Բրենդի ձայնը որպես բրենդի ինքնության տարր

 

Բրենդի ձայնը բրենդի ինքնության կարևոր բաղադրիչ տարր է։ Այն ներառում է ապրանքանիշի հաղորդակցման անհատականությունը, տոնայնությունը և ոճը՝ ձևավորելով, թե ինչպես են հաճախորդները ընկալում ապրանքանիշը։

Մարդկանց ձայնն  արտացոլում է նրանց անհատականությունը: Նմանապես, ապրանքանիշերն ունեն իրենց ձայնը: Այն ձևավորվում է հաճախորդների հետ շփվելիս։ 

Ինչպե՞ս գտնել բրենդի ճիշտ ձայնը

Բրենդի ճիշտ ձայն ընտրելը չափազանց կարևոր է հաջողված բրենդինգ ունենալու համար։ Այն հնարավորություն է տալիս կապ հաստատել լսարանի հետ և տարբերվել մրցակիցներից, կառուցել կայուն հարաբերություններ: 

Բրենդոնի առաջարկած ուղեցույցին հետևելով՝ կարող եք հեշտացնել բրենդի ձայնի ընտրության հարցը։ 

Քայլ 1. Վերանայեք ապրանքանիշի առաքելությունը

Սկսեք ընտրությունը՝ ապրանքանիշի ինքնության համապարփակ աուդիտ անցկացնելով: Վերագնահատեք ձեր բրենդինգի տարրերը, առաքելությունը, արժեքները և անհատականությունը: Գնահատեք, թե որքանով է ապրանքանիշի ընթացիկ ձայնը համապատասխանում USP-ին և աջակցում ապրանքանիշի ընդհանուր պատկերին:

Քայլ 2. Ճանաչեք թիրախային լսարանը՝ հասկանալով, թե ինչպես են նրանք խոսում 

Լսարանի հետ արդյունավետ համագործակցելու համար դուք պետք է խոսեք նրանց լեզվով: Իրականացրեք հետազոտություն՝ որոշելու լեզուն և տոնայնությունը, որոնք լավագույնս համապատասխանում են նրանց նախասիրություններին:

Լավագույն միջոցը՝ իմանալու, թե ինչպես է ձեր լսարանը շփվում, սոցիալական լրատվամիջոցների մեկնաբանություններին մեծ ուշադրություն դարձնելն է: Վերլուծեք ձեր լսարանի օգտագործած լեզուն, նրանց ընդունած տոնը և արտահայտած զգացմունքները: Այս արժեքավոր հետադարձ կապը կարող է օգնել ապրանքանիշի ձայնն ավելի հասկանալի դարձնել թիրախային լսարանին։ 

Քայլ 3. Սահմանեք ձեր ապրանքանիշի ձայնի տոնը՝ 3 հարցի օգնությամբ

Այժմ, երբ զինված եք գործնական պատկերացումներով, ժամանակն է ստեղծել ապրանքանիշի ձայնը: Բրենդի գրավիչ և համապատասխան ձայն ստեղծելու համար անհրաժեշտ է խորանալ ապրանքանիշի հիմնական տարրերի մեջ: Ինքներդ ձեզ հետևյալ երեք հարցերը տալով՝ դուք կարող եք ավելի հստակ պատկերացում կազմել ձեր ապրանքանիշի անհատականության, թիրախային լսարանի, ձայնի նախընտրելի տոնի և ցանկալի էմոցիոնալ ազդեցության մասին:

Ո՞րն է  ապրանքանիշի անհատականությունը:  Այս կերպ դուք կարծես նկարագրում եք ապրանքանիշի բնավորությունը։ 

Հաշվի առեք այն արժեքները, հատկությունները և հատկանիշները, որոնք լավագույնս ներկայացնում են ապրանքանիշը:

Ո՞ր արխետիպին է պատկանում բրենդը։ Հաշվի առեք ձայնի տոնայնությունը, որը համապատասխանում է  ապրանքանիշի անհատականությանը և ռեզոնանսվում է ձեր թիրախային լսարանի հետ:

Արդյո՞ք ձեր ապրանքանիշի ձայնը պետք է լինի ֆորմալ, ոչ ֆորմալ, ընկերական կամ համակցված: Որոշեք, թե ինչպես եք ցանկանում, որ ձեր ապրանքանիշը ընկալվի հաճախորդների կողմից և ինչպես է այդ ընկալումը համապատասխանում ապրանքանիշի ընդհանուր ռազմավարությանը:

Հաշվի առեք այն զգացմունքները, որոնք ցանկանում եք առաջացնել ձեր լսարանի մոտ և ընդհանուր ընկալումը, որ ցանկանում եք ստեղծել: Օրինակ, եթե ձեր ապրանքանիշը նպատակ ունի լինել զվարճալի, եռանդուն և մատչելի, ապա այդ ածականները պետք է ձևավորեն բրենդի տոնը:

Քայլ 4. Հետևողականորեն կիրառեք ձեր ապրանքանիշի ձայնը

Ձեր ռազմավարությունը սահմանելուց հետո շատ կարևոր է հետևողականորեն կիրառել այն բոլոր հաղորդակցման ուղիներով: Հետևողականությունը առանցքային դեր է խաղում ապրանքանիշի ճանաչման, ամուր ինքնության հաստատման և ձեր լսարանի հետ ավելի խորը կապի հաստատման գործում: 

Ամփոփելով բլոգը՝ նշենք, որ բրենդի ուժեղ ձայնը հաջող և ազդեցիկ բրենդի կառուցման կարևոր բաղադրիչ է: Հաջողված և ազդեցիկ բրենդինգների և ռեբրենդինգների օրինակների կարող եք ծանոթանալ Բրենդոնի կայքում։