
Եթե կոնտենտը ձախողվում է, ամենից հաճախ դրա պատճառը անորակ պլանավորումն է: DivvyHQ և TopRank Marketing որոշեցին պարզել, թե ինչ կարգավիճակում է գտնվում այդ կարևոր ոլորտը այսօր:
Պարզվեց, որ պլանավորումով կարևոր է գրավել այն բաժնի մարդկանց, ում համար այն ստեղծում եք:
Հարցվածների 78% կոնտենտի արդյունավետությունը չափում է իր օգտագործմամբ, 73%-ը` հետաքրքրվածությամբ: Մարքեթոլոգների 27%-ը ոգեշնչվեց ռազմավարության պլանավորման փոփոխությունների ցածր ցուցանիշներով:
Հարցվածների մեծամասնության համար կոնտենտի հիմնական ֆորմատը համարվում է բլոգի հրապարակումները, երկրորդ տեղում` սոցկայքերի հրապարակումներն են, երրորդում` էլեկտրոնային հաղորդագրությունների տեքստերը: Ինչպես նաև մարքեթոլոգները ուշադրություն են դարձնում տեսանյութերին և ինֆոգրաֆիկային:
Հարցման մասնակիցների մեծամասնությունը (80%) ցույց է տալիս պլանավորման ռազմավարության հասունության սկզբնական մակարդակը` այսպես, թե այնպես օգտագործում են կոնտենտ-օրացույց: 42% -ը օգտագործում է օրացույց` հրապարակելու ամսաթվերի արդյունավետությունը (միջին մակարդակ) և ընդամենը 22% -ը վերլուծում է բոլոր արշավների ցուցանիշները և օգտագործում այդ տվյալները պլանավորման մեջ (առաջադեմ մակարդակ):