը: Բիզնեսի համար կայքեր ստեղծելիս մենք ոգեշնչվում ենք համացանցում  որոնման հարցումների միջազգային վիճակագրությունից: Եվ մենք լիովին համաձայն ենք Բիլ Գեյթսի հայտնի հայտարարությանը՝ «Եթե ձեր բիզնեսը համացանցում չկա, ուրեմն ձեր բիզնեսը չի աշխատում»:  

 

Պատճառ 1. Ձեր բիզնեսը գործում է 24/7/365

 

Ձեր բիզնեսը կարող է գործել օրը 24 ժամ։ Ձեր կայքը կարող է հասանելի լինել և կարգավորել օգտատերերի հարցումները օրը 24 ժամ, շաբաթը 7 օր և տարին 365 օր: Առանց գիշերային ընդմիջումների, արձակուրդների և հանգստյան օրերի: Կայքի միջոցով ձեր բիզնեսը կարող է գործել ինչպես աշխատանքային ժամերին, այնպես էլ դրանից դուրս:

 

Պատճառ 2. Բիզնեսի իմիջի ստեղծում

 

Լավ մշակված կայքը բիզնեսի մասին առաջին տպավորությունն է ստեղծում: Եթե ​​դուք ունեք կայք՝ ձեր բիզնեսի համար լավ մտածված մշակմամբ և ճիշտ դիրքավորմամբ, օգտվողը դրա մասին դրական տպավորություն կունենա: Առաջին տպավորությունից ելնելով` օգտատերը կորոշի` պատվիրե՞լ ձեզնից պրոդուկտ, թե՞ ոչ:

 

Պատճառ 3. Կայքի օգնությամբ դուք բարձրացնում եք հաճախորդների վստահությունը

 

Դուք ակնթարթորեն վստահելիություն կհաղորդեք ձեր բիզնեսին կայքի միջոցով: Որովհետև 21-րդ դարի սպառողը թերահավատ է։ Սպառողների միջազգային հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ ամբողջ աշխարհում մարդկանց 76%-ն ասում է, որ չի վստահի բիզնեսին, որ վեբ կայք չունի: Լավ կայք ունենալը ակնթարթորեն մեծացնում է ձեր վստահելիությունը:

 

Պատճառ 4. Դա այնքան էլ դժվար կամ թանկ չէ, որքան կարծում եք

 

Ձեր բիզնեսի համար կայք ստեղծելու համար ձեզ հարկավոր չէ տեխնոլոգիական ըմբռնողություն ունենալ: Օրինակ, մեր մարքեթինգային գործակալության ծրագրավորողները երկար տարիներ զբաղվել են վեբ մշակմամբ: Հետևաբար մենք տրամադրում ենք տարբեր փաթեթներ՝ զարգացման տարբեր մեկնարկային բյուջեներով:  

 

Պատճառ 5. Բիզնեսի համար կայքը  տնտեսապես շահավետ է

 

Լավ մշակված բիզնես կայքը կարող է տնտեսական օգուտներ տալ սեփականատիրոջը և ապահովել ներդրումների ավելի լավ վերադարձ, քան գովազդի ցանկացած այլ ձև, օրինակ,

1․ նոր հաճախորդների ավելի էժան ներգրավման շնորհիվ

2․ ձեր ապրանքանիշը առցանց կառուցելու պարզ ուղիների միջոցով

Եվ այս ամենը բիզնես կայքի ստեղծման և պահպանման համար համեմատաբար ցածր ներդրումներով։ Կայք ունենալը երկարաժամկետ հեռանկարում կխնայի ձեր ժամանակը։

 

Պատճառ 6. Դուք վերահսկում եք ձեր ապրանքանիշը

 

Ապահովեք ձեր բիզնեսը ճիշտ դիրքավորմամբ և պահեք ձեր ապրանքանիշը վերահսկողության տակ: Բիզնես վեբ կայքը ոչ միայն տեղեկատվության հարթակ է․ այն ստեղծում է օպտիմալ առցանց ներկայություն: Դուք կարող եք առաջ մղել ձեր կայքը որոնման արդյունքներում՝ հասնելով անսահմանափակ թվով պոտենցիալ հաճախորդների:

 

Պատճառ 7. Համացանցում առցանց ակնարկները չափազանց տարածված են

 

Մենք խոսում ենք ապրանքների կամ ծառայությունների առցանց ակնարկների մասին, որոնք օգտատերերը համեմատում են նախքան գնելը: Կան բազմաթիվ ռեսուրսներ, որոնք թույլ են տալիս հրապարակել համեմատական ​​բնութագրերով ապրանքներ, հրապարակել բացասական կամ դրական ակնարկներ և նշանակել վարկանիշներ կամ գնահատականներ: