Ինչպիսի՞ ասոցիացիաներ է առաջացնում Սուրբ Վալենտինի օրը: Վարդի ծաղկեփնջեր, շոկոլադներ և դատարկ քսակ: Այն տոները որոնց օրերին հաճելի է հարազատներին նվեր տալը, շատ ընկերությունների համար եկամտի գերազանց աղբյուր են:
Եթե ձեզ հաջողվում է դիպչել սպառողների սրտին, ապա կարող եք ոչ միայն բարձրացնել վաճառքը, այլ նաև ձեռք բերել նրանց հավատարմությունը:
Այսօրվա հոդվածում մենք հավաքել ենք 9 լավագույն մարքեթինգային կազմակերպությունները Վալենտինի տոնին ընդառաջ: Հուսով ենք ՝ դրանք ձեզ կոգեշնչեն:
2015 թ.-ին Ford-ը հրապարակեց տեսահոլովակ՝ նվիրված բոլոր սիրահարների օրվան: Այն շատ արագ տարածվեց և ունեցավ ավելի քան 13,5 միլիոն դիտում:
Աշխարհահռչակ բրենդը որոշեց մարդկանց գլխին խաղ խաղալ: Բավականին գեղեցիկ աղջիկ (միևնույն ժամանակ պրոֆեսիոնալ վարորդ) հրավիրեց մի քանի կույր, ոչինչ գլխի չընկնող տղամարդկանց հանդիպման: Սրճարանում հաճելի զրույցից հետո նա առաջարկեց նոր ծանոթներին երթևեկել իր մեքենայով, բայց այդպիսի ուղևորության նրանք ակնհայտորեն պատրաստ չէին:
Տեսահոլովակը ստացվեց հետաքրքիր, զվարճալի և հուզիչ: Իրական հույզեր և իհարկե բրենդի մեքենաների աննկարագրելի գովազդ:
2012 թ.-ին Վալենտինի օրվա առթիվ Innocent խմիչքների բրենդը իր հաճախորդներին առաջարկեց ստեղծել յուրահատուկ պիտակներ խոստովանություններով: Յուրաքանչյուր ցանկացող կարող էր գեղեցիկ ձևակերպել իր հաղորդագրությունը, տպել և այն տեղադրել խմիչքի շշի վրա: Շատ հուզիչ նվեր: Պիտակով կարող էին կիսվել նաև սոցցանցերում:
Coca-Cola-ն Վալենտինի օրը որոշեց հաճելիորեն զարմացնել սպառողներին: Coca-cola-ի շշերին նրանք փուչիկներ կապեցին և բաց թողեցին երկինք: Բնակիչները գնահատեցին անսպասելի և շատ հաճելի անակնկալը:
2018-ին Վալենտինի օրվան ընդառաջ Tiffany & Co-ն բացեց «The Tiffany Tatoo Shop» ընկերությունը:
Բրենդը բացեց մինի կայք, որտեղ օգտագործողները կարող են ստեղծել դաջվածք և օգտագործել այն որպես ստիկեր Instagram-ի հրապարակումներում: Tiffany & Co-ն խնդրեց հաճախորդներին կիսվել ստեղծված գլուխգործոցով՝ օգտագործելով #beliveInLove հեշթեգը:
Ryanair-ը Վալենտինի օրվա կապակցությամբ մեկնարկեց Twitter-ի առցանց մրցույթ: Ավիաընկերությունը խնդրեց օգտվողներին կիսվել իրենց ամենից ռոմանտիկ լուսանկարով և անվանել այն վայրը, որտեղ կցանկանայն այցելել՝ օգտագործելով #loveRyanair հեշթեգը: Հաղթողը ստացավ անվճար տոմսեր դեպի երազանքի քաղաք:
Nina Ricci-ն ընտրեց ոչ ստանդարտ մոտեցում Վալենտինի օրվա համար: Բրենդը հիշեցրեց աղջիկներին, որ փետրվարի 14-ին պարտադիր չէ հանդիպման լինել, քանի որ ժամանակը կարող եք անցկացնել ձեր լավագույն ընկերուհու հետ:
Nina Ricci-ին խնդրեց օգտագործողներին տեղադրել լուսանկարներ և տեսահոլովակներ լավագույն ընկերուհու և բրենդի օծանելիքի հետ, այնուհետև դրանցով կիսվել սոցցանցերում:
Վալենտինի օրը Woolworths սուպերմարկետների ցանցը հուզեց իր այցելուներին՝ փոխանցելով նրանց երկրորդ կեսերի սիրո խոստովանությունը բարձրախոսի միջոցով:
Coles-ն ընտրեց պարզ, բայց արդյունավետ մոտեցում: Նրանք բաժանորդներին խնդրեցին Facebook-ում քվեարկել իրենց սիրած փնջի օգտին՝ վարդերից, ելակից կամ բեկոնից:
Հարցմանը մասնակցել է ավելի քան 55000 մարդ, դիտել են 1.9 մլն անգամ, թողել՝ 5576 մեկնաբանություն, որոնցից յուրաքանչյուրին Coles-ը պատասխանեց: Եվս մեկ ապացույց, որ երբեմն հաջողության բանալին շատ պարզ է:
Burger King-ը փետրվարի 14-ին հաճախորդներին առաջարկեց փորձել բացառիկ սնունդը մեծահասակների համար:
Ճիշտ այնպես, ինչպես մանկական Happy Meal-ում կային խաղալիքներ, բայց այստեղ արդեն միայն մեծերի համար: