Նախորդ տարվա փառատոնից հետո մեկ տարվա ընթացքում YouTube-ն ընտրում էր լավագույն հոլովակները, որպեսզի ներկայացնի այս տարվա ցուցակը: Հոլովակի օպտիմալ տևողությունը 1րոպե 46 վայրկյան է, և դիտողը անջատելու կամ մինչև վերջ նայելու որոշումը կայացնում է առաջին 5 վայրկյանների ընթացքում, ուստի բրենդների համար միշտ կարևորդ է հասկանալ, թե ինչպես այս ընթացքում հասցնել գրավել հանդիսատեսի ուշադրությունը:
Ձեզ ենք ներկայացնում այս տարվա ցուցակը գլխավորած վիդեոհոլովակները:
Coca Cola: Vai no Gás
Այսքան հոլովակներն էինք պատրաստել այսօրվա բլոգի համար: Գուցե ինքներդ եք ցանկանում որևէ բան հրապարակել, բայց չգիտեք՝ որտեղից քաղել մտքեր, ուստի խորհուրդ ենք տալիս անցնել այս հղմամբ և ընթերցել նաև մեր պատրաստած «Ինչպե՞ս սկսել կրեատիվ մտածել» բլոգը: