Email մարքեթինգի առաջատար միտումները: Հետազոտություն
Campaign monitor-ը հարցում է անցկացրել ավելի քան 200 մարքեթոլոգների և ոլորտի 25 փորձագետների միջև 2018-ի email մարքեթինգի տրենդները որոշելու համար: Ահա թե ինչ եզրահանգումների են նրանք հանգել.
Email-ը դեռևս ինտերնետ-մարքեթինգի արքան է: Հարցվածների մեծամասնությունը փոստի վրա ծախսում են 1/4 կամ ավելի քիչ ժամանակ, միևնույն ժամանակ այն 59% ավելի լավ է աշխատում, քան ROI-ին:
Email-մարքեթինգը աշխատում է միայն այն ժամանակ, երբ առաջարկում է որակյալ և ակտուալ կոնտենտ: Այնուամենայնիվ, հարցվածների 39%-ը դեռևս անհատականացնում են իրենց հաղորդագրությունները, իսկ 21% -ը չի օգտագործում սեգմենտացիա:
Մարքեթոլոգների 53%-ը երբեք չեն անցկացրել նամակների A/B թեստավորում, 51%-ը չի օգտագործում ավտոմատացում:
58% հարցված մասնագետների համար email-մարքեթինգի կարևորագույն ցուցանիշները հանդիսանում են վաճառքի կամ լիդերի գեներացիան: Միայն հարցվածների 34%-ն են կենտրոնանում ներգրավվածության մեծացման վրա:.
Մարքեթոլոգների 10%-ից քիչը պլանավորում են հաջորդ տարի օգտագործել չատբոթեր, արհեստական բանականություն, live-վիդեոներ կամ մարքեթինգային ազդեցություն: