Ամեն անկյունից պնդում են, որ 2019թ. նոր թրենդը բլոգերների և միկրոբլոգերների հետ համագործակցությունն է, և դա իզուր չէ, քանի որ Instagram-ի օգտատերերի 36%-ը գնում է կատարում բլոգերների ազդեցության տակ: Այսօրվա բլոգում կքննարկենք, թե երբ արժե դիմել նրանց առավելագույն արդյունք ստանալու և գումարն իզուր չծախսելու համար:
Այսպիսով, բլոգերների ծառայություններին արժե դիմել հետևյալ դեպքերում՝
Ի՞նչ ֆորմատով են տեղադրվում գովազդները
Ինչպես տեսնում եք՝ բլոգերների կողմից գովազդման բավականին շատ այլընտրանքներ կան, որոնք կարող են շատ արդյունավետ լինել Ձեր բիզնեսի համար, եթե ոլորտը համապատասխանում է բլոգերի լսարանին:
Իսկ եթե ցանկանում եք իմանալ ավելին օրեցօր զարգացող մարքեթինգի այս ճյուղի և Ինստագրամյան բլոգերների կողմից արվող գովազդի մասին, ապա անպայման շարունակե'ք ընթերցել մեր բլոգը՝ սեղմելով այս հղմանը: