Яндекс-ը շարունակում է կատարելագործել տուրբո-էջերը ինտերնետ խանութների համար և տեղեկացնում է այն բարելավումների մասին, որոնք արվել էին բետայի բացման ժամանակից սկսած շնորհիվ օգտատերերի մեկնաբանությունների:
Նախ այժմ խանութների համար տուրբո-էջերում հնարավորություն կա միացնելու հետադարձ կապի տարբեր ֆորմաներ` օպերատորի հետ չատեր, messenger-ներ, փոստ, ինչպես նաև զանգի կոճակ:
Արդյունքում պետք ստացվի այսպես.
Երկրորդ` խանութների տուրբո-էջերը այժմ հասանելի են նույն գործիքի կարգավորման համար:
Երրորդ` այժմ դուք կարող եք ավելացնել YML գաղտնաբառում, որպեսզի միայն Yandex- ը կարողանա բեռնել այն:
Ճիշտ է, կարեւոր է, որ YML- ն թույլատրվի ինդեքսավորման համար robots.txt- ում:
Բացի դրանից, պատրաստվել էին Yandex- ի աջակցության դիմումների հիման վրա կապի վերաբերյալ խորհուրդներ:
Զամբյուղի պարամետրերի ճշգրտությունը ստուգելու համար անհրաժեշտ է սեղմել զամբյուղի մեջ ապրանքներ ավելացնելու կոճակը , որը գտնվում է Webmaster- ի Turbo Pages պարամետրերի բաժնի վերևի աջ անկյունում: Եթե կոճակը սեղմելիս, ապրանքը ավելացվել է զամբյուղի մեջ, և ձեր առջև բացվել է նույն էջը , որը պետք է բացվեր օգտվողների համար, եթե ապրանքը ավելացվեր կայքում, ապա ամեն ինչ լավ է: Եթե ապրանքը չի ավելացվել զամբյուղի մեջ, ապա զամբյուղի պարամետրերը սխալ է կազմվել սխալ նշված URL- ի պատճառով: Այս դեպքում հարկավոր է հստակեցնել զամբյուղի URL- ը: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ զամբյուղի URL- ը պարամետրային է, պարզապես անցնել զամբյուղի էջը և բրաուզերից URL- ը պատճենելը բավարար չէ, որպեսզի պարամետրերը ճիշտ փոխանցվեն:
Եթե Ձեզ անհրաժեշտ է ջնջել Turbo էջը, ապա միշտ կարող եք դա անել, պարզապես անհրաժեշտ է անջատել ֆիդը: Turbo էջերը մի քանի օրվա ընթացքում անհետանում են որոնումից:
Եթե դուք պետք է նշեք առաքման կամ այլ տեղեկություններ, դուք պետք է օգտագործեք «Տեղեկատվական բաժիններ» բլոկը: Այնտեղ պետք է ավելացնել անհրաժեշտ նկարագրությունը, և այն կլինի ձեր օնլայն խանութի բոլոր Turbo էջերում: Այս և այլ պարամետրեր ինտերնետ-խանութի տուրբո էջերում հայտնվում են միայն Webmaster-ում YML ավելացնելուց հետո: Մինչև հիմա հասանելի են պարամետրերը միայն RSS- ի համար:
Ինչպե՞ս վարվել այն ապրանքների հետ, որոնք ունեն մի քանի տարբերակներ և տարբեր գներ: Օրինակ, օղակները ունեն մի քանի տրամագծեր կամ շապիկները մի քանի գույներ:
YML- ում, դուք պետք է համատեղեք նման ապրանքի քարտերը խմբային ID- ով, ապա համապատասխան ընտրության դաշտերը հայտնվում են քարտերի վրա: Այս հատկությունը նշված է ստանդարտում:
Ինչպե՞ս է շրջանը հաշվում YML և տուրբո-էջերում:
Ներկայումս տարածաշրջանային հաշվետվությունը հասանելի է ենթածրագրերի եւ URL- ների հիման վրա: Մի URL- ի համար տարբեր շրջանների դինամիկ աջակցությունը դեռևս հասանելի չէ:
Թողնել թե՞ ջնջել RSS- ը, եթե միացնում ես YML- ին:
Եթե օգտագործողը նախընտրում է ֆունկցիոնալությունը և նախադիտումը YML- ի վրա, ապա նա պարզապես պետք է հեռացնի հին RSS ֆիդե որոնումից:
Մի մոռացեք նշել անալիտիկ համակարգերի հաշվիչները: Խորհուրդ է տրվում տուրբո-էջերում տեղադրել այն նույն հաշվիչը, որն օգտագործվում է կայքում: