Դուք գիտեի՞ք, որ Apple-ը 3 ամսվա ընթացքում ավելի շատ շահույթ է ունեցել, քան Amazon-ը իր ողջ պատմության մեջ: Պարզապես անհավատալի արդյունքներ: Այս համաշխարհային ընկերությունից շատ բան կա սովորելու:
Ստորև մենք կքննարկենք այն մարքեթինգային ռազմավարությունները, որոնք Apple-ին դարձնում են իսկապես յուրահատուկ բրենդ:
Դուք նկատե՞լ եք, որ Apple-ի արտադրանքը հայտնվում է հոլիվուդյան գրեթե բոլոր ֆիլմերում:
Ակնհայտ է, որ նման գովազդը օգնում է վաճառել ապրանքները: Բայց դա կարող են օգտագործել ոչ միայն խոշոր կորպոչացիաները:
Բոլորը գիտեն, որ ԶԼՄ-ներում հիշատակումը և բրենդի ասոցիացիաների ստեղծումը առաջխաղացման համար արդյունավետ մարտավարություններ են, բայց գործնականում դրանք կիրառում են միայն մի քանի ձեռնարկատերեր:
Հարցրեք ինքներդ ձեզ «Ինչպե՞ս կարող եմ ստեղծել ասոցիացիաներ, որոնք կստիպեն մարդկանց նայել իմ առաջարկին որպես ինչ-որ ավել բանի»:
Եթե դուք կարող եք շփվել հայտնի մարդկանց հետ, ապա կսկսեք ասոցացվել համբավի և բացառիկության հետ: Ճիշտ այնպես, ինչպես Apple-ը:
Կան մի քանի մոտեցումներ: Առավել մատչելին մարքեթինգային ազդեցությունն է: Ձեր բրենդի խթանման համար ներգրավեք տարբեր հայտնի անձերի:
Իրականացրեք հարցազրույցներ, նվիրեք ձեր ապրանքները, ունեցեք համատեղ նկարներ, հավաքեք բրենդային կոնտենտ:
Պատկերացրեք թե ինչ է ուզում ձեր իդեալական հաճախորդը և ցույց տվեք նրան այն կյանքը, որի մասին նա երազում է ձեր բրենդի հետ: Մի փորձեք պարզապես վաճառել ապրանքը, դա ձանձրալի է և ոչ արդյունավետ:
Առաջ մղեք ձեր առաջարկը այնպես, ինչպես անում էին բրենդային հագուստների խանութները տասնյակ տարիներ շարունակ:
Բրենդի պատկերն ու նրա հետ ասոցիացիան արժեն ավելին քան հազար բառը: Որոնման սանդղակում մուտքագրեք Calvin Klein: Ի՞նչ կտեսնեք: Լավ կազմվածքով և ներքնազգեստերով մոդելների:
Փորձեք գտնել Dolce Gabbana-ն և ձեր առջև կբացվի գունավոր պրովոկացիոն նկարներ:
Այս երկու բրենդներն էլ վաճառում են ոչ միայն հագուստ, նրանք վաճառում են ասոցիացիաներ և ապրելակերպ, որոնց մասին երազում են իրենց հաճախորդները:
Նայեք ձեր ընկերությանը կողքից. ձեր առաջարկը ասոցացվու՞մ է մի բանի հետ, որը ցանկանում են ձեր սպառողները:
Բրենդի հետ ասոցիացիաների ստեղծման ամենաարագ ճանապարհը նկարների և պատմության միջոցով է:
Հավատացեք, որ ձեր բիզնեսը ունի հազարավոր հնարավորություններ գրավիչ լուսանկարներ ստեղծելու, իշխանությունների հետ համագործակցելու և գրավիչ պատմություններ գրելու համար: Պարզապես նայեք ձեր հաճախորդներին և հասկացեք, թե ինչ են նրանք ուզում, և ինչ կյանքի մասին են երազում: