Մարքեթինգային ընկերությունում և առհասարակ, ցանկացած ընկերությունում հաջողությունը միայն հիանալի կոնտենտ ստեղծելը չէ։ Պետք է նաև հասկանալ, թե ինչպես պետք է չափել դրա արդյունավետությունը:
Հասկանալով և հետևելով հիմնական չափորոշիչներին՝ դուք կարող եք արժեքավոր պատկերացումներ ստանալ ձեր բովանդակության արդյունավետության վերաբերյալ և տեղեկացված որոշումներ կայացնել՝ ձեր ռազմավարությունը օպտիմալացնելու համար:
Կայքի թրաֆիկը հիմնարար ցուցանիշ է ձեր բովանդակության ընդհանուր կատարողականը գնահատելու համար:
Մշտադիտարկելով ձեր կայքի այցելուների թիվը՝ դուք կարող եք գնահատել բովանդակության արդյունավետությունը ձեր լսարանին ներգրավելու հարցում:
Նայեք այնպիսի չափանիշներին, ինչպիսիք են ընդհանուր այցելությունները, ընդամենը մեկ անգամ այցելածների թիվը և էջի դիտումները՝ հասկանալու համար, թե ինչպես է բովանդակությունն ազդում կայքի տրաֆիկի վրա:
Ներգրավվածության ցուցանիշները․ ներգրավվածության ցուցանիշների միջոցով պատկերացում եք կազմում, թե որքան ակտիվ է ձեր լսարանը փոխազդում։
Ներգրավվածության հիմնական ցուցանիշները ներառում են հավանումներ, մեկնաբանություններ, տարածումներ և սոցիալական լրատվամիջոցների հետ այլ փոխազդեցություններ:
Սրանք պատկերացումներ են տալիս, թե որքան լավ է ձեր բովանդակությունն ազդում լսարանի վրա, լսարանի հետաքրքրվածության մակարդակի վրա և այլն:
Ուշադրություն դարձրեք ներգրավվածության տեմպերին և միտումներին՝ պարզելու, թե բովանդակության որ տեսակներն են առավել գրավիչ ձեր լսարանի համար:
Conversion Rates․ կայքի կոնվերսիան չափում են ձեր բովանդակության արդյունավետությունը ցանկալի գործողություններ իրականացնելու համար, ինչպիսիք են գրանցումները, գնումները կամ ներբեռնումները: Այլ կերպ ասած, փոխակերպման տոկոսադրույքն այն այցելուների տոկոսային հարաբերակցությունն է, ովքեր ընտրություն կամ գնումներ են կատարել՝ բոլոր այցելուների ընդհանուր թվի նկատմամբ:
Վերլուծեք փոխակերպման տվյալները կայքի բովանդակության ռազմավարությունը օպտիմալացնելու համար:
Bounce Rate-ը կամ մերժման ցուցանիշը ցույց է տալիս այն այցելուների տոկոսը, ովքեր հեռանում են ձեր կայքից միայն մեկ էջ դիտելուց հետո:
Դրա բարձր ցուցանիշը կարող է նշանակել, որ ձեր բովանդակությունը գրավիչ կամ տեղին չէ թիրախային լսարանի համար, կամ էլ՝ ձեր կայքի օգտագործման կամ նավիգացիայի հետ կապված խնդիրներ կան:
Դիտեք կայքի առանձին էջերի վերադարձի տոկոսադրույքները և քայլեր ձեռնարկեք՝ բարելավելու բովանդակության որակը՝ ժամանակի ընթացքում նվազեցնելու վերադարձի տոկոսադրույքները:
Անցկացրած ժամանակը էջում․ Այս չափորոշիչը այն միջին ժամանակի մասին է, որն այցելուները ծախսում են ձեր կայքի որոշ էջերում:
Այն պատկերացումներ է տալիս, թե որքան գրավիչ և հետաքրքիր է կայքի բովանդակությունը թիրախային լսարանի համար:
Էջում ավելի երկար մնալը, ընդհանուր առմամբ, ցույց է տալիս ավելի մեծ ներգրավվածություն և հետաքրքրություն բովանդակության նկատմամբ, մինչդեռ էջի վրա ավելի կարճ ժամանակը կարող է հուշել, որ ձեր բովանդակությունը արդյունավետորեն չի գրավում լսարանի ուշադրությունը:
Օգտագործեք այս չափորոշիչը՝ բացահայտելու բովանդակության որակի և ներգրավվածության բարելավման հնարավորությունները
Վերադարձող այցելուներ․ Վերադարձող այցելուները նրանք են, ովքեր որոշակի ժամանակահատվածում մի քանի անգամ այցելել են կայք:
Հետևելով վերադարձող այցելուների ցուցանիշներին՝ կարող եք ժամանակի ընթացքում գնահատել ձեր լսարանի հավատարմությունն ու ներգրավվածությունը:
Վերադարձող այցելուների բարձր տոկոսը ցույց է տալիս, որ կայքի բովանդակությունը խրախուսում է կրկնվող այցելությունները:
Կայքի արդյունավետության չափումը կարևոր է ձեր բովանդակության ռազմավարությունը օպտիմալացնելու և նշանակալի արդյունքներ ապահովելու համար:
Հետևելով հիմնական չափորոշիչներին, ինչպիսիք են վեբկայքի թրաֆիկը, ներգրավվածությունը, փոխակերպման տոկոսադրույքները, վերադարձի տոկոսադրույքները, էջում անցկացրած ժամանակի և վերադարձող այցելուների տվյալները, դուք կարող եք արժեքավոր պատկերացումներ ստանալ կայքի արդյունավետության վերաբերյալ, և տվյալների վրա հիմնված՝ որոշումներ կայացնել դրա արդյունավետությունը բարելավելու համար:
Պարբերաբար վերահսկելով և վերլուծելով այս ցուցանիշները՝ դուք կարող եք կատարելագործել կայքի բովանդակության ռազմավարությունը և ավելի լավ հասկանալ ձեր լսարանին։