Հեղինակության ճգնաժամ․ ի՞նչ է այն և ինչպե՞ս հաղթահարել

 

Անհաջող PR արշավներ, ծառայության մեջ սխալներ կամ մրցակիցների կողմից տեղեկատվական հարձակումներ. վաղ թե ուշ ցանկացած ընկերություն բախվում է իրեն ուղղված բացասական մեկնաբանությունների ալիքին: Նման դեպքերի համար պետք է նախապես պատրաստել հակաճգնաժամային ծրագիր։ Դա կխնայի ժամանակը, կօգնի զրոյացնել սպառնալիքը և նվազագույնի հասցնել սկանդալային իրավիճակի վնասը։ 

Հեղինակության ճգնաժամի թեման առավել մանրամասն եկեք ուսումնասիրենք այսօրվա մեր բլոգում՝ թե ինչպես կարելի է ռազմավարություն մշակել նվազագույն կորուստներով նման իրավիճակներին դիմակայելու և դրանցից դուրս գալու համար։  

 

Ի՞նչ է հեղինակության ճգնաժամը

 

Հեղինակության ճգնաժամը իրավիճակ կամ իրադարձությունների շարք է, որոնք խաթարում են ընկերության բնականոն գործունեությունը և գրավում հանրային անցանկալի ուշադրությունը: Օրինակ, դժգոհ հաճախորդը համացանցում գրառում է գրում, որտեղ մանրամասն նկարագրում է ապրանքի որակի կամ կոպիտ ծառայության հետ կապված խնդիրները: Կազմակերպության ներկայացուցիչները կապի մեջ չեն մտնում, և այս պահին այլ օգտատերեր վերցում են թեման՝ ակտիվորեն մեկնաբանելով և վերահրապարակելով։ Արդյունքում պատմությունը արագորեն դուրս է գալիս վերահսկողությունից և ստանում հսկայական արձագանք՝ բիծ թողնելով բրենդի հեղինակության վրա։ Ատելության պատճառը կարող է լինել և՛ իրական, և՛ հեռահար, այսինքն՝ նույնիսկ նրանք, ովքեր անթերի են աշխատում, զերծ չեն սկանդալային պատմություններից: Համացանցային հանրությունը արագ և կոշտ է արձագանքում ցանկացած սխալի՝ առանց մանրամասների մեջ մտնելու և առանց դետալային ուսումնասիրությունների։ Բայց դրանից հետո արդեն դժվար է վերականգնել խզված կապերը և վերականգնել մարդկանց վստահությունը:

 

Ո՞րն է հեղինակության ճգնաժամի վտանգը

 

Եթե ​​հրդեհն արդեն բռնկվել է, պետք չէ աչք փակել բացասականի վրա և հույս ունենալ, որ այն կանցնի անհետևանք։ Երկարաժամկետ հեռանկարում դա հաճախ հանգեցնում է ոչ միայն իմիջի կորստի PR ոլորտում, այլև՝ շահույթի նվազման։ Դրա մի քանի պատճառ կա՝

ճգնաժամային նորությունները բլոգերների և լրատվամիջոցների կողմից անցանկալի ուշադրություն են գրավում ընկերության վրա, որից հետո կարող են հայտնվել այլ խնդիրներ։  

  • Աղմկոտ պատմությունից հետո նույնիսկ նրա հավատարիմ և մշտական ​​հաճախորդները երես են թեքում բրենդից։
  • Բացասական հայտարարությունները փչացնում են բիզնեսի իմիջը ներկա և պոտենցիալ աշխատակիցների աչքում։
  • Կազմակերպության շուրջ տեղեկատվական բացասական ֆոնը վախեցնում է ներդրողներին և խրախուսում նրանց վաճառել բաժնետոմսերը:

Բացի այդ, համացանցը հիշում է ամեն ինչ, ուստի միջադեպի մանրամասները երկար ժամանակ կգրավեն պոտենցիալ հաճախորդների ուշադրությունը և կազդեն նրանց որոշումների վրա։ Այս փաստը հաստատվում է հետազոտություններով, որոնք ցույց են տալիս՝ սպառողների 89%-ը գնումներ կատարելուց առաջ ուսումնասիրում է բիզնեսի մասին տեղեկատվությունը:

 

Հեղինակության խնդիրների նախանշաններ

 

Ճգնաժամը նախապես կանխատեսելն ու հնարավոր ռիսկերին նախապես պատրաստվելը հնարավոր է։  

