YouTube: Տարվա լավագույն հոլովակներն ըստ «Կաննի ռեյտինգի»

Նախորդ տարվա փառատոնից հետո մեկ տարվա ընթացքում YouTube-ն ընտրում էր լավագույն հոլովակները, որպեսզի ներկայացնի այս տարվա ցուցակը: Հոլովակի օպտիմալ տևողությունը 1րոպե 46 վայրկյան է, և դիտողը անջատելու կամ մինչև վերջ նայելու որոշումը կայացնում է առաջին 5 վայրկյանների ընթացքում, ուստի բրենդների համար միշտ կարևորդ է հասկանալ, թե ինչպես այս ընթացքում հասցնել գրավել հանդիսատեսի ուշադրությունը:

Ձեզ ենք ներկայացնում այս տարվա ցուցակը գլխավորած վիդեոհոլովակները:

Coca Cola: Vai no Gás

 

Amazon: Not everything makes the cut

 

Orange: Orange Go

 

LG Vietnam

 

Apple: iPhone XS – Growth Spurt

 

Shopee: Shopee Birthday Sale Blackpink

 

Nike: Dream Crazy

 

Bosch: #LikeABosch

Galaxy Note9: Fortnite Supply Drop

Այսքան հոլովակներն էինք պատրաստել այսօրվա բլոգի համար: Գուցե ինքներդ եք ցանկանում որևէ բան հրապարակել, բայց չգիտեք՝ որտեղից քաղել մտքեր, ուստի խորհուրդ ենք տալիս անցնել այս հղմամբ և ընթերցել նաև մեր պատրաստած «Ինչպե՞ս սկսել կրեատիվ մտածել» բլոգը: