Հաճախորդների հետ հարաբերությունները և հաճախորդների սպասարկումը բիզնեսի տարբեր կողմերում են։
Հաճախորդների սպասարկումը բիզնես վարելու կարճաժամկետ մասն է: Հաճախորդների հետ հարաբերությունները, մյուս կողմից, երկարաժամկետ ռազմավարություն են, որտեղ դուք ձևավորում եք հաճախորդների վստահությունն ու հավատարմությունը՝ խթանելու բիզնեսի ապագա աճը:
Հաճախորդների հետ տևական և, միևնույն ժամանակ, դրական հարաբերություններ ստեղծելու ուղիների միջև ընդհանրություններից մեկն այն է, որ հաղորդակցությունը բաց լինի և խոսակցությունը շարունակվի: Ձեր հաճախորդները պետք է իմանան, որ դուք միշտ հասանելի եք, երբ անհրաժեշտ է:
Երբ դուք ձեռք եք բերում հաճախորդներ, ամենակարևորը, որ պետք է անեք, նրանց պահպանման վրա աշխատելն է. հաճախորդների պահպանումը պետք է լինի ձեր հիմնական առաջնահերթություններից մեկը մշտական հաճախորդների հետ լավ հարաբերություններ կառուցելու համար: Քանի որ ավելի հեշտ է պահպանել մշտական հաճախորդին, քան գտնել նորին։ Բացի այդ, ներկայիս հաճախորդներին ավելի հեշտ է խրախուսել նորից վերադառնալ, գումար ծախսել կամ ավելի մեծ գնումներ կատարել։
Հետևեք վերադարձող հաճախորդներին, նրանց նախասիրություններին և գնումների սովորություններին: Օգտագործեք այս տվյալները՝ առաջարկելու նոր ապրանքներ կամ ծառայություններ, կամ ընդլայնելու հարաբերությունները ավելի մեծ գործարքներով։
Հաճախորդների հետ ժամանակին և արդյունավետ շփումը դարձրեք առաջնահերթություն: Հենց ամենասկզբում հասկացրեք, որ դուք հետևողականորեն շփվելու եք՝ հաճախորդին տեղյակ պահելով յուրաքանչյուր առաջընթացի մասին: Այնուհետև հետևեք այդ խոստմանը և պահեք դրանք:
Հաղորդակցությունը հեշտությամբ կխափանվի, երբ դուք կենտրոնացած եք միայն աշխատանքը և նախագծերն ավարտին հասցնելու վրա:
Բոլորն են ցանկանում, որ հաճախորդները թողնեն դրական մեկնաբանություններ և կարծիքներ։ Սակայն, դրանից շատ ավելի կարևոր է բացել հաղորդակցությունը և ստանալ անկեղծ արձագանք ձեր ծառայության(ների) վերաբերյալ: Սա թույլ է տալիս հաճախորդին առաջարկություններ անել այն մասին, թե ինչպես կարող եք կատարելագործվել կամ որտեղ կարող եք փոփոխություններ կատարել՝ բարելավելու հաճախորդների գոհունակությունը:
Այս դեպքում վստահությունը կարևոր է ցանկացած հաջող աշխատանքային հարաբերությունների և հաճախորդների հետ մշտական հարաբերությունների համար:
Հաճախորդներն ակնկալում են որոշակի մակարդակի որակ, հետևողականություն և օպերատիվություն: Համոզվեք, որ դուք քրտնաջան աշխատում եք նրանց ակնկալիքները բավարարելու համար: Սակայն, եթե ինչ-ինչ պատճառներով դուք թերանում եք, պարզապես ներողություն խնդրեք, անկեղծորեն բացատրեք, թե ինչ է տեղի ունեցել և նկարագրեք, թե ինչ եք փոխելու, որպեսզի դա չկրկնվի:
Ամփոփելով բլոգը՝ նշենք, որ հաճախորդների հետ մշտական հարաբերությունների ստեղծումը բիզնեսի հաջողության անկյունաքարն է այսօրվա մրցակցային դաշտում:
Ձեռնարկատերերը, ովքեր ընդունում են հաճախորդակենտրոն մարքեթինգը, հասկանում են իրենց հաճախորդների կարիքները, ստեղծում են անհատականացված փորձառություններ, իրականացնում են արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարություններ և պատրաստ են երկարաժամկետ աճի և բարգավաճման:
Սա ճամփորդություն է, որը պահանջում է նվիրվածություն, կարեկցանք և հաճախորդին յուրաքանչյուր որոշման ժամանակ առաջնահերթություն տալու պարտավորություն։ Այն անհրաժեշտ է այնպիսի հարաբերություններ կառուցելու համար, որոնք դիմանում են ժամանակի փորձությանը: