Տարբերանշանի ստեղծման արժեքների մասին ոչ բոլորն են տեղյակ։ Բոլորն ընդհանուր պատկերացում ունեն բրենդային ապրանքների գնի մասին, ինչպիսիք են Nike-ի պրոդուկտները կամ Levi ջինսերը, սակայն քչերն են գիտակցում եկամտաբեր լոգոյի նախագծման թանկ գործընթացը:
Պարզ տարբերանշանը կարող է լինել և շատ թանկ, և՛ հիանալի մարքեթինգային գործիք: Հիշեք միայն McDonalds-ի մասին։ Արագ սննդի ցանցի դեղին M-ը ճանաչելի է ամբողջ աշխարհում, նրանց անսխալ Golden Arches տարբերանշանը գրավում է հաճախորդներին, որտեղ էլ որ նրանք գտնվեն:
Ամենաթանկ լոգոները միշտ չէ, որ առավել ակնհայտ են, բայց դրանք հաճախ արտացոլում են ընկերությունների մեծությունն ու հարստությունը: Մենք կազմել ենք աշխարհի 10 ամենաթանկ լոգոների ցանկը.
1. Symantec Brand & Acquisition - $1,280,000,000․ ավելի քան 1 միլիարդ դոլարը տարբերանշանի համար չափազանց մեծ է թվում, անկախ նրանից, թե ում համար է այն:
Symantec Endpoint Protection-ը, այնուամենայնիվ, գնել է VeriSign նշանը 2010 թվականին, որը նրանց արժեցել է 1,28 միլիարդ դոլար:
2. British Petroleum Logo & Marketing – $210,000,000․ British Petroleum (BP) տարբերանշանը համաշխարհային ճանաչում ունեցող դիզայն է, որը հիշեցնում է կանաչ և դեղին ծաղկի նմանվող Հելիոս խորհրդանիշը: BP-ի նպատակը տպավորություն ստեղծելն էր, որ նրանք հոգ են տանում շրջակա միջավայրի մասին և հավատարիմ են գլոբալ տաքացման դեմ պայքարին:
3. Accenture - 100,000,000 դոլար․ 2017 թվականին տարբերանշանի ոճը փոքր-ինչ փոխվել է։ Այժմ օգտագործվող տառատեսակը Rotis Sans Serif Extra Bold 75 է:
Accenture հսկա գործակալությունը, որը մասնագիտացած է տեխնոլոգիաների կառավարման և խորհրդատվության մեջ, նպատակ ուներ լոգոտիպ ստեղծել և ոգեշնչել սպառողներին։
4. Posten Norge (ռեբրենդինգ) – 55,000,000 դոլար․ 1647 թվականին հիմնադրված Posten Norge-ը՝ նորվեգական փոստային ծառայությունը, որը կառավարվում է Նորվեգիայի տրանսպորտի և կապի նախարարության կողմից, իր մաքուր եկամուտն ավելացրել է մինչև 13,000,000 նորվեգական կրոն (մոտ 1,4-ից 1,5 միլիոն դոլար)՝ ռեբրենդինգի շնորհիվ։
Ընկերության ռեբրենդինգի գործընթացը 2008 թվականին ծնեց ներկայումս օգտագործվող տարբերանշանը։
5. Ավստրալիայի և Նոր Զելանդիայի բանկային խմբի (ANZ) լոգոն - 15,000,000 ԱՄՆ դոլար․ Ավստրալիայի և Նոր Զելանդիայի բանկային խումբը (ANZ) ստացավ իր ներկայիս տարբերանշանը, երբ երկու առանձին բանկեր (Ավստրալիա և Նոր Զելանդիա) միավորեցին ուժերը: Նրանց լոգոտիպը բաղկացած է իրենց կրճատ անունից՝ ANZ, և ծաղկող ծաղիկ հիշեցնող խորհրդանիշից՝ երկուսն էլ դասական կապույտով, որը 1950-ականներից ի վեր եղել է իրենց ընկերության պրոֆիլի մի մասը:
Ըստ ANZ-ի, իրենց տարբերանշանում ներառված խորհրդանիշը ներկայացնում է լոտոս, որի երեք տարրերը (երկու տերև և մեկ ծաղիկ) ճանաչում են Ավստրալիան, Նոր Զելանդիան և Խաղաղօվկիանոսյան Ասիան:
6. BBC-ի լոգո (ռեբրենդինգ) - 1,800,000 դոլար․ ամբողջ աշխարհում անգլերեն խոսողները կարող են ճանաչել BBC-ի լոգոն։ Ընկերությունն իր առաջին լոգոն ձեռք է բերել 1958 թվականին, մինչդեռ ներկայիս դիզայնը օգտագործվում է 1997 թվականից:
Վերջերս BBC-ն նորից թարմացրեց իր լոգոն, բայց շատերը մեկնաբանեցին, թե այն գրեթե նույն տեսքն ունի: Նրանց հին և նոր տարբերանշանի պարզությունը հեշտացնում է այն ճանաչելն ու հիշելը, մինչդեռ սևի և սպիտակի օգտագործումը աղդեցիկ տպավորություն է թողնում:
7. CitiBank լոգոյի դիզայն - 1,500,000 դոլար․ CitiBank-ը, որը բազմազգ Citigroup-ի ստորաբաժանումն է, պարծենում է ընդհանուր առմամբ 2649 մասնաճյուղերով՝ 19 երկրներում։ Հետևաբար զարմանալի չէ, որ նրանց լոգոյի ստեղծման համար ծախսվել է 1,5 միլիոն դոլար: Ներկայիս տարբերանշանը ստեղծվել է 1998 թվականին:
8. Pepsi Logo Redesign - 1,000,000 դոլար․ Coca-Cola-ի գլխավոր մրցակիցը՝ Pepsi-ն, միշտ սերտորեն հավատարիմ է մնացել կարմիր և կապույտ գույների ներկապնակին:
Pepsi-Cola-ի օրիգինալ ամբողջովին կարմիր լոգոտիպը փոփոխվել է 1950 թվականին, երբ ավելացվեց կապույտը։ Գույների ընտրությունը խորհրդանշում էր ամերիկյան հայրենասիրության կարմիր, սպիտակ և կապույտ գույները Երկրորդ համաշխարհային պատերազմից հետո:
Pepsi-ի լոգոն դեռևս կարմիր, սպիտակ և կապույտ է։ Pepsi լոգոյի ներկայիս պարզեցված տարբերակը նախագծվել է 2008 թվականին և կոչվում է Pepsi Globe:
9. Լոնդոն 2012 Օլիմպիական խաղերի լոգոն – 625,000 դոլար․ զարմանալի չէ, որ աշխարհի ամենաթանկ լոգոներից մեկը Օլիմպիական խաղերի համար էր: Լոնդոն 2012-ի Օլիմպիական խաղերի տարբերանշանը որոշ քննադատության է արժանացել իր բարդ ոճի համար, բայց, իհարկե, այն հեշտ է տարբերակել:
Տարբերանշանում 2012 թվականը պատկերված է անկյունային և ոճավորված քառակուսու մեջ, որը պարունակում է Լոնդոն բառը և օլիմպիական օղակները՝ դիզայնի վերին մասում: Wolff Olins-ը նախագծել է դիզայնը 2007 թվականին: Օլինսը նաև նախագծել է TikTok, Tesco և Uber-ի լոգոները:
10. Քաղաք Բելֆաստ – 280 000 դոլար․ գուցե տարօրինակ թվա, բայց քաղաքներն իրականում ունեն իրենց տարբերանշանները։ Հյուսիսային կղզու մայրաքաղաք Բելֆաստի դեպքում՝ ն սրտաձև դիզայնը նպատակ ուներ փոխանցել կենսունակության զգացում, ներառականություն և ուղերձ՝ բարի գալուստ Բելֆաստ:
Թեև այդ լոգոն թանկարժեք ներդրում էր, այն երկար չմնաց:
Արժե՞ արդյոք հարյուր հազարավոր դոլարներ ներդրել, թե՞ ոչ, վիճելի է:
Ակնհայտ է, սակայն, որ ուժեղ վիզուալ խորհրդանիշը կարևոր է այն ընկերությունների համար, ովքեր ցանկանում են, որ իրենց լուրջ վերաբերվեն:
BrandOn բրենդինգային և մարքեթինգային ընկերությունը պատրաստ է լինել ձեր կողքին իդեալական և արդյունավետ տարբերանշան ստեղծելու հարցում՝ գաղափարի գեներացումից մինչ իրականացում։