Արտաքին իրադարձություններ. Վերջին տարիներին բազմաթիվ գլոբալ փոփոխություններ են տեղի ունեցել, որոնց բիզնեսը պետք է հարմարվի: Նման պայմաններում բիզնեսի կառավարումն ավելի դժվար է դառնում, ուստի հաճախակի են լինում լոգիստիկայի և սպասարկման որակի ձախողումները։

Ֆորս մաժոր և մարդկային գործոն. Վատ տրամադրություն, աշխատակիցների սխալներ և սպասարկման խնդիրներ պատահում են բոլորի հետ: Եթե ​​դուք ժամանակին չարձագանքեք միջադեպին, այն հեշտությամբ կարող է վերածվել հանրային դժգոհության։

Բարձրագոչ հայտարարություններ ղեկավարությունից. հանրային դաշտում վիճահարույց ելույթների քանակով ռեկորդակիրը Իլոն Մասկն է։ Ձեռնարկատերը պարբերաբար աչքի է ընկնում Twitter-ում հակասական մեկնաբանություններով, իսկ դրանցից մի քանիսից հետո Tesla-ի բաժնետոմսերի գինը նույնիսկ նվազում է։

Այս գործոններից որևէ մեկը կարող է բավարար հիմք դառնալ ճգնաժամային իրավիճակի համար, ուստի կարևոր է նախապես իմանալ, թե ինչպես կարելի է դրանից դուրս գալ նվազագույն վնասով:

 

Ինչպես գործել հեղինակության ճգնաժամի պայմաններում

 

Խուճապի մատնվելու կարիք չկա։ Ձեր խնդիրն է սթափ գնահատել կատարվածը և մշակել գործողությունների հակաճգնաժամային միասնական ռազմավարություն։

Դերերի բաշխում թիմի ներսում: Քաոսը և համակարգման բացակայությունը ձեր թշնամիներն են: Դժբախտության առաջին նշանների դեպքում դուք պետք է արձագանքեք արագ, բայց հանգիստ: Մտածեք թիմի յուրաքանչյուր անդամի դերերի և առաջադրանքների մասին: Անհրաժեշտության դեպքում ընտրեք խոսնակ, ով հանդես կգա պաշտոնական հայտարարությամբ և հանդես կգա ընկերության անունից լրատվամիջոցների հետ շփվելիս: Կազմակերպության մյուս աշխատակիցները և ղեկավարությունը չպետք է մասնակցեն խնդրի հանրային քննարկմանը: Այս կերպ դուք կխուսափեք հակասություններից ու տեղեկատվության արտահոսքից։

Չեզոքացնել բացասականությունը. ուսումնասիրեք որոնման համակարգերի առաջին տողերը բրենդի հարցումների համար, դիտեք նորությունները և թերթեք սոցիալական ցանցերը: Սա կօգնի հասկանալ, թե որ հեղինակներն ու համայնքներն են ստեղծում առավել բացասական ֆոն: Դրանց հետ պետք է աշխատեք հենց այդ փուլում։  

Սպասեք մի քանի օր։ Այսօրվա PR ոլորտում լուրերը հազվադեպ են գրավում մարդկանց ուշադրությունը երկու-երեք օրից ավելի: Հիմնական բացասական ֆոնը չեզոքացնելուց հետո իմաստ ունի որոշ ժամանակ ձեռնպահ մնալ ակտիվ գործողություններից և տեսնել, թե ինչպես են զարգանում իրադարձությունները։ Միանգամայն հնարավոր է, որ մի քանի օրից խնդրահարույց լրահոսը սկսի ինքնուրույն մարել։

Փոխեք ձեր ուշադրությունը դրականի վրա: Ընդմիջումից հետո լսարանին տվեք այլ բան, որի վրա պետք է կենտրոնանալ: Սա կարող է լինել առնչվող նորություն կամ լրիվ այլ բան: Նոր լուրերի հոսքը պետք է լինի կամ դրական, կամ չեզոք: Օրինակ՝ կարող եք հրապարակել նոր ապրանքի մասին գրառում, հայտարարել գոյություն ունեցող ապրանքի բարելավման մասին կամ սկսել ակցիա կամ վաճառք: Մեդիա լուսաբանումը, SEO-ի առաջխաղացումը, համատեքստային գովազդը և թրաֆիկի ստեղծման այլ մեթոդները կօգնեն ուժեղացնել ազդեցությունը: