Yandex-ը կսկսի սպորտային հեռարձակումներում գովազդ վաճառել

Յանդեքսը ընդլայնել է սպորտային բովանդակության ընտրությունը իր հարթակում: Այժմ հեռուստադիտողները կարող են դիտել Հոլանդիայի, Պորտուգալիայի և Արգենտինայի ֆուտբոլային առաջնությունները, Անգլիայի առաջնության խաղերը,  ինչպես նաև Ռուսաստանի երիտասարդական հոկեյի լիգայի խաղերը: Գովազդի տեղադրման ժամանակ գովազդատուների համար հասանելի է «Սպորտ» հատուկ փաթեթը:

Վիդեոգովազդը կցուցադրվի ուղիղ հեռարձակմամբ խաղից առաջ, խաղի ընթացքում և դրանից հետո, ինչպես նաև սպորտի մասին զեկույցներ, ակնարկներ և հատուկ ծրագրեր: Հեռարձակումներն առկա են Ռուսաստանում:

Հանդիպումների կոնտենտը հասանելի է գլխավոր էջում, որոնման արդյունքներում և Yandex հավելվածում: Երբ միաժամանակ մի քանի հանդիպումներ տեղի ունենան, հեռուստադիտողը կկարողանա ընտրել և դիտել դրանցից ցանկացածը:

Портрет зрителей спортивных трансляций на Яндексе

Գրաֆիկները կառուցված են Yandex սպորտային ծրագրերի այցելուների համար: Տվյալները ստացվել են կրիպտի հիման վրա: Տեխնոլոգիան որոշում է օգտվողների պրոֆիլները, հիմնվելով ինտերնետում իրենց վարքագծի վրա, օգտագործելով մեքենաների ուսուցման տեխնոլոգիաները: Պրոֆիլը ներառում է սոցիալ-ժողովրդավարական բնութագրերի (սեռ, տարիք, եկամուտ), երկարաժամկետ շահերի և օգտագործողի այցելած կայքերը:

«Նախկինում մեր ցանցում կոնտենտով վիդեոգովազդ կարելի էր գնել միայն հատուկ ծրագրերի շրջանակներում: Այժմ սպորտային կոնտենտում արշավներ թողարկել կարելի է պարբերաբար: Գովազդատուների համար, ովքեր հետաքրքրված են սպորտի սիրահարների լսարանով, դա մեծ հնարավորություն է ընձեռում գովազդային արշավի արդյունավետությունը բարձրացնելու համար ճիշտ լսարանի հետ նպատակային աշխատանքի հաշվին: Մենք ակտիվորեն աշխատում ենք մեր հարթակում սպորտային բովանդակության առաջացման վրա, ուստի ապագայում գովազդատուների համար ավելի մեծ հնարավորություններ կլինեն:» — ասում է Яндекс-ի կոմերցիոն տնօրեն Леонид Савков-ը:

Դուք կարող եք պատվիրել սպորտային պարունակության գովազդ Яндекс- ի մենեջերից: