Մուլտիբրենդը խթանման ռազմավարություն է, որի ժամանակ ընկերությունը ստեղծում է առանձին յուրահատուկ բրենդ իր յուրաքանչյուր պրոդուկտի համար, ավելի մանրամասն ծանոթանանք Բրենդոնի այսօրվա բլոգում:
Մուլտիբրենդը հակադրվում է հովանոցային բրենդին: «Հովանոցները» ստեղծում են դուստր ձեռնարկություններ, որոնց անվանումներում և դիրքերում օգտագործում են մայր ապրանքանիշի անվանումը։ Օրինակ՝ Yandex ծառայությունները՝ Yandex.Go, Yandex.Food, Yandex.Market։
Մուլտիբրենդային ընկերությունը գովազդում է յուրաքանչյուր ապրանք առանձին բրենդի ներքո, որը կապված չէ մայր բրենդի հետ: Իր մաքուր տեսքով, մուլտիբրենդները հազվադեպ են: Խոշոր ընկերությունների մեծ մասը օգտագործում է հիբրիդային հիերարխիա: Այսպիսով, Coca-Cola ընկերությունն ունի Coca-Cola Zero, Diet Coke և Classic Coca-Cola դուստր ձեռնարկություններ: Եթե ընկերությանը պատկաներ միայն դրանք, ապա այն կարելի էր անվանել հովանոցային բրենդ: Բայց դրան զուգահեռ մշակում է Fanta, Sprite և Nestea ապրանքանիշերը, այսինքն՝ մուլտիբրենդ է։
Ե՞րբ է ձեռնտու մուլտիբրենդ ստեղծելը
Բազմաբրենդային ռազմավարությունը բոլորի համար չէ: Զրոյից ենթաբրենդեր ստեղծելու համար բիզնեսը պետք է մեծ գումար ունենա առաջխաղացման համար: Հետևաբար, այս ռազմավարությունը սովորաբար ընտրվում է խոշոր ընկերությունների կողմից, որոնք չեն ցանկանում, որ գնորդներն իրենց նոր ապրանքը կապեն հնի հետ:
Մուլտիբրենդի առավելություններն ու թերությունները
Ինչպես ցանկացած այլ ռազմավարություն, մուլտիբրենդինգն ունի իր առավելություններն ու թերությունները: Առավելությունների մասին արդեն նշեցինք, այժմ թերություններին անդրադառնանք։
Դե ինչ այսքանն էր այսօրվա բլոգը, հուսով ենք՝ օգտակար էր։ Շարունակեք հետևել Բրենդոնին՝ թվային աշխարհի ամենահետաքրքիր նորություններն առաջինն իմանալու համար։ Ընթերցեք նաև «Մրցակիցների վերլուծություն. ուղեցույց» բլոգը։